Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eikö täällä ole enää Pikkukakkosia lainkaan?

10.07.2008 |

vai olenko vain sokea? =)

Vielä jonkin aikaa sitten (ehkä pari vuotta) täällä oli kakkosen kuumeileva ryhmä sillä nimellä. Oonko mä tosiaan ollut näin kauan pois? ;-D

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kanssa ole kyseistä pinoa huomannut, itse nyt maaliskuisissa kuumeilen, ja huomenna pääseekin testailemaan :)

Meillä poika 10/2007 tämä eka kierto, jossa yritystä ja kuvittelin menkkojen alkavan tänään, mutta eipäs alkaneetkaan..

Pepiliina

Vierailija
2/6 |
11.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö 03/08 löytyy jo talosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
11.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maaliskuisissa kuumeilen minä myös, tänään kp 20/26. Saas nähdä.

Vierailija
4/6 |
13.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko mukaan tulijoita? En kyllä muista enää tätä palstaslangia lainkaan mutta eiköhän sitä taas opi kun alkaa täällä enemmän pyöriä. Mutta voisin koittaa tehdä esittelyt yms jos enää ollenkaan muistan miten ne toimi.

No mutta lähetään nyt siitä et saadaanko pikkukakkoset kasaan....?

Omasta tilanteesta voisin sanoa että mä vasta tosiaan kuumeilen, ei yritetä vielä! Se kuumeilu onkin niin kivaa et pakko tulla tänne ajoissa alottaa kuumeilua...hullu kai! ;)

-Soffu

5/6 |
14.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kuumeilu kyllä oikeestaan nyt sitten siinä vaiheessa, et ei muuta kuin yritystä kehiin:) Perjantai oli eka päivä ilman pillereitä ja nyt sit vaan katotaan et milloin tärppää:) Esikoinen meillä on nyt 2 vuotta 3 kuukautta.

Vierailija
6/6 |
15.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin tonen nyt aloituksen. Katotaan saadaanko seuraa...=D

Ootko sä muuten Ronja ollut täällä kuumeilemassa ja odotus-puolella kun ekaa odotit? Tuntuu tutulta nimittäin sun nimimerkki. =)

Ja voidaan jatkaa uudessa pinossa juttua....=)