Erikoisin/kielletyin seksikokemuksenne ?
Eli millasia seksikokemuksia teiltä löytyy ja kertokaa mielellään pieni tarina miten tilanteeseen päädyttiin :D. Itse olen kovasti ihmetellyt kun lukenut että jotkut ovat esimerkiksi panneet jonkun tutun vaimoa näiden parkkipaikalla autossa että miten ihmeessä tuossa tilanteessa saa sen verta vihreää valoa että homma päätyy seksiin :D?? Itse kun kuvittelen tilanteen niin varmaan kaveri ja kaverin vaimo loukkaantuisi ja välit menis ehkä molempien kanssa kerralla jos alkaisin edes tuhannen kännissä hänen vaimoa hieromaan joten kertokaa ihmeessä miten olette noihin tilanteisiin päätynyt ??
Noh tässä kuitenkin yksi oma kokemukseni eli oltiin silloisen naisen kanssa kaupunkifestareilla ja jotenkin himo iski kesken kaiken. Mentiin puskaan pissalle ja päädyimme panemaan. Yhtäkkiä kuului kauhea huuto naisesta, joka oli alla. Nokkospuskahan siinä oli ja perse oli ihan punainen. Homma keskeytyi ja myöhemmin hoidettiin se loppuun leirintäalueen mökkien välissä takaapäin :DD
Kommentit (37)
Olin juuri päässyt ylioppilaaksi ja kävelin hirveässä humalassa kotiin. Joku noin 50 vuotias ja pervon näköinen mies ehdotti, että maksaa 100e, jos kakkaan sen suuhun. En muuten olisi suostunut, mutta olin niin humalassa, että tein sen. Mies meni makaamaan selälleen ja kyykistyin ja ulostin miehen naamalle ja suuhun. Pyyhin itseni pikkuhousuillani ja luikin äkkiä kotiin 100e rikkaampana.
Vierailija kirjoitti:
Harrastimme aikanaan pikkuserkkuni kanssa erinäisiäkin kertoja salaa suuseksiä. Asia piti pitää salassa ja hommassa oli vahva kielletyn maku.
Olivat kivoja hetkiä. Olen usein muistellut niitä ja miettinyt, että mahtaako hän muistella.
Samaa sukupuoltako olette? Kumpaa?
Varmaan erikoisimpia ovat olleet ne lukuisat yhdynnät poikaystäväni kanssa, joka tanssitti minua lukion tanssiaisissa ja diskoissa. Keinuminen vartalot yhdessä oli niin kiihottavaa ja menimme koulurakennuksen taakse pussailemaan. Se johti aina rakasteluun nurmikolla ja palasimme tanssimaan kunnes taas karkasimme uudestaan suutelemaan. Tuo saattoi toistua kolmekin kertaa illassa. Olin ihan täynnä siemennestettä pikkuhousuissani, mutta se oli vaan kiihottavan tuhmaa sekin.
Kerroin jo toisessa ketjussa tästä mutta tämä on ehkä parempi ketju kuvaamaan sitä, eli olin jo seitsemännellä kuulla raskaana kun iskin hotellin uima-altaalta itselleni miehen pariksi ihanaksi päiväksi ja yöksi.
No se ensimmäinen. Olin vaihto-oppilaana USA:ssa ja 17, ja koulu oli loppunut. Olin saanut pari kertaa jonkun deitille ja vähän päässyt pussailemaan mutta vaikka Suomesta lähtiessäni vannoin etten tule neitsyenä takaisin, niin siltä vaikutti.
Yhtenä päivänä olin kahden kotona perheen vanhimman sisaren kanssa. Koulut olivat loppuneet. Tyttö kyseli kokemuksistani USA:ssa ja koulumaailmassa ja kun sitten kerroin käyneeni pari kertaa deitillä hän kysyi että olinko harrastanut seksiä. En ollut, tytöt olivat olleet etäisiä ja oiekasti kavereita oli ollut aika vähän muutenkaan.
You know, eka kerta on aina vähän ongelmallinen kun ei vielä tiedä osaavansa. Haluatko että annan pari vinkkiä? Oletin kuulevani luennon mutta hän talutti minut yläkertaan ja selitti että voin alustavasti kokeilla hänen kanssaan, vähän. Ja että hän seurusteli.
Sitten hän riisui paitansan, , neuvoi miten liivit irroitetaan (osasin sen kyllä jo) ja miten rintoja hyväillään, ja miten käsi työnnetään pikkareihih, ja miten nainen saa orkut. Hän pysäytti minut heti kun olin jyvällä. Sitten hän otti jäykän kullini esiin ja pakotti minut rullaamaan kumin (tätäkin olin harjoitellut).
Sitten hän antoi minun varovasti työntyä sisäänsä, sanoi että työnnä vaan sisään äläkä mieti mitä teet vaan miltä se tuntuu.
Mutta hän salli minun vain työntyä, ja vetäytyi sitten heti pois. Selitti että seurustelee, ja olisi väärin harrastaa seksiä.
Olisin varmaan tullut muutamalla vedolla. Sitten tyttö nousi seisomaan, ja katsoi minua tiukasti ja sanoi että nyt varmaan tiedät vähän paremmin mitä odottaa eikä ensimmäinen kerta jännitä. Menin kulli jäykkänä vessaan, tulin vessapapaeriin ja sen jälkeen käärin kumin rullalle ja takaisin kääreeseensä, ja piilotin sen matkalaukkuuni. Tärkein matkamuistoni. Kotona heitin sen vaivihkaa pois.
Kotimaan lennolla ajattelin että ihan tiukan teknisesti olin menettänyt poikuuteni, enkä kertoisi kenellekään että se oli tapahtunut noin sisarellisesti. Ekaan kertaan menin sitten kokeneena, ja yllätyin hiukan koska mikään ei tuntunut samalta.
Eka on ollut erikoisin. Seiskaluokan keväällä olin pussaillut erään samanikäisen pojan kanssa ja hän oli innokas menemään pidemmälle. Puhui suorin sanoin ja minua jotenkin imarteli se käytös ja kaikki se pojan himokkuus. Semmoinen raskas kiihkoilu ja mun kiehnailu. Pidimme ongintapaikkaa koulun myyjäisissä ja valmistelimme tapahtumaa salissa verhon takana. Suutelimme ja hän hinkkasi vartaloaan minuun takana olevaa seinää vasten. Otti sitten peniksensä täysin pystyssä ulos housuistaan ja seuraavaksi avattiin jo farkkujani. Sain sen nopeasti sisääni ja poika ehti tehdä pari työntöä ennen kuin piti lopettaa. Tuntui niin todella hyvältä ja olisin halunnut jatkaa ja poika tietysti myös, mutta ääniä kuului läheltämme. Se oli ihanan outoa, eka kertani ja koko sen loppupäivän mietin vaan miten paljon haluan sitä uudestaan.
Työkaverin kanssa seksisuhde vuosia sitten.. Olihan se aikamoista kun yövuorossa varsinkin piilouduttiin millon mihinkin nussimaan. Siinä meni pari vuotta aika rattoisasti. Oikein odotti töihin pääsyä.
Vierailija kirjoitti:
Eka on ollut erikoisin. Seiskaluokan keväällä olin pussaillut erään samanikäisen pojan kanssa ja hän oli innokas menemään pidemmälle. Puhui suorin sanoin ja minua jotenkin imarteli se käytös ja kaikki se pojan himokkuus. Semmoinen raskas kiihkoilu ja mun kiehnailu. Pidimme ongintapaikkaa koulun myyjäisissä ja valmistelimme tapahtumaa salissa verhon takana. Suutelimme ja hän hinkkasi vartaloaan minuun takana olevaa seinää vasten. Otti sitten peniksensä täysin pystyssä ulos housuistaan ja seuraavaksi avattiin jo farkkujani. Sain sen nopeasti sisääni ja poika ehti tehdä pari työntöä ennen kuin piti lopettaa. Tuntui niin todella hyvältä ja olisin halunnut jatkaa ja poika tietysti myös, mutta ääniä kuului läheltämme. Se oli ihanan outoa, eka kertani ja koko sen loppupäivän mietin vaan miten paljon haluan sitä uudestaan.
Pasi ja Anssi?
Vierailija kirjoitti:
0/5. Keksi parempi.
Ysiluokalla koulussa oli hyppytunti. Istuin käytävällä kun yksi tuula tuli viereeni ja supisikorvaani että, mua panettaa. Katsoin hölmönä tuulaa ja sanoin etitään paikka. Mietin kuumeisesti että nyt äkkiä paikka ja muistin alakäytävän wc:t jossa oli vain oventakana pytty ja käsienpesuallas ja oven sai lukkoon. Menimme sinne ja tuula istui pytylle ja alkoi aukoa housujani. Kullini ponnahti vatsaani vasten läiskähtäen ja tuula sanoi ooh mahtava elin ja nappasi suihin. Tulin aika äkkiä ja tuula nieli kaiken sitten hän nousi ja komenti, kontille nuole mua. Tuula nosti hameensa ja nojasi etunojassa pyttyyn. Aloin nuolemaan takaapäin ja äkkiä tuli hänkin vapisten. Hengähdimme hetken ja tuula otti kullistani kiinni ja alkoi runkata, kohta olinkin taas juhlakunnossa. Hän kääntyi taas nojaamaan pyttyävasten ja minä ohjasin kullini tuulan pillulle ja aloin työntyä sisään. Otin tuulaa lanteista kiinni ja aloitin rytmikkäät työnnöt, tuula uikutti hiljaa ja sanoi pane mua saatanan runkkari. läiskytin menemään ja sitten tunsin tuulan pillun rytmikkäät supistelut ja sitten hän vapisikin jo orgasminkourissa. Tunsin että lastini lähtee liikkeelle tarrasin kovaa lanteista kiinni ja työnnyin niin syvälle kun pystyin. Pumppasin spermani syvälle tuulan pilluun nykähdellen. Sitten istuin pytylle ja tuula syliini, helimme toisiamme ja tuula sanoi olet ihana ja hyvä rakastaja. Tästä tulikin meille sitten tapa ja naimme joka viikko jopa 3 kertaa viikossa kun oli hyppytunteja koko kevätlukukauden samassa wc kopissa.
Työmatka mukavan työtoverin kanssa. Hän oli jo silminnähden raskaana, äidillisen oloinen isorintainen nainen, mukava ja fiksu ihminen. Kunnioitin hänen osaamistaan.
Kävimme pitkän päivän asiakaskäyntejä tukjolmassa, reitillä oli tiukka aikataulu, aamulla sinne ja illalla pois. Paitsi että sumu esti lennot kotiin. Soitto pomolle ja saimme luvan ottaa huoneet lentokenttähotellista. Mentiin syömään ja sitten oli tarkoitus mennä nukkumaan kumpikinomaan huoneeseemme, paitsi että tämä rouvanen pyysi minua vielä käymään. Hän oli tällä välin vaihtanut kylpytakkiin. Komea turbaani hiustennpeittona, huomasin myös vähän turvonneet jalat.
Juteltiin asiakkaat läpi ja suostuin samalla vähän hieromaan hänen kivistävää niskaansa. Sitten hän puuskahti että tarvitsee hierontaa tyyliin joka päivä, ja ettei saa nykyään tarpeekseen seksistäkään vaikkei voi tehdä sitä kuin yhdessä asennossa, kontillaan miehensä edessä. Tämä oli jo yllättävän avointa. Pippelini heräsi hieman.
Sitten varsinainen pommi: onko se sinulle ok?
Jäin änkyttämään ja sanoin varovasti että se on minulle mieluinen tapa (siis mitä hittoa). Nainen jatkoi että hön saa huonosti siinä asennossa mutta nyt se oli ainoa missä enää tuntuu kivalta. (Ok siis hän vain keskustellakseen...uhhuh).
Sitten hän käveli vessaan ja ripusti pyyheturbaanin rättipatterille ja kylpytakin naulakkoon ja käveli rauhallisesti luokseni, kuin ujoutta ei olisi keksittykään, upeat tissit turpeina pyöristyvän massun päällä ja kysyi,
" niin kävikö sulle vai etkö haluukaan?"
Pudotin kiireesti vaatteet päältäni. Pullea peppu oli vähän liian korkealla ja nainen ei siunatussa tilassaan halunnut levittää haarojaan enempää joten jouduin vähän varvistamaan samalla kun sujuttelin menemään. "Varovasti!" Kuului sängyn suunnasta. Muistin hänen tilansa ja työntelin pitkiä, rauhallisia työntöjä kunnes tulin, ja laskin koko nautinnollisen lastin sisään. Nainen kääntyi sitten puoli-istuvaan asentoon ja hyväili itse rintojaan samalla kun hoitelin naisen vielä sormilla. Sormet olivat aivan hyytelöiset - minun ja hänen liimoistaan. Sitten nainen sanoi majesteettisesti: nukun paremmin yksin mutta jos tulet viimeistään kahdeksalta niin ehditään vielä.
Aamutapaamisen jälkeen hän kiitti minua siitä että olin niin huomaavaisesti hoitanut hänen erityistarpeistaan. Ei edes vaivautunut pyytämään etten kertoisi tästä töissä. Uskomatontahan se olisi ollutkin.
Lapsi tuli sitten ja vielä kaksi lisää. Ovat edelleen naimisissa.
Työmatka mukavan työtoverin kanssa. Hän oli jo silminnähden raskaana, äidillisen oloinen isorintainen nainen, mukava ja fiksu ihminen. Kunnioitin hänen osaamistaan.
Kävimme pitkän päivän asiakaskäyntejä tukjolmassa, reitillä oli tiukka aikataulu, aamulla sinne ja illalla pois. Paitsi että sumu esti lennot kotiin. Soitto pomolle ja saimme luvan ottaa huoneet lentokenttähotellista. Mentiin syömään ja sitten oli tarkoitus mennä nukkumaan kumpikinomaan huoneeseemme, paitsi että tämä rouvanen pyysi minua vielä käymään. Hän oli tällä välin vaihtanut kylpytakkiin. Komea turbaani hiustennpeittona ja vähän turvonneet jalat.
Juteltiin asiakkaat läpi ja suostuin samalla vähän hieromaan hänen kivistävää niskaansa. Sitten hän kertoi että tarvitsee hierontaa tyyliin joka päivä, ja ettei saa nykyään tarpeekseen seksistäkään vaikkei voi tehdä sitä kuin yhdessä asennossa, kontillaan miehensä edessä. Tämä oli jo yllättävän avointa. Pippelini heräsi hieman.
Sitten varsinainen pommi: onko se sinulle ok?
Jäin änkyttämään ja sanoin varovasti että se on minulle mieluinen tapa (siis mitä hittoa). Nainen jatkoi että hön saa huonosti siinä asennossa mutta nyt se oli ainoa missä enää tuntuu kivalta. (Ok siis hän vain keskustellakseen...uhhuh).
Sitten hän käveli vessaan ja ripusti pyyheturbaanin rättipatterille ja kylpytakin naulakkoon ja käveli rauhallisesti luokseni, kuin ujoutta ei olisi keksittykään, upeat tissit turpeina pyöristyvän massun päällä ja kysyi,
" niin kävikö sulle vai etkö haluukaan?"
Pudotin kiireesti vaatteet päältäni. Pullea peppu oli vähän liian korkealla ja nainen ei siunatussa tilassaan halunnut levittää haarojaan enempää joten jouduin vähän varvistamaan samalla kun sujuttelin menemään. "Varovasti!" Kuului sängyn suunnasta. Muistin hänen tilansa ja työntelin pitkiä, rauhallisia työntöjä kunnes tulin, ja laskin koko nautinnollisen lastin sisään. Nainen kääntyi sitten puoli-istuvaan asentoon ja hyväili rintojaan samalla kun hoitelin naisen vielä sormilla. Sormet olivat aivan hyytelöiset - minun ja hänen liimoistaan. Sitten nainen sanoi majesteettisesti: nukun paremmin yksin mutta jos tulet viimeistään kahdeksalta niin ehditään vielä.
Aamutapaamisen jälkeen hän kiitti minua siitä että olin niin huomaavaisesti hoitanut hänen erityistarpeistaan. Ei edes vaivautunut pyytämään etten kertoisi tästä töissä. Uskomatontahan se olisi ollutkin.
Hyviä nämä vanhat ketjut. Ei tarvinnutkaan satuilla tänne mitään, kun olen jo silloin aikanaan kirjoittanut oikein kivat fantasiat. Arvatkaapa minkä?
Nuorena olen muutamasti nuollut silloisen poikaystäväni siskon pillua samalla kun poikaystävä nussi minua takaapäin. Kiihotti ajatus ehdottaa että olisimme myös vaihtaneet tämän siskon kanssa paikkoja niin että poikaystävä olisi nainut siskoaan mutten uskaltanut ehdottaa.
Vierailija kirjoitti:
Nuorena olen muutamasti nuollut silloisen poikaystäväni siskon pillua samalla kun poikaystävä nussi minua takaapäin. Kiihotti ajatus ehdottaa että olisimme myös vaihtaneet tämän siskon kanssa paikkoja niin että poikaystävä olisi nainut siskoaan mutten uskaltanut ehdottaa.
Kuis tämmöinen sisarusrakkaus sai alkunsa?
Olin 21v ja aikamoinen humala päällä kävelemässä kotiin, kello oli jotain 07. Pääsen rappuset melkein ylös ja horjahdan alakerran muokkaus tutun naisen n60v oveen. No en päässyt paikalta pakoon kun ovi aukeaa ja tää nainen seisoo ovella aamupaita päällä.
Olin todella kokematon, olin menettänyt neitsyyden ilotytölle muuten kokemuksia 0.
Aletaan siinä höpöttää ja hän naureskelee mun kunnolle. Kerron et kyllä tää tästä paranee kun pääsee suihkuun. Mummeli on just lukenut kun joku sammunut suihkuun ja hirveät vahingot. Hän ilmesti sanoi jtn et oot siinä kunnossa et pitäis vahtia ettei niin käy.
Vitsillä siinä sit heitin että no mä haen pyyhkeen ja tulen sun luo suihkuun voit vahtia. Tää mummo otti sen tosissaan. Sanoi et ehkä niin on viisasta. Mut ei tarvi pyyhettä hakea.
5min päästä olen kulli paljaana puolitutun naapurin suihkukaapissa ja mietin mitä hemmetiä. Ei siinä kännissä sattuu ja tapahtuu. Suihku seis ja kuivailen itseä kylppäris tää nainen tulee kyselee onko kaikki hyvin. Siis ihan suoraan marssi sinne ja näin että katsoo mun munaa. En edes yrittänyt peitellä koska toi tilanne kiihotti ihan hirveästi.
Vastasin kaiken olevan hyvin. Elin paisui selvästi ja osoitti jo tikkana alaviistoon.
Mummeli naureskeli ja kyseli et voisko hän vielä auttaa jotenkin.
Seksiinhän toi meni. Mut pelkästään runkkausta ja suuseksiä tolla kertaa, syynä oli se että naisen värkki ei ollut käytössä ja karvoitusta oli paljon.
Ton jälkeen kävin aika säännöllisesti harrastamassa hänen kanssa seksiä ennenkuin tapasin naisen.