Lapsi toivoo joululahjaksi 300e puhelinta
Edellinen puhelin on n. 4 vuotta vanha. Hoitaa koulunsa hienosti ja omatoimisesti, ei kiukkuile, tekee mukisematta kotitöitä.
Ihan ei olis varaa noin kalliiseen puhelimeen mutta toisaalta lapsi on sen mielestäni ansainnut. Ei ole vaatinut kuukausirahaa tms. muutenkin menee häneen aika vähän rahaa. Ikää 14 vuotta. Eikä oikein taida olla teineille edullisempia puhelimia.
Ostaisitko?
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Aika köyhiä olette kun teillä ei ole varaa 300 euron puhelimeen. Annan lapselleni joka viikko 80€ viikkorahaa ja joululahjaksi suunnittelen jo Mac Bookkia. Kyllä hänkin tekee kotitöitä välillä.
Köyhä olen. Siksi palstailen. Se on yksi käyhän ilmaisista huvista. Jos olisi rahaa, niin viettäisin aikaa ihan muualla.
Taitaa olla tyttölapsi. Meidän poika osaa pyytää jo 700 euron puhelinta.
Jos on varaa, niin osta. 4v vanha (äly)puhelin on muutenkin tänäpäivänä melkoisen vanhentunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhelin on kuluvaa käyttömaisuutta, joten en haaskaisi noin paljon rahaa siihen.
Mun oma puhelin maksoi 500e viisi vuotta sitten. Ja on edelleen kuin uusi ja toimii hyvin. En ole katunut sen ostamista hetkeäkään.
Taidan taipua siihen että saakoot poika sen puhelimen mitä toivoo.
ap
Jaa. Ei se muuta sitä, että se on kuluvaa käyttöomaisuutta. Kuten autokin mm. Mun puhelin maksoi n. 40 e muutama vuosi sitten ja on edelleen kuin uusi ja toimii hyvin. En ole katunut sen hankkimista.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla tyttölapsi. Meidän poika osaa pyytää jo 700 euron puhelinta.
Tytöt pyytää 900€ puhelimia eikä mitään 700€ paskoja.
Aika köyhiä olette kun teillä ei ole varaa 300 euron puhelimeen. Annan lapselleni joka viikko 80€ viikkorahaa ja joululahjaksi suunnittelen jo Mac Bookkia. Kyllä hänkin tekee kotitöitä välillä.