Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun kiinnostava mies yhtäkkiä täräytti kolmansilla treffeillämme että haluaisi tulevaisuudessa lapsia..

Vierailija
23.10.2017 |

..Hyvä etten oksentanut. Olen kirjoittanut nettitreffiprofiiliini etten halua lapsia. Ikinä. Silti aina ennemmin tai myöhemmin paljastuu että mies haluaisikin lapsia. Aarrgghh!

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukiko ap:lla profiilissa että etsii loppuelämän kumppania?

Vierailija
22/42 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei helvetti hei kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

..Hyvä etten oksentanut. Olen kirjoittanut nettitreffiprofiiliini etten halua lapsia. Ikinä. Silti aina ennemmin tai myöhemmin paljastuu että mies haluaisikin lapsia. Aarrgghh!

Voitko selittää tarkemmin. Sinä et halua lapsia. Tapaamasi mies sanoo haluanvasa lapisia. Mikä tässä niin kuin järkytti tai oksetti tai aiheutti jotenkin muuten voimakkaita tunteita?

Etkö osaa lukea? Naisen deittiprofiilissa lukee selvästi että hän EI HALUA lapsia. Millainen idiootti siis ei ymmärrä asiaa???

Ymmärrä mitä? Onko se jotenkin laitonta tai muuten sopimatonta että eri päämäärillä olevat ihmiset tapailee? Mitä sittnen jos toinen haluaa lapsia ja toinen ei halua?

Joo, kun nainen etsii pysyvää pitkää suhdetta NIIN ON VÄLIÄ JOS TOINEN HALUAA LAPSIA JA TOINEN EI. Mitä oikein mietit????

Lukiko myös se profiilissa että etsitään loppuelämän kumppania?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu ei kirjoitti:

On ihanaa elää lapsettomana kun voi käyttää rahansa mihin haluaa, kotona on rauhallista ja hiljaista, voi lähteä koska vaan leffaan tai ulos syömään, ulkomaanmatkat onnistuu.

En vaihtaisi lapsettomuutta mihinkään muuhun vaikka saisin miljoona euroa lotossa.

Minä minä minä ja minun ihana elämäni!

Tietenkin saat olla juuri niin itsekäs ja nautinnonhaluinen kuin haluat. Tule kertomaan vaikka 40v päästä, oletko edelleen onnellinen, jooko!

ps. itsekkyydestä harvoin seuraa oikeaa onnea, vaikka hetken siltä tuntuisikin

Mistä päättelet minun olevan itsekäs? Sanoin vain nauttivani elämästä ilman lapsia. Itsekkäämpää se varmaan olisi tehdä lapsi ja sitten todeta, että hoitaminen ja huolehtiminen ei yhtään kiinnosta? Kun tykkään elää vaimon kanssa kaksistaan ja nauttia vapaudesta ja toimeentulosta, joka on ihan jees.

Vierailija
24/42 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu ei kirjoitti:

On ihanaa elää lapsettomana kun voi käyttää rahansa mihin haluaa, kotona on rauhallista ja hiljaista, voi lähteä koska vaan leffaan tai ulos syömään, ulkomaanmatkat onnistuu.

En vaihtaisi lapsettomuutta mihinkään muuhun vaikka saisin miljoona euroa lotossa.

Tietenkin saat olla juuri niin itsekäs ja nautinnonhaluinen kuin haluat. Tule kertomaan vaikka 40v päästä, oletko edelleen onnellinen, jooko!

Minulla se hetki on kestänyt jo yli 30 vuotta. Koska se loppuu?

Vierailija
25/42 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kui? kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi luulet että mies haluaisi lapsia sinun kanssa?

Sinä olet vain välipano sitä oikeaa odotellessa, jonka kanssa hän sitten haluaa ne lapset.

En etsi seksiseuraa ja olen tehnyt sen mielestäni hyvin selväksi profiilissani. Yleensä tapaamani miehetkään eivät ole vaikuttaneet olevan vain sen perässä, päinvastoin. Sitten kun ehdin ihastumaan tai jopa rakastumaan niin miehet alkavat höpisemään lapsista, että jos nyt kuitenkin vielä joskus, eiköhän mielesi vielä muutu minun kanssani.. Hyi.

-Ap

Joko olit kolmansilla treffeillä rakastanut?

Lainaappas tähän se koko profiilisi teksti, niin kerromme mikä on pielessä.

Vierailija
26/42 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös treffeillä olla just tutustumassa toiseen?

Mitä ihmettä sä valitat?

Vierailija
27/42 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samanlaista se on naisten kanssa. Itse olen perheytynyt varsin nuorena ja nyt 46 vuotiaana lapseni ovat jo täysi-ikäisiä ja omillaan. Profiilissa vihjaan että "lapset on tehty" ja silti käy todella usein niin että naiset häviää kuin pieru saharaan, kun tarkennan että kotileikit ei enää kiinnosta. Vaikka siellä naisen profiilissa lukisi että "en etsi isää lapselleni", niin kyllä siellä jotain osallistumisodotuksia silti aina on.

Vierailija
28/42 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu ei kirjoitti:

Vasta kolme nejäsosaa mennyt tuohon annettuun ajankohtaan.

Vierailija
29/42 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu ei kirjoitti:

Vasta kolme nejäsosaa mennyt tuohon annettuun ajankohtaan.

No, elämässä pitää kai olla aina jotakin odotettavaa.

Vierailija
30/42 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ei kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu ei kirjoitti:

Mistä päättelet minun olevan itsekäs? Sanoin vain nauttivani elämästä ilman lapsia. Itsekkäämpää se varmaan olisi tehdä lapsi ja sitten todeta, että hoitaminen ja huolehtiminen ei yhtään kiinnosta? Kun tykkään elää vaimon kanssa kaksistaan ja nauttia vapaudesta ja toimeentulosta, joka on ihan jees.

Olen kasvissyöjä

Vierailija
31/42 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu ei kirjoitti:

Itsekkyys= Elää ainoan elämänsä kuten haluaa eikä hanki lasta väkisin vaikka ajatus tuntuu väärältä kaikin tavoin. Ei halua pilata vähintään kahden ihmisen elämää jotta kulissit on kunnossa ja niitä veronmaksajiakin tarvitaan.

Epäitsekkyys= Ei tee elämässä sitä mitä haluaa vaan sitä mitä yhteiskunta ja sukulaiset odottaa, hankkii lapsen vaikka ei sitä tippaakaan halua, pilaa oman elämänsä ja lapsen elämän kun maailmassa on taas yksi ei-toivottu lapsi lisää. Kärsii 18 vuotta vauva/pikkulapsi/esiteini/teini-iän katkeroituen koko ajan ja heittää lapsen mahdollisimman pian kotoa Kelan maksamaan yksiöön yksin miettimään, miksei äiti koskaan pitänyt minusta.

Vierailija
32/42 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni ei okseta niinkään lasten haluaminen vaan se asenne millä jotkut miehet asiaa tuovat esille: "Kyllä se sunkin mieles muuttuu kun mun kanssa oot/ kyllä mä sun pään saan vielä käännettyä ;)))))". Minä olen päätökseni tehnyt enkä arvosta tippaakaan sitä että luullaan ettei minun päätökselläni ole painoarvoa, tai että se olisi jotenkin köykäisesti tehty ja muutettavissa noin hupsista vain.

Jos ap:n tapauksessa on ollut tällainen tilanne, niin en ihmettele yökötystä.

Vierailija
33/42 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole normaalia. Jos olisit asian kanssa sinut niin olisit vain sanonut, ettei teistä ainakaan avioparia voi sitten tulla. Ehkäpä mies halusi treffata vaan ja ns.reenata ja voihan ihmisiä tapailla ihan mielenkiinnostakin...ja myös sen takia josko sulta lohkeis.

Ei se mies välttämättä meinannutkaan sun kanssa niitä lapsia tehdä ja yksi vaihtoehto on, ettei vaan pitänyt susta ja tiesi pääsevänsä tuollain eroon mukavasti.

Mikä teitä ihmisiä oikeen vaivaa?

Nettideitit nyt vaan on sellaisia suurin osa, että tapaileekin monesti kymmeniä yhtäaikaa. Ei siinä sitten muista välttis oliko se nyt Mirkku, Leena vai Kaisa kuka halus lapsia ja kuka ei.

Älä ap ota sitä niin vakavasti. Mies ilmoitti kantansa syystä tai toisesta ja mitä sinä teet? Meinaat oksentaa!

Ajattelit sitten, että ilmoitti oikeesti asian vaan kertoakseen, että haluaa juuri sun kanssa lapsia?

Kai juoksit karkuun? Ethän istunut samalla penkillä ettet vaan nyt sitten tullut raskaaksi ja ala oikeasti pahoinvointi.

Vierailija
34/42 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ei kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu ei kirjoitti:

Ja olet vauva.fi sivustolla koska................... ???

Vierailija
35/42 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseäni ei okseta niinkään lasten haluaminen vaan se asenne millä jotkut miehet asiaa tuovat esille: "Kyllä se sunkin mieles muuttuu kun mun kanssa oot/ kyllä mä sun pään saan vielä käännettyä ;)))))". Minä olen päätökseni tehnyt enkä arvosta tippaakaan sitä että luullaan ettei minun päätökselläni ole painoarvoa, tai että se olisi jotenkin köykäisesti tehty ja muutettavissa noin hupsista vain.

Äkkiä se muuttuu kun löytyy sopiva kumppani. Tyttäreni hoki 10 vuotiaasta alkaen ainakin 21 vuotiaaksi asti että ei koskaan hanki lapsia ja nyt on 23v ja pienen pojan äiti. Eikä muuten ollut vahinko.

Vierailija
36/42 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin "täräytin" miehelleni 3 vkon seurustelun jälkeen, että mä en halua lapsia ikinä.

Täräytin sen siksi, että jos hän tahtoo lapsia, voi lähteä nostelemaan saman tien, kun ei vielä olla kiinnytty toisiimme, ja eroaminen on helppoa.

Jäimme kuitenkin yhteen. Mun mielestä lasten kanssa tuhraaminen on niin rasittavaa, että mun oli vaikea käsittää jonkun haluavan sitä tosissaan. Mies kuulemma halusi joka tapauksessa olla kanssani mitä en ihmetellyt ollenkaan. Lapsia ei tehty. Tarvittaessa muistutin, että olin kertonut kantani asiaan hyvissä ajoin.

Myöhemmin sain endometrioosidg.n, joten raskaaksi tulemisen vaaraa tuskin oli ikinä ollutkaan.

Vierailija
37/42 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan 90% naisista ilmoittaa profiileissaan että ei etsi seksiseuraa. Pitäisikö miesten välttää näitä naisa, jos itse haluavat seksiä? Joksenkin jokainen näistä naista kuitenkin on valmiita harrastamaan seksiä jos sopiva seuralainen löytyy. Naiset puhuu niin paljon paskaa, että ei niiden juttuja kannata ottaa kovin kirjaimellisesti.

Vierailija
38/42 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aapeelle tiedoksi että vapaaehtoinen lapsettomuus on mielen sairaus!

Vierailija
39/42 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en oikein ymmärrä mitä sinä ap nyt oikein valitat? Siis sinä et halua lapsia ja mies haluaa? Kai se mies saa lapsia haluta, vaikka sinä et haluaisikaan. Oletko varma, että hän haluaa niitä lapsia sinun kanssasi? Kannattaisi varmaankin puhua asiasta sen miehen kanssa, eikä valittaa vauva-palstalla...

Haluaisin myös kysyä, miksi ylipäätään edes käyt treffeillä miehen kanssa, jos et kuitenkaan halua parisuhdetta etkä seksiä. Jos ystäviä tai kavereita haluat, niin tapaile naisia. 

Vierailija
40/42 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äkkiä se muuttuu kun löytyy sopiva kumppani. Tyttäreni hoki 10 vuotiaasta alkaen ainakin 21 vuotiaaksi asti että ei koskaan hanki lapsia ja nyt on 23v ja pienen pojan äiti. Eikä muuten ollut vahinko.

Ei kylläkään muutu. Minulle sopiva kumppani kun on näet sellainen joka ei myöskään halua lapsia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi neljä