Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun kiinnostava mies yhtäkkiä täräytti kolmansilla treffeillämme että haluaisi tulevaisuudessa lapsia..

Vierailija
23.10.2017 |

..Hyvä etten oksentanut. Olen kirjoittanut nettitreffiprofiiliini etten halua lapsia. Ikinä. Silti aina ennemmin tai myöhemmin paljastuu että mies haluaisikin lapsia. Aarrgghh!

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä sinä sillä miehelläkään sitten teet? Koristeenakin se on turhan työläs ja kallis yllläpidettävä.

Vierailija
2/42 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

..Hyvä etten oksentanut. Olen kirjoittanut nettitreffiprofiiliini etten halua lapsia. Ikinä. Silti aina ennemmin tai myöhemmin paljastuu että mies haluaisikin lapsia. Aarrgghh!

Miksi luulet että mies haluaisi lapsia sinun kanssa?

Sinä olet vain välipano sitä oikeaa odotellessa, jonka kanssa hän sitten haluaa ne lapset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voitko selittää tarkemmin. Sinä et halua lapsia. Tapaamasi mies sanoo haluanvasa lapisia. Mikä tässä niin kuin järkytti tai oksetti tai aiheutti jotenkin muuten voimakkaita tunteita?

Vierailija
4/42 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välipano :D

Vierailija
5/42 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mikset halua? Luonto on antanut meille tietyt värkit ihan käyttöä varten.

Vierailija
6/42 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voitko selittää tarkemmin. Sinä et halua lapsia. Tapaamasi mies sanoo haluanvasa lapisia. Mikä tässä niin kuin järkytti tai oksetti tai aiheutti jotenkin muuten voimakkaita tunteita?

Etkö osaa lukea? Naisen deittiprofiilissa lukee selvästi että hän EI HALUA lapsia. Millainen idiootti siis ei ymmärrä asiaa???

Vierailija
7/42 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kui? kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi luulet että mies haluaisi lapsia sinun kanssa?

Sinä olet vain välipano sitä oikeaa odotellessa, jonka kanssa hän sitten haluaa ne lapset.

En etsi seksiseuraa ja olen tehnyt sen mielestäni hyvin selväksi profiilissani. Yleensä tapaamani miehetkään eivät ole vaikuttaneet olevan vain sen perässä, päinvastoin. Sitten kun ehdin ihastumaan tai jopa rakastumaan niin miehet alkavat höpisemään lapsista, että jos nyt kuitenkin vielä joskus, eiköhän mielesi vielä muutu minun kanssani.. Hyi.

-Ap

Vierailija
8/42 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo. Ei kukaan terve nainen saa oksetusreaktiota. Ja jos taas ei ole terve niin ongelma onkin ihan muu kuin se mies. 

Ei jatkoon.

Vierailija
9/42 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulitko, että mies on jotenkin vajaa, ettei ole tajunnut lukemaansa, ettet halua lapsia? Olet hassu :D Sinä olet pano hänelle etkä mitään muuta.

Vierailija
10/42 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestä voisit tuollaisessa tilanteessa ystävällisesti muistuttaa omasta kannastasi ja huomauttaa vielä, että mies tuhlaa teidän molempien kallisarvoista aikaa.

Vierailija
11/42 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auts. Tämä tuntuu aina yhtä pahalta.

Itse en hae loppuelämän suhdetta, ja tälläkin hetkellä deittailen naista, joka varmaan haluaa lapsia tulevaisuudessa, mutta jotenkin se latistaa aina tunnelmaa, kun toinen alkaa ääneen haaveilla lapsista. Perhekeskeisyys on aina jossain määrin miinus ihmisessä.

Vierailija
12/42 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en todellakaan halua lapsia ja pidän seksikkäänä jos nainenkaan ei halua.

Vierailija
13/42 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö osaa lukea? Naisen deittiprofiilissa lukee selvästi että hän EI HALUA lapsia. Millainen idiootti siis ei ymmärrä asiaa???

Ymmärrä mitä? Onko se jotenkin laitonta tai muuten sopimatonta että eri päämäärillä olevat ihmiset tapailee? Mitä sittnen jos toinen haluaa lapsia ja toinen ei halua?

Vierailija
14/42 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihanaa elää lapsettomana kun voi käyttää rahansa mihin haluaa, kotona on rauhallista ja hiljaista, voi lähteä koska vaan leffaan tai ulos syömään, ulkomaanmatkat onnistuu.

En vaihtaisi lapsettomuutta mihinkään muuhun vaikka saisin miljoona euroa lotossa.

Vierailija
15/42 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli sinua oksetti se, ettei mies muistanut/ välittänyt, mitä profiilissasi luki? Aika omituinen reaktio kyllä. 

Vierailija
16/42 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrä mitä? Onko se jotenkin laitonta tai muuten sopimatonta että eri päämäärillä olevat ihmiset tapailee? Mitä sittnen jos toinen haluaa lapsia ja toinen ei halua?

Joo, kun nainen etsii pysyvää pitkää suhdetta NIIN ON VÄLIÄ JOS TOINEN HALUAA LAPSIA JA TOINEN EI. Mitä oikein mietit????

Vierailija
17/42 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vela tuli vauvapalstalle ojentamaan miehiä.

Vierailija
18/42 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se nyt ollut hyvä, että kolmansilla treffeillä sanoi eikä vasta myöhemmin, kun olet jo ehtinyt ihastua? Että oksentele nyt pari päivää ja sitten uutta miestä etsimään.

Vierailija
19/42 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Provo. Ei kukaan terve nainen saa oksetusreaktiota. Ja jos taas ei ole terve niin ongelma onkin ihan muu kuin se mies. 

Ei jatkoon.

Terve nainen on varsin suhteellinen ja häilyvä käsite.

Vierailija
20/42 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ei kirjoitti:

On ihanaa elää lapsettomana kun voi käyttää rahansa mihin haluaa, kotona on rauhallista ja hiljaista, voi lähteä koska vaan leffaan tai ulos syömään, ulkomaanmatkat onnistuu.

En vaihtaisi lapsettomuutta mihinkään muuhun vaikka saisin miljoona euroa lotossa.

Minä minä minä ja minun ihana elämäni!

Tietenkin saat olla juuri niin itsekäs ja nautinnonhaluinen kuin haluat. Tule kertomaan vaikka 40v päästä, oletko edelleen onnellinen, jooko!

ps. itsekkyydestä harvoin seuraa oikeaa onnea, vaikka hetken siltä tuntuisikin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yhdeksän