Minkälaisia pamfletteja käytätte saunan lauteilla??
Olisiko kankainen vaiko muovinen hyvä. T mies 37
Kommentit (21)
Siis mitä? Tarkotatko peflettejä? Pellavaiset on hyvät.
Käytän enimmäkseen pemflettejä, mutta yhtä paflettiakin. Siinä on mietelause, jota en kehtaa täällä kertoa. Kankaisia.
En yleensä käytä kirjallisia tuotoksia saunassa, mutta jos tarkoitit peflettejä niin paperisia yleensä.
Kankainen pamfletti on kyllä todella omituinen ajatus. Tai no ylipäätään pamfletin vieminen saunaan.
Tavallista lapsellisempi profo KaffeBullalta. Toisaalta,yrittänyttä ei laiteta.
Mä suosin uusnatsien pamfletteja lähinnä, kun ei niillä muutakaan virkaa ole.
Ja tosikkomammat lankesivat jälleen Bullan tempaukseen ja pääsivät pikkunokkelasti pätemään.
Niinistön naama pamfletteja tai peltiä
Minusta sauna on enempi seesteinen rauhoittumisen paikka eivätkä pamfletit oikein sovi sen tunnelmaan. Ehkä oikein lyhyt pamletti peflettiin painettuna menee, jos se ei ole kovin kärkäs ja ristiriitoja saunojien välillä nostattava.
Vierailija kirjoitti:
Lopetan tämän keskustelun sanomalla pari sanaa pers-allahista ja koraanista, jonka sivuilla pyyhin valistunutta persettäin.Muuhun siitä "kirjasta" ei näet ole. Lukijoista tulis keskitason lannoitetta.
Jaahas
Punavihreiden pamfletit sopivat hyvin pefleteiksi.
Kuka ihme käyttää peflettejä saunassa? Minä jos kerran nään kaiken sen vaivan että kalliista puusta veistän lauteet niin minä istun siihen paljain persein. Sitäpaitsi, parafiiniöljy on hyväksi iholle.
Vierailija kirjoitti:
Ja tosikkomammat lankesivat jälleen Bullan tempaukseen ja pääsivät pikkunokkelasti pätemään.
Lääkkeet.
Vihreiden ja kokoomuksen puolueohjelmia.
Vierailija kirjoitti:
Kuka ihme käyttää peflettejä saunassa? Minä jos kerran nään kaiken sen vaivan että kalliista puusta veistän lauteet niin minä istun siihen paljain persein. Sitäpaitsi, parafiiniöljy on hyväksi iholle.
Joku paino vahingossa väärää nuolta.
Öö..