Minkä ikäisenä voisit vielä yrittää
Kommentit (31)
EI OLE. Aion hankkia lapsia niin kauan kuin elän! Jos elän 150-vuotiaaksi, aion hankkia lapsia 150-vuotiaaksi ASTI! Tulostutan ne ihosoluista. V#%%u.
Voisin vielä yhden pyöräyttää, mutta muu perhe on vauvaa vastaan. Joten eipä tule meille enää.
Ikää nyt 41 vuotta.
Raja 27 ja täytän helmikuus 27
Sain esikoisen 31 vuotiaana ja toisen 34 vuotiaana (viime kesänä). Lapsilukumme on luultavasti nyt tässä, olen 34v ja mies hieman vanhempi. Jos haluaisimme kolmannen, se saisi tulla parin vuoden päästä. En jaksa heti putkeen raskauksia enkä vauva-aikaa. Haluan myös että kroppa saa palautua raskauksien välissä. Olen tullut aina heti raskaaksi, raskaudet ovat menneet hyvin kuten myös synnytykset. Olemme perusterveitä ja hyväkuntoisia mieheni kanssa. Luultavasti pitäisin kohdallani takarajana noin 40 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Sain esikoisen 31 vuotiaana ja toisen 34 vuotiaana (viime kesänä). Lapsilukumme on luultavasti nyt tässä, olen 34v ja mies hieman vanhempi. Jos haluaisimme kolmannen, se saisi tulla parin vuoden päästä. En jaksa heti putkeen raskauksia enkä vauva-aikaa. Haluan myös että kroppa saa palautua raskauksien välissä. Olen tullut aina heti raskaaksi, raskaudet ovat menneet hyvin kuten myös synnytykset. Olemme perusterveitä ja hyväkuntoisia mieheni kanssa. Luultavasti pitäisin kohdallani takarajana noin 40 vuotta.
Niin niin, on se niin helppoa kun kaiken saa eteen kuin suoraan tarjottimella.
Itselleni henkilökohtainen raja on 30v. Mutta tunnen vanhempia jotka saaneet myöhemminkin lapsia ja tämä on ihan ok. Mielestäni iällä ei niinkään väliä kunhan haluaa ja pystyy ja jaksaa hoitaa lasta ja tekee sen verran lapsia mitä oikeasti jaksaa ja kykenee hoitamaan.
Sain ekani 21v ja nyt vikani kun olin 39v.Seitsemän kaikkiaan.Vielä saisi tulla mutta sopii jos jää tähän..takaraja joku 43v.
Nii tai sitten lapsi kärsii koliikista, refluksista tai on muuten vain älyttömän vaativa. Sitä paitsi taaperot ne vasta hankalia ovatkin. Ei niinkään vauvat, jos eivät kärsi mm. nuista aijemmin luettelemistani. Ja kylläpä sitä lasta varten pitää olla 24/7. Se on raskasta.