Lue keskustelun säännöt.
Mitä mieltä nimestä Serafina ja Serafia? :)
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Karvanpoistovaha, mikäs siinä...
Ääliö!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Olen reilut 50+ ja mummoni nimi oli Serafiina, joten nimestä tulee mieleen mukavia lapsuudenmuistoja. Mummoni kuoli kun olin n. 10-vuotias. Häntä sanottiin yleensä Serafiinaksi tai joskus myös Seraksi.
Ääliö. Serafiina on todella vanha nimi, toisin kuin sun typerät Mikko, Sanna, Ella, Miro ym. Ja sitä paitsi se nyt vaan o n fakta, että jotkut ihmiset oikeastikin poikkeavat massasta ja ovat oikeastikin erikoisia. Niin minkä ihmeen vuoksi tälläiselle erikoisemmalle ihmiselle pitäisi sitten antaa jokin tavisnimi?? Tosissasiko kuvittelet, että joku Emma tai Veeti kuvaisi sitä ihmistä?? Eiköhän sen nimen tarkoitus ole olla nimenomaan sellainen, joka myös kuvaa SITÄ KYSEISTÄ ihmistä mahdollisimman hyvin ja sopii hänelle. Taiteelliselle, älykkäälle ja hienostuneelle lapselle EI sovi mikään tavisnimi, joten mikä pakkomielle sinulla on yrittää tavallistaa näitä ihmisiä, pöljä?? Se ei tarkoita että kukaan olisi millään tavalla PAREMPI IHMINEN, mutta ei se tarkoita sitäkään, että kaikki olisivat jotain helvetin talliaisia tai pulliaisia. Jos itse koet olevasi sellainen niin fine, mutta älä vedä muita mukaan siihen samaan veneeseen, kiitos!