Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet ihmisestä, joka ei ole koskaan käynyt Viroa ja Tukholmaa kauempana?

Vierailija
23.10.2017 |

AIkuinen ihminen.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että kiinnostuksen kohteet ovat muuta kuin matkustaminen ja haluaa käyttää rahansa muuhun.

Vierailija
2/7 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhä, reppana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman tiedän. Kaikki ovat pohjattoman persaukisia holtittoman rahankäytön vuoksi.

Vierailija
4/7 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhä kuten minäkin. En ole edes siellä Virossa käynyt, enkä tule käymään.

Vierailija
5/7 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen sellainen. Epäilen että en edes uskaltaisi mennä lentokoneeseen vaikka tilaisuus tulisikin. Minulla on IBS ja pelkään oksentamista todella paljon. Pikkuveli aikoinaan kun oli ensimmäistä kertaa lentokoneessa oksensi koko matkan. Hän on kyllä lentänyt monesti sen jälkeenkin, mutta minua epäilyttää.

Köyhä olen joo, enkä ole kovin hyvä rahankäytössä, mutta toki voisin matkustaa jos haluaisin, sitten pitäisi jostain muusta säästää. Asutaan omakotitalossa ja velkaa on aika paljon, ja kun on lapsiakin niin ne lentomatkat vaan maksaa ihan helvetisti, yhteen reissuun menisi enemmän rahaa kuin mitä minä tienaan kuukaudessa.

Vierailija
6/7 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turvallisuushakuinen ja ei ole kiinnostanut maailman menosta ja viihtyy kotona

Vierailija
7/7 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelokas ja ei ole innostunut matkailusta koska kaikki uusi on pelottavaa. Esim äitini on tälläinen ja välillä hyvin rasittavaa kun mikään ei kiinnosta oman kodin ulkopuolella mutta toisten ihmisten asiat sitäkin enemmän

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän neljä