Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oikeus loukkaantua?

Vierailija
22.10.2017 |

Mitä olette mieltä seuraavasta tapauksesta? Näin tuttavaani, joka on vanhoillislestadiolainen. Hän tervehti minua halaamalla, mutta lapselleni sanoi isoon ääneen:"Jumalan terve! " Katsoi minua ja totesi, että näin se on ja lisäsi vielä:" Ettäs tiiät! " Perheemme on ollut vl, mutta ei ole enää. Hymyilin vaan ällistyneenä.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sulla oikeus loukkaantua mutta näinhän he lahkoon kuulumattomia kohtelevat. Olen evlut ja eipä minulle sanottu synninpäästöä ehtoollispöydässä, kaikille muille sanottiin (vanh.lestadiolaisille). Loukkasi minuakin.

Vierailija
2/9 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten harmittaa lapsen puolesta. Hämmentävä tilanne hänelle. Mutta näinhän vl-liike ajattelee. Pienet lapset pääsevät kaikki taivaaseen ja aikuiset, jotka eivät ole "uskovaisia" joutuvat helvettiin. Ja se, että heidän mielestään usko on ainoa oikea, oikeuttaa sanomaan mitä vain.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvänen aika!

Vierailija
4/9 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni lapsi nyt ei jumalan terveitä ymmärrä. Sinä saat loukkaantua jos haluat.

Vierailija
5/9 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiminta on niin monella tasolla omituista että ihan turha odottaa mitään järkevää tuolta suunnalta.

Vierailija
6/9 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tuosta, normimeininkiä. Kunhan lapset kasvavat, loppuu se tervehtiminen. Siinä on joku ikäraja. Oliko se kouluikä, kun lapset kääntyy jumalan lapsista pois, jos molemmat vanhemmat ei enää ole vl.

Vierailija
7/9 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla on oikeus loukkaantua kaikesta. Ei ole mitään tahoa tai instanssia, joissa määritellään sanktion uhalla ne asiat joista saa loukkaantua. Täten kukaan ei voi sinulle antaa, tai ottaa pois oikeutta loukkaantumiseen.

Vierailija
8/9 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskonnolliset ihmiset ovat harhaisia, joten et voi kohdella heitä kuin normaaleja ihmisiä.

Vierailija
9/9 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt kaikkein todennäköisin skenario, mikäli tuttavasi muuten on normaalien kirjoissa. Jos taas on joku erityishenkilö, varmaan osasitkin varautua lähes mihin tahansa. 

-vl

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi neljä