Nuoriso kuuntelee hirveetä shittiä!
Ei jumankavita. Ja suurin osa teistä mammoista antaa sen tapahtua!
Kommentit (21)
Nuoret ei ymmärrä hyvästä musiikista mitään. Sellaisesta kuin Finlanders ja Mamba.
Vlogaaja räppää naisten hakkaamisesta. Musiikkia?
Ei ne jaksa keskittyä oikeasti kuuntelemaan. Joku neljän tahdin mittainen riffikin on jo ihan liian pitkä. Puhumattakaan jos olisi ihan vaikka kontrapunktia neliäänisesti. Ei, ei.
Pitää olla yksinkertainen biitti ja siihen sitten puhutaan päälle - kun ei laulaakaan osata. Siis räppiä vaan koko ajan.
Nuoriso on aina kuunnellut hirveetä shittiä ja ollut muutenkin kelvotonta ja pilalla.
Mä ainakin kuuntelen räppiä niin ku 21 Savage ja Lil Pump. M45
Yksi asia, joka ei koskaan maailmassa muutu, on se että nuoriso on vanhemman polven mielestä pilalla ja kuuntelee paheellista musiikkia. ;) Myönnän kyllä, että pidän itsekin suurinta osaa nykymusiikista huonona, mutta niinpä piti vanhempi polvi myös minun ollessani nuori, ja sama heidän kohdallaan, niin kauan kuin ns. nuorisokulttuuria on ollut olemassa. Antaa kuunnella ja nauttia mistä nauttivat, uudella polvella on aina omat juttunsa.
Nyt se on oikeesti pilalla. Kasvattakaa, mammat!
T. M51
Jos nykyajan musiikki ei ole kuraa niin miksi yksikään kappale ei pysy pinnalla viittä vuotta?
voi vittu te ootte säälittäviä kai nyt nykynuorisa saa kuunnella mitää haluu?
Vierailija kirjoitti:
Nuoriso on aina kuunnellut hirveetä shittiä ja ollut muutenkin kelvotonta ja pilalla.
Mun nuoriso näytti mulle juuri naureskellen kakevauvan biisin tästä . Saavat hyvää höpönpöppöö näistä avauksista.
Vierailija kirjoitti:
Kun tämä milleniaalisukupolvi on yhteiskunnallisen vallan kahvassa (20 vuotta tästä eteenpäin) romahtaa koko länsi. Se on menoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun tämä milleniaalisukupolvi on yhteiskunnallisen vallan kahvassa (20 vuotta tästä eteenpäin) romahtaa koko länsi. Se on menoa.
- "Failed parental strategies". No se on totta.
Mitä nuoriso nykyään edes kuuntelee?
Nuorisolla ei ole mitään käsitystä edes siitä mitä musiikki on :D
Ei se iästä ole kiinni, voi sanoa että nykyään kuunnellaan ihan yleisesti hirveetä shittiä. Ei tarvitse kuin mennä jollekin työpaikalle jossa soi radio niin se käy heti ilmi.
Silloin kun itse kuuntelit Kirkaa tai Dingoa yms. Varmaan sinua vanhemmat ihmiset ajattelivat ettei se ole oikeaa musiikkia. Ei ole olemassa "väärää tai oikeaa musiikkia". Kyse on mieltymyksestä. V*tun pellet.
Vierailija kirjoitti:
Kirkaa
Vierailija kirjoitti:
Trolleseja
Wittu UP!!!