Minkä näköinen on naapurintyttö?
Kommentit (80)
Minusta Sanna Marin ja Janni Hussi on aika tyypillisiä naapurintyttöjä, josta miehet tykkää.
Usein heillä on aika luonnollinen look, eikä mitään megajuttuja.
Tosin Marin kyllä valitettavasti syyllistyy välillä pukeutumaan mauttomasti ja meikkaamaan liikaa, joten se naapurintyttömäisyys häviää.
Minua on sanottu useasti söpöksi ja naapurintyttömäiseksi
Olen 150 cm hoikka mutta muodokas. Vaaleat pitkät hiukset, isot sinivihreät silmät, muhkeat huulet luonnostaan (Liv Tylerin malliset)
Kasvot Baby face, pieni nenä, silmälasit
No meillä rekkalesbon näjöinen, mt ongelmia ja naapureja kiusaa, tatuoitu, asuu isällään. Ikä 36 v.
Vierailija kirjoitti:
pisamat, löytyy, lasit löytyy, vaalea luonnostaan, pitkät hiukset ollut melkein aina, nörtti, hiirulainen, meenkö naapurintyttö kategoriaan?
ap
Tämä. Pisamat eivät ole pakollisia.
Vierailija kirjoitti:
Olen 150 cm hoikka mutta muodokas. Vaaleat pitkät hiukset, isot sinivihreät silmät, muhkeat huulet luonnostaan (Liv Tylerin malliset)
Kasvot Baby face, pieni nenä, silmälasit
Naapurintyttä ei ole tuollainen.
Vierailija kirjoitti:
Minusta Sanna Marin ja Janni Hussi on aika tyypillisiä naapurintyttöjä, josta miehet tykkää.
Tosin Marin kyllä valitettavasti syyllistyy välillä pukeutumaan mauttomasti ja meikkaamaan liikaa, joten se naapurintyttömäisyys häviää.
Sanna Marin on erittäin kaunis. Mutta hänessä on särmää jota naapurintytössä ei ole. Ehkä aiempina vuosina.
Toisin sanoen, Marinista ei saa tekemälläkään naapurintyttöä.
Vierailija kirjoitti:
Mun naapurintytöllä pitkät vaaleat hiukset, siniset silmät, hyvä body ja noin 168 cm. Hyvännäköonen ja cool.
Ja tämä.
Naapurintyttö ei ole särmikäs millään tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kasvot Baby face, pieni nenä, silmälasitNaapurintyttä ei ole tuollainen.
Tämä oli kyllä täydellinen kuvaus naapurintytöstä. Pieni ja söpö taskuvenus
Haluan naapurintyttönaisen!
T. kiltti mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosin Marin kyllä valitettavasti syyllistyy välillä pukeutumaan mauttomasti ja meikkaamaan liikaa, joten se naapurintyttömäisyys häviää.Sanna Marin on erittäin kaunis. Mutta hänessä on särmää jota naapurintytössä ei ole. Ehkä aiempina vuosina.
Sinun mielestä ei saa ja minusta hän on juuri kuin naapurintyttö. Marin ei ole megakaunotar, mutta kaunis nyt kun on hoikistunut. Ennen ei ollut sitäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosin Marin kyllä valitettavasti syyllistyy välillä pukeutumaan mauttomasti ja meikkaamaan liikaa, joten se naapurintyttömäisyys häviää.Sanna Marin on erittäin kaunis. Mutta hänessä on särmää jota naapurintytössä ei ole. Ehkä aiempina vuosina.
Sinun mielestä ei saa ja minusta hän on juuri kuin naapurintyttö. Marin ei ole megakaunotar, mutta kaunis nyt kun on hoikistunut. Ennen ei ollut sitäkään.
Naapurintytössä ei ole särmää, vai miten sen nyt kuvailisin. Hän on nätti ja kiva sekä ulkonäöltään että luonteeltaan. Sanna Marin ei kyllä aina ole kiva luonteeltaan. Enemmänkin j ä n n ä tyttö.
Nuorempana oli vähän pyöreämpi ja kiltin oloinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Marin oli parempi kun oli pulleampi. Hehku mennyt nyt kun laihtunut ja jotenkin riutuneen oloinen.
Voi hitsin hitsi. Just hokasin että eihän tässä rivarissa asu kuin 5 kpl ihmisiä, joista 4 kpl on noin 50-vuotiaita eronneita ukkoja niinku minäkin, ja yksi eronnut n 60 vuotias eukko. Eronneita tai karanneita kaikki asukit. Vaikka nämä on kumminkin isompia 2-4 h +k+s omistusasuntoja.
Naapuririvarissa asuu pelkästään lapsiperheitä. Oikein semmosia perinteisiä oppikirjaperheitä.
Niin että minulla on vaan naapurin ukkoja. Ei naapurin tyttöjä. Ja tuo talon ainoa eukko asuu tämän rivarin toisessa päädyssä.
Niin että enhän minä tiiä kun ei oo sitä naapurintyttöä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä oli kyllä täydellinen kuvaus naapurintytöstä. Pieni ja söpö taskuvenus
No ei kyllä. Naapurintyttö on hillitty ja keskimäärin 170 cm pitkä. Ei liian pitkä eikä liian lyhyt. Ei mitään ylikorostunutta. Siniharmaat silmät ja vaaleat hiukset. Nätti. Pitkät hiukset. Näillä on usein silmälasit jotka antavat älykkään vaikutelman.
Ehkä haluaisivatkin olla jä n nä tyttöjä, mutta kun eivät ole.
Liian kiltti ja sovinnainen luonne estää. Niin, oleellista on sovinnaisuus. Nyt löysin osuvan määritelmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No millainen sitten se naapurintyttö on mielestäsi?? Minun mielestä vaalea, söpö blondi on juurikin naapurintyttömäinen
Vierailija kirjoitti:
Haluan naapurintyttönaisen!
T. kiltti mies
Juuri tuollainen mitä kuvailin. Kiltti ja sovinnainen. Vaalea pitkähiuksinen. Silmälasit ja esim. nörtti. Mutta ei pelottava millään tavalla. Teistä tulisi hieno pari.
Mun naapurintytöllä pitkät vaaleat hiukset, siniset silmät, hyvä body ja noin 168 cm. Hyvännäköonen ja cool.