Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä mussa on vikana, kun en pääse ihastumisesta eroon

Vierailija
22.10.2017 |

Jo 2 vuotta mennyt tässä vuoristoradassa.Peruskuvio on se, että olen kertonut hänelle tunteistani, hän ei ole sanonut mitään, mutta pitää yllä ihastumisen tunnettani sillä, että kirjoittaa ja kysyy kuulumisia, tuo lahjoja ja roikkuu perässäni, jos tapaamme yhteisten kavereiden kautta.
Päätän aina lopettaa koko yhteydenpidon, mutta sorrun kirjoittamaan, tai hän jatkaa. Onko muita, joilla on ollut vaikeuksia lopettaa tälläista ihmissuhdetta? Miten olette sen tehneet? En halua mitään dramatiikkaa, haluan vain hänet ulos elämästäni.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin olla hän. Mikä kaupunki?

Vierailija
2/5 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännämiehet on kuin kokaiinia, niihin jää koukkuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole itse päässyt vieläkään yli 10 vuotta vanhoista ihastumisista.

Vierailija
4/5 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole itse päässyt vieläkään yli 10 vuotta vanhoista ihastumisista.

Terapia vois auttaa. Tuollainen menneeseen takertuminen ei ole tervettä.

Vierailija
5/5 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up. Tässä ap. Jos blokkaan hänet kokonaan somessa, niin pelkään että se on turhan dramaattista.

Mutta se taitaa olla ainoa keino, kun en itse pysty olemaan kirjoittamatta. Kerron hänelle aina vahingossa kaikkea henkilökohtaista, huomatakseni, ettei vastaa viestiini tai kirjoittaa viiveellä. Elämäntilanteeni on aika masentava tällä hetkellä, joten roikun kai siksikin tässä ihmissuhteessa.  Mutta samaan aikaan ymmärrän järjellä itsekin, ettei tällainen ole minulel hyväksi. Toinen pitää minua varalla, eikä tee mitään, vaikka tietää tunteeni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi viisi