Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käykö sun instagram sivulla paljon pikavierailijoita?

Vierailija
22.10.2017 |

Ja alatko seuraamaan heitä?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sen näkee mistä?!

Vierailija
2/8 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kiinnitä mitään huomiota seuraajiini. Harvoin viitsin mennä edes katsomaan niiden tilejä. Joskus ajankuluksi saatan selailla että minkälaisia tyyppejä seuraa. Mulle ei merkkaa seuraajien määrä mitään, niitä tulee ja menee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis näitä jotka alkaa seuraamaan hetkeksi.

Vierailija
4/8 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No siis näitä jotka alkaa seuraamaan hetkeksi.

aa, mä ajattelin, että jos käy katsomassa jonkun tutun instagramia eikä kuitenkaan ala seuraamaan niin se näkyy jossain, mutta vissiin ei sitten sellainen näy.

Vierailija
5/8 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy. Enkä yleensä ala seuraamaan, harvemmin käyn edes katsomassa niiden profiileja, ellei joku esim. Nimi tai kuva kiinnitä huomiota jollain tapaa. Monet epämääräiset oon estänyt.

Vierailija
6/8 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaa ei hitto. Olin ihan paniikissa, että instagramiin on tullut joku profiilin vieraslista. :D Mutta siis joo käy, lähes päivittäin alkaa joku käyttäjä seuraamaan, välillä jäävät seuraamaan, välillä on tyyliin joku aloitteleva instagram fame -tyyppi, joka yrittää itse saada lisää seuraajia seuraamalla muita yms?

Vierailija
7/8 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Ja se ärsyttää! Aika usein alan seurata, jos tilin aihepiiri on sama kuin omallani. Sitten huomaan parin päivän päästä, ettei kyseinen tili seuraakaan enää minua. Se on pelkkää seuraajien kalastelua, ihan hiton tyhmää! Jos joku ei tykkää fiidistäni, niin ei se parissa päivässä muutu miksikään. Turha siis alunperinkään seurata minua, jos kuvat eivät miellytä.

Vierailija
8/8 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Ja se ärsyttää! Aika usein alan seurata, jos tilin aihepiiri on sama kuin omallani. Sitten huomaan parin päivän päästä, ettei kyseinen tili seuraakaan enää minua. Se on pelkkää seuraajien kalastelua, ihan hiton tyhmää! Jos joku ei tykkää fiidistäni, niin ei se parissa päivässä muutu miksikään. Turha siis alunperinkään seurata minua, jos kuvat eivät miellytä.

Sama homma. Lopetan näiden pikaseuraajien seuraamisen heti jos huomaan heidän lopettaneen mut. Follow for follow ja unfollow myös :'D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yhdeksän