Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten paljon vietätte aikaa puolison suvun kanssa?

Tiinatirpsakka
22.10.2017 |

Mies matkustaa paljon työn puolesta ja on siksi mielellään viikonloput kotona löhöten. Yhdessä voidaan mennä Prismaan tai kävelylle. Lapset on jo melko isoja eikä koti-iltoja tarttisi niin tiiviisti viettää. Ainoa mihin mieheni aina haluaa mennä on kaikki hänen suvun synttärit, kissanristiäiset yms. Joulut, pääsiäiset, iso osa kesälomasta vietetään hänen lähisuvun kanssa. Ja juhlia riittää...
Mun suvun kanssa ei vietetä aikaa lainkaan tai kerran vuodessa. Toki erinäisistä syistä kuten, ettei heitä ole lähellä. Haluaisin matkustaa läheisten luo, mutta ikinä ei ole rahaa eikä hän halua tuhlata lomaansa heidän kanssaan. Lasten takia raahaudun näihin menoihin kun pitävät kovin suvusta, mutta itse olen kurkkua myöten täynnä. Välillä mietin kuinka itsekäs olen kun kiukuttelen asiasta. Harvalla on isoa sukua ja lähimmäisiä, joiden kanssa olla. Ovat siis mukavia joskaan en välttämättä ilman sukukytkösiä olisi heidän ystävänsä. Miten olette ratkaisseet asian?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vietetään molempien sukulaisten kanssa aikaa jonkin verran, joskus omien sukulaisten kanssa ilman että puoliso lähtee mukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla