Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te jotka olette katkaisseet välit sukulaisiinne

Vierailija
22.10.2017 |

Mikä sai teidät tekemään niin ja oletteko katuneet? Itse taidan katkaista välit kun ei ole muuta kuin haittaa.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan kaikki sukurakkaita?

Vierailija
2/22 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole katunut. Eihän sairaiden kateellisten narsistien kanssa tarvitse olla tekemisissä, vaikka olisi kuinka sukua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välit katkaistu sukuun huumehörhön takia. Ei kaduta, ei ole ollut ikävä. Olisi pitänyt toimia heti kun ongelma alkoi. Tästä on jo yli 10 vuotta.

Vierailija
4/22 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sepä se kun vaan yrittänyt jaksaa niiden kanssa.

Vierailija
5/22 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisesta tapaamisesta ahditus. Olin mitätön joka tekee kaiken väärin, puhuu vääriä asiota. Vaikka en tehnyt mitään = väärin tai mykkä = väärin.

Äitiin en ole yhteydessä.

Vierailija
6/22 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole varsinaisesti katkaissut mutta en ole missään tekemisissä muitten kuin vanhempieni kanssa. Ensinnäkin niitä on niin paljon isällä on 11 sisarusta ja äidillä 7 ja serkkuja mulla on jotain 60-70 kpl. Ja uskonto ei liity näihin määriin :D

Vierailija
7/22 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyrin pitämään etäisen asialliset välit kaikkiin sukulaisiin. Liiallisesta läheisyydestä huonoja kokemuksia.

Vierailija
8/22 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitsin Kristuksen ja välillemme syntyi kuilu.

Olen kertonut heille kaiken sen millä on oikeasti väliä, Totuuden, kaikki muu on täysin turhaa.

He eivät halunneet vastaanottaa Totuutta, joten päätin jatkaa matkaa etsien niitä jolla on oikeasti tahto vapautua, tahto löytää Totuus.

Jos katuisin katuisin Totuutta. En kadu.

Vierailija
9/22 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitiini katkaisin välit 10 v sitten. Ainoa mikä kaduttaa, etten tehnyt aiemmin.

Tunnevammainen ihminen, joka ei suostu myöntämään tai näkemään väärin tehtyjä asioita kohdistuen minuun. Muille esittää että minä olen paha ja huono.

Vierailija
10/22 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen katkaissut välini veljeeni noin 4 vuotta sitten. En kadu yhtään. Toivon,ettei minun tarvitse koskaan enää nähdä häntä. Hänellä on psykopaattisia piirteitä ja narsistinen luonne ja rikollinen elämäntapa. Haluan pysyä mahdollisimman kaukana.

Vierailija
11/22 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kierot valheet ja selän takana mustamaalaukset. Suvussa yksi narsisti ja monta tyhmää kaikenuskovaa. Sellaisia ihmisiä en kaipaa elämääni, eikä kaduta. Ei tarvitse tulla enää minulle itkemään, kun narskun todellisen luonteen kohtaavat.

Vierailija
12/22 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käly on niin rahvaanomainen ja suulas että sai edesmenneen äitini aina itkemään. Miksi pitäisin yhteyttä tuohon moukkaan? Varsinkin kun tiedän että hän on niin pirun nenäkäs että kaikki minun asiani kiinnostaisivat häntä kyllä. Lihotkoon ja alkoholisoitukoon siellä maalla. Missään yhteydessä en ole, veljelleni tekstailen merkkipäivinä.

Vierailija
13/22 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vasta työn alla. Isäni puolen suvusta pitäisi päästä eroon mutta ajattelin jotenkin kituuttaa siihen asti kunnes iäkäs isoäitini kuolee. Hän on ainoa koko suvusta jolle en haluaisi pahaa mieltä sukunimen vaihtamisesta sun muusta.

Vierailija
14/22 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain maalaiset pitävät yhteyttä sukulaisiin, se ei ole kaupunkilaisten tapa.

Vierailija
15/22 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on just kanssa työn alla. Äitini kuoli joten nyt voisin sen tehdä. Ikuista syyllistämistä ja huonoja fiiliksiä vaan jatkuvasti ei vaan enää jaksa oli sukulainen tai ei ja vaikka niitä hyviäkin aikoja lapsuudessa on joskus ollut.

Vierailija
16/22 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen aina ollut äidin puolen sukulaisten silmissä jotenkin kummallinen ja vääränlainen. Oli ihan selvää, että äidin kuoleman jälkeen en tule olemaan heihin missään yhteyksissä. Yksi joulukortti sieltä joskus tuli joltain, mutta sittemmin ovat jättäneet rauhaan.

Vierailija
17/22 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välit katkaistu nyt yli viisikymppiseen siskoon jatkuvan hyväksikäytön takia. Ei se jatkuvaa ollut, mutta aina kun hän viitsi olla yhteydessä niin se tarkoitti sitä, että hän tarvitsee palveluksen. Itse en ole n. 25 vuoteen ollut häneen päin yhteydessä (siitä lähtien, kun kasvoin aikuiseksi), ja nyt mennyt yli 10 vuotta molemminpuolista välirikkoa. Lopputulos johtuu siitä, kun sanoin, etten enää auta ja saa selvittää omat asiansa ihan itse. 

En ole tähän mennessä katunut.

Vierailija
18/22 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiinnon puute. En ole pitänyt mitään yhteyttä sukuuni sen jälkeen, kun muutin omilleni. En ole sukurakas, enkä pidä perheeni ulkipuolisia sukulaisia mitenkään tärkeinä itselleni. Tätejäni ja serkkujani näin viimeksi hautajaisissa ehkä kymmenen vuotta sitten.

Vierailija
19/22 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokaisesta tapaamisesta ahditus. Olin mitätön joka tekee kaiken väärin, puhuu vääriä asiota. Vaikka en tehnyt mitään = väärin tai mykkä = väärin.

Äitiin en ole yhteydessä.

Sama täällä

Vierailija
20/22 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tullut toisen vanhempani hylkäämiksi ja samalla katkesivat välit myös sukulaisiin. Välillä yritin olla joihinkin yhteyksissä ja odotin sukutapaamisia ja muita juhlia. Koskaan en kuitenkaan kutsuja saanut ja aina petyin uudelleen. Lopetin sitten yrittämisen, koska kaikki yhteydenpito oli yksipuolista. Ihmetyttää tosin vieläkin, miksi kukaan ennen niin tärkeä ihminen ei halua olla missään tekemisissä, en kuitenkaan lapsena ole oikein asiaa itse voinut aiheuttaa. :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kaksi