koulutus "elämän kova korkeakoulu"
Jos joku on laittanu facebookiin näin, niin ajatteletteko heti että juo ja on ryyppypiireissä?
Kommentit (18)
Voitko antaa lisää vaihtoehtoja äänestämiseen. Vai olenko ainoa jolla ei näy kuin yksi vaihtoehto.
Eipä tässä auta kuin laittaa "en" :(
Ajattelin kyllä vastata kyllä!
En. Kyllä sen pitää korkea koulu olla. Sitten ajattelen.
Vierailija kirjoitti:
Voitko antaa lisää vaihtoehtoja äänestämiseen. Vai olenko ainoa jolla ei näy kuin yksi vaihtoehto.
Et ole, kun se oli vahinko XXDD
Joo, ja että vielä aikuisenakin tekee paskoja valintoja ja sitten itkee ja syyttelee muita kun hänen elämänsä on NIIN RANKKAA eikä muut ymmärrä mitään OIKEASTA ELÄMÄSTÄ
Willy Loman kirjoitti:
Paras äänestys ikinä!
Ja nolla ääntä annettu!
ap
P.S Ehkä mulla on tylsä elämä, kun tämä mokani naurattaa.
Meinaaks tää nyt sitä elämäm koulua?
En. Ajattelen vain, että hän on idiootti.
Oletko ikinä käynyt mv-lehden sivuilla ja katsonut huviksesi millaiset tyypit kommentoivat niitä julkaisuja. :D Käy katsomassa, siellä on paljon "elämän korkeakoululaisia".
Näyttöjen perusteella sanoisin, että ap:n käymä koulu ei ainakaan kovin pitkälle ole vienyt. Olkoon sitten elämänkoulu tai ihan oikea opiskelu.
Täällä on yllättävän paljon näin ajattelevia.
Minulla on korkeakoulututkinto. Mutta ammattiini olen kouluttautunut elämänkoululla. Just viimeisimmässä kokouksessa tein kymppitonnin arvoisen huomion ja sain kiitosta siitä. Tällä palstalla aliarvioidaan elämänkoulua.
Kyllä, kyse alkoholisoituneesta ihmisestä.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on korkeakoulututkinto. Mutta ammattiini olen kouluttautunut elämänkoululla. Just viimeisimmässä kokouksessa tein kymppitonnin arvoisen huomion ja sain kiitosta siitä. Tällä palstalla aliarvioidaan elämänkoulua.
Kiitos vastauksestasi asiaan. Tämä avasi jo uusia näkökulmia.
ap
Vierailija kirjoitti:
Ei toi oo oikeeta elämäm koulua!!! Tuu kattomaan miten käydään elämän kovaa koulua tänne kontulaan!! Me näytetään mertsin, tinon ja lindan kaa mihin voit työntää sen kymppi tonnis! Tuuppa tänne kattoo perjantai iltana oikeeta koulun käyntiä! Oon nähny niin vitusti elämää et kukaan ei tuu mulle opettaa mitään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei toi oo oikeeta elämäm koulua!!! Tuu kattomaan miten käydään elämän kovaa koulua tänne kontulaan!! Me näytetään mertsin, tinon ja lindan kaa mihin voit työntää sen kymppi tonnis! Tuuppa tänne kattoo perjantai iltana oikeeta koulun käyntiä! Oon nähny niin vitusti elämää et kukaan ei tuu mulle opettaa mitään
Vastaatko tähän kyselyyn elämäm koulusta? https://www.vauva.fi/keskustelu/3005226/elamam-koululaisia-linjoilla
Miks mulle pitikään sattua tällainen vahinko tässä, että en laittanut "kyllä" vaihtoehtoa!
Tää on ihan hulvatonta.