Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

koulutus "elämän kova korkeakoulu"

Vierailija
22.10.2017 |

Jos joku on laittanu facebookiin näin, niin ajatteletteko heti että juo ja on ryyppypiireissä?

koulutus "elämän kova korkeakoulu"

Vaihtoehdot

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos joku on laittanu facebookiin näin, niin ajatteletteko heti että juo ja on ryyppypiireissä?

Miks mulle pitikään sattua tällainen vahinko tässä, että en laittanut "kyllä" vaihtoehtoa!

Tää on ihan hulvatonta.

Vierailija
2/18 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitko antaa lisää vaihtoehtoja äänestämiseen. Vai olenko ainoa jolla ei näy kuin yksi vaihtoehto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tässä auta kuin laittaa "en" :(

Ajattelin kyllä vastata kyllä!

Vierailija
4/18 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Kyllä sen pitää korkea koulu olla. Sitten ajattelen.

Vierailija
5/18 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voitko antaa lisää vaihtoehtoja äänestämiseen. Vai olenko ainoa jolla ei näy kuin yksi vaihtoehto.

Et ole, kun se oli vahinko XXDD

Vierailija
6/18 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ja että vielä aikuisenakin tekee paskoja valintoja ja sitten itkee ja syyttelee muita kun hänen elämänsä on NIIN RANKKAA eikä muut ymmärrä mitään OIKEASTA ELÄMÄSTÄ

Vierailija
7/18 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras äänestys ikinä!

Vierailija
8/18 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Willy Loman kirjoitti:

Paras äänestys ikinä!

Ja nolla ääntä annettu!

ap

P.S Ehkä mulla on tylsä elämä, kun tämä mokani naurattaa.

Vierailija
9/18 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaaks tää nyt sitä elämäm koulua?

Vierailija
10/18 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Ajattelen vain, että hän on idiootti.

Vierailija
11/18 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ikinä käynyt mv-lehden sivuilla ja katsonut huviksesi millaiset tyypit kommentoivat niitä julkaisuja. :D Käy katsomassa, siellä on paljon "elämän korkeakoululaisia".

Vierailija
12/18 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttöjen perusteella sanoisin, että ap:n käymä koulu ei ainakaan kovin pitkälle ole vienyt. Olkoon sitten elämänkoulu tai ihan oikea opiskelu.

Vierailija
13/18 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on yllättävän paljon näin ajattelevia.

Minulla on korkeakoulututkinto. Mutta ammattiini olen kouluttautunut elämänkoululla. Just viimeisimmässä kokouksessa tein kymppitonnin arvoisen huomion ja sain kiitosta siitä. Tällä palstalla aliarvioidaan elämänkoulua.

Vierailija
14/18 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, kyse alkoholisoituneesta ihmisestä.

Vierailija
15/18 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on korkeakoulututkinto. Mutta ammattiini olen kouluttautunut elämänkoululla. Just viimeisimmässä kokouksessa tein kymppitonnin arvoisen huomion ja sain kiitosta siitä. Tällä palstalla aliarvioidaan elämänkoulua.

Kiitos vastauksestasi asiaan. Tämä avasi jo uusia näkökulmia.

ap

Vierailija
16/18 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei toi oo oikeeta elämäm koulua!!! Tuu kattomaan miten käydään elämän kovaa koulua tänne kontulaan!! Me näytetään mertsin, tinon ja lindan kaa mihin voit työntää sen kymppi tonnis! Tuuppa tänne kattoo perjantai iltana oikeeta koulun käyntiä! Oon nähny niin vitusti elämää et kukaan ei tuu mulle opettaa mitään

Vierailija
17/18 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
18/18 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei toi oo oikeeta elämäm koulua!!! Tuu kattomaan miten käydään elämän kovaa koulua tänne kontulaan!! Me näytetään mertsin, tinon ja lindan kaa mihin voit työntää sen kymppi tonnis! Tuuppa tänne kattoo perjantai iltana oikeeta koulun käyntiä! Oon nähny niin vitusti elämää et kukaan ei tuu mulle opettaa mitään

Vastaatko tähän kyselyyn elämäm koulusta? https://www.vauva.fi/keskustelu/3005226/elamam-koululaisia-linjoilla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi neljä