Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä näistä häiritsee eniten kerrostalossa

Vierailija
22.10.2017 |

Olen utelias :D

Mikä näistä häiritsee eniten kerrostalossa

Vaihtoehdot

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovaääniset ihmiset yleensä. Asun puhelimeen huutajan naapurissa, ja se kaiken päivää jatkuva yksinpuhelu, josta ei saa selvää, on jotenkin hermojaraastavaa kuunneltavaa. MÖLI MÖLI! MÖLI MÖLI MÖLI MÖLI... MÖLI MÖLI MÖLI! Voi jumalauta.

Vierailija
42/56 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset. Kun minä olin lapsi ysärillä, mentiin ulos juoksemaan ja huutamaan. Nykyään lapset huutavat ja juoksevat sisällä. Minusta se ei todellakaan ole normaali elämisen ääni. Jos aikuiset huutavat asunnossaan joka päivä, sitä pidetään (syystäkin) häiritsevänä, lasten huuto ei oikeasti eroa siitä mitenkään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiennyt aiemmin miten ärsyttävää kantapääkävely voi olla, kunnes yläkertaani muutti uusi naapuri. Se ravaaminen saa mielenterveyden järkkymään.. Oon asiasta maininnut, että voisiko mahdollisesti olla hiljempaa arkiöisin eikä ravaisi asunnossaan ihan JÄRKYTTÄVÄLLÄ metelillä eestaas pysähtymättä kertaakaan, mutta mitään ei oo tapahtunut. Hiljeni n.viikoksi, kunnes sama ruljanssi jatkui. Se ei todellakaan oo mitään pientä ja kevyttä kävelyä, vaan ihan järjettömän kovaäänistä TUMTUMTUMTUM ja ravaa tosiaan eestaas asuntoa pysähtymättä! En tiedä treenaako jotain maratonkävelyä varten vai miksi, MIKSI pitää ravata siellä erityisesti iltamyöhällä. Ihana herätys, kun on itse 22 aikaan nukahtanut (koska töihin herätys kuudelta) ja sitten herää yhdentoista aikaan siihen, kun naapuri aloittaa sen ravaamisen JA kovaäänisen mölinän miehensä kanssa. Olen tosissani miettinyt muuttoa pois, se yläkerran naapuri on vienyt kaiken mielekkyyden täällä asumisesta. 15v olen samassa asunnossa ollut ja nyt yksi idiootti voi pilata kaiken.

Vierailija
44/56 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiennyt aiemmin miten ärsyttävää kantapääkävely voi olla, kunnes yläkertaani muutti uusi naapuri. Se ravaaminen saa mielenterveyden järkkymään.. Oon asiasta maininnut, että voisiko mahdollisesti olla hiljempaa arkiöisin eikä ravaisi asunnossaan ihan JÄRKYTTÄVÄLLÄ metelillä eestaas pysähtymättä kertaakaan, mutta mitään ei oo tapahtunut. Hiljeni n.viikoksi, kunnes sama ruljanssi jatkui. Se ei todellakaan oo mitään pientä ja kevyttä kävelyä, vaan ihan järjettömän kovaäänistä TUMTUMTUMTUM ja ravaa tosiaan eestaas asuntoa pysähtymättä! En tiedä treenaako jotain maratonkävelyä varten vai miksi, MIKSI pitää ravata siellä erityisesti iltamyöhällä. Ihana herätys, kun on itse 22 aikaan nukahtanut (koska töihin herätys kuudelta) ja sitten herää yhdentoista aikaan siihen, kun naapuri aloittaa sen ravaamisen JA kovaäänisen mölinän miehensä kanssa. Olen tosissani miettinyt muuttoa pois, se yläkerran naapuri on vienyt kaiken mielekkyyden täällä asumisesta. 15v olen samassa asunnossa ollut ja nyt yksi idiootti voi pilata kaiken.

Haha, takuulla entinen yläkerran naapurini, löytänyt vaan nyt miehen itselleen.

Vierailija
45/56 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narkkarit jotka roikkuu sitten narkki kavereidensa kanssa päivät pitkät piha-alueella ja rapussa, jättävät värkkinsä mihin sattuu ja polttavat sisällä/rapussa.

Vierailija
46/56 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki nuo.

Vierailija
47/56 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-naapurin rakit. Olivat niin vihaisia, että jopa toiset koirat traumatisoituivat niiden uhkaavan käytöksen vuoksi. Ja jostain syystä niitä piti pitää vielä irti. Tottelivat sentään käskyjä, vaivoin.

Vierailija
48/56 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeestaan nykyses ei mitää (säännöllisesti) häiritsevää. Entises asunnos ei voinu pitää ikkunaa tai parvekkeen ovee auki, kun sisälle tuli hirvee tupakan käry. Oli välillä kesällä melkosta tuskaa...

Vierailija
49/56 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka hullu haluaisi asua KERROSTALOSSA?

Vierailija
50/56 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihka omaan ekaan kotiin muuttanut elämän hallinnasta tiedoton nuori pari. Juhlat eli kova kännääminen, yöbassot, riitely ja rääkyminen. Rapussa samanhenkiset ystävät ravaamassa ja oksentamassa, röökin ja möykyn haju ym. Rentoina hetkinä jonkun pelin pimputusta kellonajasta välittämättä. Päivällä (kun me naapurit töissä) varmaan hiljaisempaa (tuutilullaa) ja siitä uuteen nousuun illan suussa. Käytöshäiriöinen hurtta usein hoidossa leukaansa louskuttamassa. Vuoden talotoveruuden jälkeen olin itse niin kireä ja sippi, että itkin onnesta kun muuttivat pois.

Vierailija
51/56 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään noista, asun rauhallisessa kerrostalossa. 

Vierailija
52/56 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autojen parkkeeraaminen pelastustielle kaikkien kiusaksi, kun lakeerikengissä ei jaksa löntystää muutamaa askelta pitempää matkaa.

Vierailija
53/56 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihka omaan ekaan kotiin muuttanut elämän hallinnasta tiedoton nuori pari. Juhlat eli kova kännääminen, yöbassot, riitely ja rääkyminen. Rapussa samanhenkiset ystävät ravaamassa ja oksentamassa, röökin ja möykyn haju ym. Rentoina hetkinä jonkun pelin pimputusta kellonajasta välittämättä. Päivällä (kun me naapurit töissä) varmaan hiljaisempaa (tuutilullaa) ja siitä uuteen nousuun illan suussa. Käytöshäiriöinen hurtta usein hoidossa leukaansa louskuttamassa. Vuoden talotoveruuden jälkeen olin itse niin kireä ja sippi, että itkin onnesta kun muuttivat pois.

Meriäön mukavaan kerrostaloon muutti tämmönen nuori pari kesällä, mutta mitta tuli muilla asukkailla hyvin äkkiä täyteen ja poliisit tuli laittamaan ne ojennukseen yksi kaunis yö. Pakenivat parvekkeen kautta kavereineen, mutta poliisi laitto ovat säppiin tai jotenkin etteivät enää päässeet kotiin ja seuraavana päivänä ne noudettiin siviiliautolla.. heh. Sen jälkeen ei ole porukkaa rampannut kuin nuorisotalossa, eikä mölytty ja ovia paukuteltu yötä myöten.. 

Oli hieno kuunnella kun poliisi piti puhetta sille jätkälle parvekkeen kautta (ennen ku pakenivat), poitsuli yritti jotain mussuttaa vastaan ettei sen tarvitse poliisia päästää sisälle ilman etsintälupaa (katsellu liikaa amerikkalaisia sarjoja vissiin), poliisi karjui että "Luuletko sä jumalauta että me jotain lupia tarvitaan, OVI AUKI. Tässä talossa asuu kuule sellasia ihmisiä jotka käy töissäkin ja nukkuvat öisin, siitähän sinä et varmaan tiedä mitään!"

Heh, nyt on talo ollut taas mukava ja rauhallinen asuttava. Enimmäkseen tässä asuu vanhuksia ja työläisiä.

Vierailija
54/56 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ilkivalta. Kiva yllätys aamulla kun pyörä on rikottu tai varastettu. Alaoven lasi säpäleinä hipsi siinä lasisirujen läpi ja soittele jotakuta siivoomaan. Raput sotkettu piloille niin ei ole enää kaunis koti jonne tulla ym. Näitä sattuu vähän joka talossa onneksi ei kovin usein.

Vierailija
55/56 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka hullu haluaisi asua KERROSTALOSSA?

Minä. :) Tunnen muitakin näin ajattelevia.

Kaikkein mukavin asumismuoto omasta mielestäni. Palvelu pelaa jos joku menee rikki, ei ole kylmä, palvelut lähellä, rauhallinen talo, naapureita on jos sattuisi tulemaan joku hätätilanne, mutta silti niiden kanssa ei tarvitse olla missään tekemisissä, kuten esim ok-alueilla yleensä yritetään olla.

Sitäpaitsi se on kodikasta.. ja ekologista.

Vierailija
56/56 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki ilkivalta. Kiva yllätys aamulla kun pyörä on rikottu tai varastettu. Alaoven lasi säpäleinä hipsi siinä lasisirujen läpi ja soittele jotakuta siivoomaan. Raput sotkettu piloille niin ei ole enää kaunis koti jonne tulla ym. Näitä sattuu vähän joka talossa onneksi ei kovin usein.

Tämä nyt kuulostaa joltain slummitalolta, harva kerrostalo tollanen on. Ei ainakaan meidän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kuusi