Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puhelingalluppi. Mikä puhelin sinulla tällä hetkellä on?

Vierailija
22.10.2017 |

Onko miten vanha luuri? Oletko tyytyväinen puhelimeesi?

Itselläni on Samsungin A3, tämän vuoden malli. Ostettu alkuvuodesta. Ihan tyytyväinen oon tähän ollut, ajaa kyllä asiansa.

Kommentit (66)

Vierailija
1/66 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla iPhone 7, olen erittäin tyytyväinen.

Vierailija
2/66 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari vuotta sitten ostettu iPhone 5S. Tyytyväinen tähän ja seuraavakin känny on iPhone, mallin päätän jahka tämä alkaa temppuilemaan ja pitää ostaa uusi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/66 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 5 vuotta vanha perusluuri, joku Samsungin simpukkamalli. Voi soittaa ja lähettää tekstareita. Laskin ja taskulamppu löytyy. Ei mitään turhia akkua vieviä älyominaisuuksia tai nettiä. Niitä varten mulla on tietokone. Ja kuvaamiseen järjestelmäkamera.

Akku kestää lataamatta 7-10 päivää käytöstä riippuen. Vähän säälittää aina, kun älypuhelinten omistajat ympärillä joutuvat päivittäin stressaamaan latautumisesta.

On myös kiinteät näppäimet niin ei joudu kosketusnäyttöä lääppimään. Simpukkamallin ansiosta näyttö kestänyt ehjänä kaikki nämä vuodet.

Täydellinen luuri minulle. Sopivan kokoinenkin, mahtuu taskuun, puhumiseen myös hyvän kokoinen. Ärsyttää aina, jos joudun puhumaan niihin leveisiin lituskapuhelimiin. Älykännyköissä tuntuu täysin unohtuneen se puhelimen alkuperäinen käyttötarkoitus.

Vierailija
4/66 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Honor 7 lite, vajaan vuoden vanha. Olen erittäin tyytyväinen.

Vierailija
5/66 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nokia Lumia ???, muistaakseni viimeisiä Nokian Lumioita ja kai noin kolmisen vuotta vanha (maksoi tuolloin 100-200€, en muista tarkemmin). Olen ollut tyytyväinen enkä ole vielä halukas vaihtamaan uudempaan. Kuvien laatuunkin olen tyytyväinen, vaikkei nyt tietenkään uusiin vehkeisiin verraten enää huippuluokkaa olekaan.

Vierailija
6/66 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huawei Honor 9. Aivan hanurista Lumian jälkeen. Harmi, että Lumia ei saanut enää päivityksiä ja käytettävyys laski jyrkästi ja piti hankkia uusia kännykkä.

Vierailija
7/66 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samsung Galaxy S7 Edge. Hyvä puhelin on ollut. Hyvä kamera ja näyttö.

Vierailija
8/66 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samsung xcover 550 ja Nokia c2. Samsung on pari vuotta vanha ja ajaa asiansa. Nokia on työnantajan puhelin, vanha kuin taivas, mutta toimii.

Vierailija
9/66 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samsung Galaxy A3, vajaa vuosi on kun sain.

Oikein hyvä on ollut ja tuskin luovun kovin nopeaa. Hankin uuden yleensä 3-4 vuoden välein kun alkaa vanha siinä vaiheessa yleensä sammuilemaa herkemmin tmv pikkuvikoja tulemaan.

Vierailija
10/66 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Snip

Akku kestää lataamatta 7-10 päivää käytöstä riippuen. Vähän säälittää aina, kun älypuhelinten omistajat ympärillä joutuvat päivittäin stressaamaan latautumisesta.

Snip

Tuo akun kesto on niin totta 😆 Ennen minulla oli Nokian semi-älykänny, jota piti ladata about kerran viikossa. Nykyinen iPhone 5S pitää ladata päivittäin vaikkei ohjelmia/nettiä paljoa käyttäisikään 🙄

Ruutu tosin on hyvässä kunnossa, kun on kännykotelo jonka reunat menee näytön reunan yli millin verran, tämä suojaa näyttöä jos känny putoaa tasaiselle alustalle.

T: vastauksen 2 kirjoittaja

Vierailija
11/66 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaung J5 vuodelta 2015. Jo heti ekojen käyttökertojen aikana lukitusnäyttö rupesi jäätymään (numerot hävisi että olisi voinut syöttää pin-koodin tai numerot näkyi mutta ei ottanut kosketusta, joutuu rämpyttämään lukituspainiketta niin kauan että herää eloon ja numerot ilmestyy näyttöön/ottaa kosketuksen), mutta malli oli niin uusi markkinoilla että takuuhuoltoa ei ollut vielä silloin saatavilla. Välillä pin-koodia syöttäessä avaa yhtäkkiä kameran mutta kameraa ei voi käyttää kun ei ole saanut puhelinta vielä avattua (= syötettyä pin-koodin), todella rasittava. No tämän kanssa on eletty nyt sen pari vuotta, muuten toimii ja on täysin ehjä ja periaatteesta en osta uutta luuria ennen kuin hajoaa totaalisesti. En tiedä onko vain maanantaikappale mutta itselleni viimeinen Samsungin puhelin, sitten siirryn johonkin muuhun malliin.

Vierailija
12/66 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sony Ericsson Walkman liukuläppäpuhelin. Olen ostanut tämän muistaakseni vuonna 2009.

Toimii vielä aika hyvin, tosin muutama näppäin hieman jumittaa välillä. Ja akku kestää viikon, jos en ole paljoa soitellut.

Mietinnässä on ostaa jonkinlainen älypuhelin, mutta en ole saanut aikaiseksi katsoa mikä olisi edullinen ja tarpeeksi pieni. Mitään erityisiä ominaisuuksia tulevassa puhelimessani ei tarvitse olla.

Vierailija
13/66 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

iPhonen SE ollut puolitoista vuotta ja olen siihen erittäin tyytyväinen. Sitä ennen oli vuoden töistä saatu Lumia, jota inhosin. Sitä ennen ehti olla kaksi iPhonen 4S:ää.

Vierailija
14/66 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Honor 7 lite, vajaan vuoden vanha. Olen erittäin tyytyväinen.

Mulla sama ja paras puhelin, mitä mulla on koskaan ollut.

Vierailija
15/66 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samsung Galaxy J5. kelpo vehje, tykkään.

Vierailija
16/66 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sony Xperia Z3 Compact, oisko tää 2,5 vuotta ollu mulla. Ihan tyytyväinen oon ollu, mitä nyt kuulokeliitäntään tuli joku vika mutta kävi takuuhuollossa.

Vierailija
17/66 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siemens, viime vuosisadalta.

Vierailija
18/66 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Honor 7. Onn ollut käytössä puolitoista vuotta. Lumian jälkeen oli ensin vähän totuttelua, mutta nykyään olen ihan tyytyväinen.

Vierailija
19/66 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku Lumia, en muista mallia. Olen tyytyväinen, siinä ne appsit jotka haluan eikä minulla ole mitään tarvetta hankkia uutta puhelinta.

Vierailija
20/66 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

18 korjaa: On ollut käytössä 😉

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kolme