Puhelingalluppi. Mikä puhelin sinulla tällä hetkellä on?
Onko miten vanha luuri? Oletko tyytyväinen puhelimeesi?
Itselläni on Samsungin A3, tämän vuoden malli. Ostettu alkuvuodesta. Ihan tyytyväinen oon tähän ollut, ajaa kyllä asiansa.
Kommentit (66)
Kuusi vuotta vanha Nokia N9 on pääpuhelimena ja vuoden vanha Blackberry Leap kakkosena.
Vuonna 2000 ostettu Nokia 3310. Ollut käytössä koko ajan joka päivä ainoana puhelimena ja akku kestää viikon, ei ole ollut vikoja. Olen erittäin tyytyväinen tähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Snip
Akku kestää lataamatta 7-10 päivää käytöstä riippuen. Vähän säälittää aina, kun älypuhelinten omistajat ympärillä joutuvat päivittäin stressaamaan latautumisesta.
Snip
Tuo akun kesto on niin totta 😆 Ennen minulla oli Nokian semi-älykänny, jota piti ladata about kerran viikossa. Nykyinen iPhone 5S pitää ladata päivittäin vaikkei ohjelmia/nettiä paljoa käyttäisikään 🙄
Ruutu tosin on hyvässä kunnossa, kun on kännykotelo jonka reunat menee näytön reunan yli millin verran, tämä suojaa näyttöä jos känny putoaa tasaiselle alustalle.
T: vastauksen 2 kirjoittaja
Mun kännykässä on ihmeen hyvä akku. Ei tartte kuin pari kertaa viikossa ladata. 👍🏼 Ap
Samsung Galaxy Note 3. Vanhahan tämä jo on, mutta toimii. Ihan ok luuri mun käyttööni.
Samsung Galaxy J5 2016
Vähän yli vuoden vanha, ei mitään valittamista
OnePlus 3T, joulukuussa vuosi täyteen. Todella positiivinen yllätys.
Joku iPhone-teini käynyt alapeukuttamassa kaikkia muita paitsi iPhoneja. Perusmeininki. 😂
iphonet on yksinkertaisesti paskoja. Sama kuin pyyhkisi perseensä kahdella 500 euron setelillä.
HAH olettepahan vain kateellisia iPhonen käyttäjille kun itsellä ei ole varaa sellaiseen!!
iPhone 6S plus. En muuta merkkiä enää huoli, helppokäyttöinen ja olen tottunut tähän. iPhone ollut jo alkuperäisestä kolmosesta asti. Joskus kokeilin tutun Lumiaa ja se oli kauhean sekava käyttöjärjestelmältään ja valikoiltaan iOS:iin tottuneelle. Pysyn siis iPhone-käyttäjänä.
Vierailija kirjoitti:
HAH olettepahan vain kateellisia iPhonen käyttäjille kun itsellä ei ole varaa sellaiseen!!
Mitä minä paskalla teen, kun ei ole peltoakaan.
Joku Lumia mullakin, naapurilta ostin viidellä kympillä käytettynä, oli silloin pari kk vanha luuri. Hyvin on pelittänyt :)