Puhelingalluppi. Mikä puhelin sinulla tällä hetkellä on?
Onko miten vanha luuri? Oletko tyytyväinen puhelimeesi?
Itselläni on Samsungin A3, tämän vuoden malli. Ostettu alkuvuodesta. Ihan tyytyväinen oon tähän ollut, ajaa kyllä asiansa.
Kommentit (66)
Iphone 6S ollut pari kuukautta. Tosi tyytyväinen olen. Akku kestää kaksi kertaa pidempään kuin edellisessä puhelimessani (iphone 5s, toki oli 4 v vanha).
Samsung galaxy core prime, ei sen kummempaa 😇.
One Plus 3T, vaihdoin alkuvuodesta iPhonen (5) tohon. Paras puhelin mitä mulla on ollut, akku kestää hyvin, on näppärä käyttää eikä ollut pahan hintainenkaan.
Huawei alle 100e. En muista mallia. Hajotan aina kaikki puhelimet, siksi halpis. Viimeksi: samsung 300-400e: tippui lenkillä ja näyttö säpäleinä. Seuraava puhelin: tippui clutchista parkkihallissa: näyttö säpäleinä. Nää kävi 2 kk sisään, joten en enää panosta luuriin.
Vierailija kirjoitti:
Huawei alle 100e. En muista mallia. Hajotan aina kaikki puhelimet, siksi halpis. Viimeksi: samsung 300-400e: tippui lenkillä ja näyttö säpäleinä. Seuraava puhelin: tippui clutchista parkkihallissa: näyttö säpäleinä. Nää kävi 2 kk sisään, joten en enää panosta luuriin.
Samsungista tykkään ja oon 100% tyytyväinen, mutta kun ne ainaa tippuu ja hajoaa.
Itellä pari viikkoa vanha Oneplus 3T. Paras puhelin mitä mulla on koskaan ollut. Erittäin laadukas, iso näyttö, hyvä kamera ja kävetä dash lataus. Hiukan tyyris, mutta täysin hintansa väärti, suosittelen 👍
Itkin pitkään että minkä puhelimen löydän Lumia 930 tilalle, mutta onneks tuli Nokia 8. Olis kympin puhelin, mutta androidista miinus. Lumia meni ekaluokkalaiselle.
Samsung S5. Olisko kolme vuotta vanha. Muisti aina täynnä, hidastelee välillä, kameralla ei kerkiä mihinkään ja kuvatkin tuppaa olemaan epätarkkoja. Muuten ihan ok, kyllä tämän kanssa pärjää.
iPhone SE, tykkään kovasti
Työluurina on Samsungin Galaxy J5, se on kotoisin sieltä mihin aurinko ei paista koskaan.
Samsung E1080 - Puhelut ja tekstiviestit kulkevat ongelmitta suuntaan jos toiseenkin. Älypuhelimen hankin ehkä sitten kun tuo hajoaa.
Vanha Nokia Lumia 510. Se ensimmäinen Lumia malli. Akku aina tyhjä, muisti täynnä, netti niin hidas, että vain pakkotilanteessa käytän. Youtuben ja videoiden katsominen täysvitsi, aina pätkii. Todella huono, mutta kun vielä jotenkin pelaa niin käytän. Toiveissa uusi parempi, kuitenkin edullinen puhelin. Saa ehdottaa jos omistat halvan, mutta hyvän. En tarvitse mitään erikoisuuksia, mutta olisihan se kiva jos netti toimisi hyvin.
Nokia 3, oli pakko kokeilla ja on tää nyt parempi kun mun halpa Huawei. Tuntuu silti että nää kosketusnäyttöpuhelimet ei vaan jotenki ole mun juttu. Kaipaan mun vanhaa Nokiaa metallikuorilla ja näppämillä joilla pysty tekstaamaan katsomatta edes näyttöön. Sopi paremmin käteenkin. Muistatteko kun puhelimen tärkeimpiä ominaisuuksia oli se, että se oli pieni?
Nokia 1100, ostettu muistaakseni kesällä 2004.
Vierailija kirjoitti:
Nokia 3, oli pakko kokeilla ja on tää nyt parempi kun mun halpa Huawei. Tuntuu silti että nää kosketusnäyttöpuhelimet ei vaan jotenki ole mun juttu. Kaipaan mun vanhaa Nokiaa metallikuorilla ja näppämillä joilla pysty tekstaamaan katsomatta edes näyttöön. Sopi paremmin käteenkin. Muistatteko kun puhelimen tärkeimpiä ominaisuuksia oli se, että se oli pieni?
Mun mielestä pienuus on yhä edelleen hyvä asia puhelimessa, sen pitää mahtua farkkujen taskuun.
Iphone 6S
Oon ollu tosi super tyytyväinen ja ollu super kestäväki. Lapsi heittäny vihasen seinään muutamanki kerran ja kerran uinu keitossa & ainuttakaan naarmua tai säröä oo tullu.
Motorola. Moto G5, dual sim. Tää on hämmästytävän fiksu ja toimintavarma, akkukin kestää useamman päivän. Mulla on ollut mm. Nokioita, Zte Blade, Iphone, Yezz ja SonyXperia, joista kaikista tää vie voiton mennen tullen. Ei ollut edes kovin kallis, mut tosi napakan ja toimivan oloinen vehje. Tykkään.
Sony xperia z3 compact on ollut jo pari vuotta ja olen yhä tyytyväinen.