Voiko hotellihuoneessa laittaa ruokaa?
Jos ottaa siis omat ruuat mukaan tai ostaa kaupasta? Ei tarvittis syödä ravintolassa.
Kommentit (10)
Tavallisessa ei oikein voi, huoneistohotellissa voi.
Voi olla nihkeää mutta jos siellä on vedenkeitin niin siinä voi pestä sukat ja kalsarit. Kalsarit keittimeen, vähän pesuainetta, täyteen vettä ja eikun kiehumaan. Ei tartte käyttää kalliita pesulapalveluita.
Mitä tarkoitat ruuanlaitolla ilman hellaa, uunia jne?
Riippuu majoituspaikoista. Osassa on jääkaappia, levyjä, kokkausvälineet. Ne ei ole mun mielestäni silloin kyllä hotelleja, kannattaa siis etsiä muutakin majoitusta kohteesta. Itse ostan ihan jotakin valmissalaattia, leipää jne. huoneeseen.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu majoituspaikoista. Osassa on jääkaappia, levyjä, kokkausvälineet. Ne ei ole mun mielestäni silloin kyllä hotelleja, kannattaa siis etsiä muutakin majoitusta kohteesta. Itse ostan ihan jotakin valmissalaattia, leipää jne. huoneeseen.
Huoneistoja ja täydellisesti varustettuja "mökkejä" löytyy varmaan kaikista kaupungeista. Itse suosimme niitä, jos on tarkoitus viipyä kauemmin kuin yhden yön verran.
No vaikea kai siellä varsinaista ruokaa on laittaa, kun ei ole hellaa/uunia/mikroa. Mutta jotain voileipiä voi ihan hyvin väsätä.
Voi, me monesti otetaan "sviitti", jossa tämä ominaisuus, mutta syömme myös ravintolassa. Minusta vaan ravintolaruoka ei ole hyvää.
Trangia tai vastaava (ulkoroihu) mukaan ja hommiin. Niin minäkin teen.
Tarkoitat siis, että voiko hotellihuoneessa syödä omia eväitä.
Eihän siellä ruuanlaittoon ole mitään välineitä. Totta kai saa syödä.
Mutta muista siisteys. Ei ole kiva, jos seinissä ja kalusteissa on rasvatahroja.