Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

174cm, 73kg, liikaa painoa?

Jojo
22.10.2017 |

Moi! Mitä ajattelette, onko 174cm pitkälle suht liikunnalliselle (lihastakin vähän löytyy) liikaa painaa 73kg? Tuntuu ettei se ainakaan nälättä tuosta laske. Olen 39v.

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ja olen siis nainen.

Vierailija
2/40 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on lihasta niin ei.Peili kertoo paremmin kuin vaaka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet voi pitää,että noilla mittasuhteilla liikaa painoa.

Vierailija
4/40 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jos miettisit ihan omaa näkemystäsi asiasta? Että näytätkö mielestäsi hyvältä vai et. Jos olet tyytyväinen ulkonäköösi ja painoosi, muiden mielipiteillä ei pitäisi olla väliä.

Vierailija
5/40 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On liikaa. Sitähän sä kysyit.

Vierailija
6/40 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ruumiinrakenteeseen, jos atleetti, niin ei, mutta jos lihakseton ruipelo, niin paino varmaan läskissä ja painoa liikaa.

Vierailija
7/40 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon 176 ja 68. Aika sopiva. Vähä löysä tosin. Vaikee on joo karistaa. Just tiputin 2 kg ja todella oli työn takana

Vierailija
8/40 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon samanpituinen ja about 70 kg, ja näytän kyllä läskiltä. En ole tosin tippaakaan atleettinen. Sekin voo vaikuttaa, että oon turvonnut tähän kuosiin viimeisen vuoden aikana, enkä ole yhtään tottunut tähän.

Vierailija
9/40 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä susta itestäs tuntuu?

M

Vierailija
10/40 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta nuo luvut kertovat aika sopusuhtaisesta kropasta, jos lihaksisto on edes kohtuukunnossa. Mutta jos painonhallintaa mietit, niin kannattaa tältäkin palstalta etsiä Äityliinin hyviä ruokareseptejä. Niissä on sopivaa ruokaa niin himokuntoilijalle kuin niukemmin urheilua harrastavallekin. Ja herkullisia ovat !

https://www.vauva.fi/keskustelu/2977384/helppoja-ja-nopeita-lounaitaval…

Vierailija
11/40 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanotaan näin, miehellä tuollainen pituus/painosuhde näyttäisi jopa suht. hoikalta mieheltä. Naisella se paino on kuitenkin eri kohdissa, ja useammilla naisilla tuo olisi "liikaa" painoa, ei tietenkään kaikilla.

Itse painoin yli 3 -kymppisenä miehenä 72kg ja pituus 176cm. Olin "ruipelo", näin sanoi kaikki muutkin. Kun katson itsestäni valokuvia tuohon aikaan, niin tosiaan, kyllähän mä varsinainen kukkakeppi olinkin, posket aivan lommolla, ja vähän kaikki muutkin kohdat.

Vierailija
12/40 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuntourheilija kirjoitti:

Minusta nuo luvut kertovat aika sopusuhtaisesta kropasta, jos lihaksisto on edes kohtuukunnossa. Mutta jos painonhallintaa mietit, niin kannattaa tältäkin palstalta etsiä Äityliinin hyviä ruokareseptejä. Niissä on sopivaa ruokaa niin himokuntoilijalle kuin niukemmin urheilua harrastavallekin. Ja herkullisia ovat !

https://www.vauva.fi/keskustelu/2977384/helppoja-ja-nopeita-lounaitaval…

Katsoin tämän. NAM ! Löytyykö muita ?

Vierailija
13/40 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämmöisen ketjun, jossa on vähän vanhempia resetejä olen löytänyt ja jotain kokeillutkin. Esimerkiksi nuo laatikot ovat juoksulenkin jälkeen maukas ja riittoisa välipala.

https://www.vauva.fi/comment/28012372

Vierailija
14/40 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 171 cm ja 73 kiloa on minulle ehdottomasti liikaa. Olen pieniluinen, lihaksiakin on jonkin verran, sopiva paino minulle on noin 60 kg (hoikka, mutta en laiha)

Aika paljon riippuu ruumiinrakenteesta.

Vierailija
15/40 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei sinä mies viestistä 9/13. Miltä musta kropassa tuntuu... No kyllähän mä ne naisten "ainaiset viisi kiloa" pois haluaisin. Olo kevenisi ja napakoituisi. Mutta pirun vaikeaa on, paino vaan ei laske. Syön kyllä säännöllisesti ja terveellisesti, ajoittain herkuttelen. Sokerikoukkua vastaan rimpuilen. Sitä vaan sokeutuu omalle keholleen eikä ehkä ihan näe sitä kuin muut, että onko liikaa vai sopusuhtainen.

Ap

Vierailija
16/40 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh on minusta liikaa jos lihasta löytyy vain vähän niinkun sanoit. Ehkä jos urheilisit enemmän ja saisit tuon painon suurimmaksi osaksi lihaksena niin olisi parempi. Enkä halua arvostella missään nimessä, vaan jokainen saa olla sellainen kuin on, mutta sinähän kysyit mielipiteitä.

Vierailija
17/40 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äityliinin reseptien jälkeen ei tee mieli sokeria.

Vierailija
18/40 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on ihan sopiva, jos olet harteikas, kuten minä olin. Nyt painan 79 kiloa ja yritän sitä pudottaa kyllä..tuo 73kg oli juuri sopiva sillon. Ole tyytyväinen!!

Vierailija
19/40 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymppi pois!

Vierailija
20/40 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei sinä mies viestistä 9/13. Miltä musta kropassa tuntuu... No kyllähän mä ne naisten "ainaiset viisi kiloa" pois haluaisin. Olo kevenisi ja napakoituisi. Mutta pirun vaikeaa on, paino vaan ei laske. Syön kyllä säännöllisesti ja terveellisesti, ajoittain herkuttelen. Sokerikoukkua vastaan rimpuilen. Sitä vaan sokeutuu omalle keholleen eikä ehkä ihan näe sitä kuin muut, että onko liikaa vai sopusuhtainen.

Ap

9 jatkaa.

Jos liikut, syöt terveellisesti ja paino ei laske, eikä nousekaan, niin sehän on sen merkki että vartalosi mielestä liiat kilot ovat jo lähteneet.

Muita ihmisiä objektiivisempi painoindeksikin on sitä mieltä että olet normaalipainoinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kuusi