Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sujautin paikantimen miehen matkaan

Vierailija
21.10.2017 |

Kuulemma ylitöihin menossa.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä myös find my IPhone käytössä molemminpuolisesti. Mutta eihän se kerro mitään jos ukko painaa jotain sihteeriä töissä. Gynellä otatan aina varmuuden vuoksi myös kaikki sp-testit, mulla kun ei ole koskaan sellaisia ollut eikä oman käytöksen vuoksi sellaisia tule. Jos sellainen joskus löytyy, avioero ilman avioehtoa on fakta.

Vierailija
22/24 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää 'unohtaa' oma puhelin autoon. Ja paikantaa se kun on 'huolissaan' mihin se tippui kauppareissulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun ei tarvi, se on itse installoinut mun puhelimeen ”Find my iPhone”-sovelluksen. Aina näen halutessani, missä menee. Ja hän minut :D.

Saanen ilmoittaa, että miehesi juuri vaihtoi kaverinsa kanssa puhelimiaan. Siinäs seuraat, hah. ;D

No sittenhän se oletkin sinä eikä mieheni, joka seuraat missä minä menen 😃. Ja minä kun katson, milloin pitäisi alkaa ruokaa laittamaan pöytään, voin kyllä vähän ihmetellä, kun siihen aikaan suunta onkin ihan väärä 🤔. Tai ehkä sinä olet tulossa meille syömään?

Vierailija
24/24 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun ei tarvi, se on itse installoinut mun puhelimeen ”Find my iPhone”-sovelluksen. Aina näen halutessani, missä menee. Ja hän minut :D.

Installoinut? 😂 Joku installaatio kyseessä?

Kaivapa kuule sivistyssanakirja esiin.