Sujautin paikantimen miehen matkaan
Kommentit (24)
Pitää 'unohtaa' oma puhelin autoon. Ja paikantaa se kun on 'huolissaan' mihin se tippui kauppareissulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun ei tarvi, se on itse installoinut mun puhelimeen ”Find my iPhone”-sovelluksen. Aina näen halutessani, missä menee. Ja hän minut :D.
Saanen ilmoittaa, että miehesi juuri vaihtoi kaverinsa kanssa puhelimiaan. Siinäs seuraat, hah. ;D
No sittenhän se oletkin sinä eikä mieheni, joka seuraat missä minä menen 😃. Ja minä kun katson, milloin pitäisi alkaa ruokaa laittamaan pöytään, voin kyllä vähän ihmetellä, kun siihen aikaan suunta onkin ihan väärä 🤔. Tai ehkä sinä olet tulossa meille syömään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun ei tarvi, se on itse installoinut mun puhelimeen ”Find my iPhone”-sovelluksen. Aina näen halutessani, missä menee. Ja hän minut :D.
Installoinut? 😂 Joku installaatio kyseessä?
Kaivapa kuule sivistyssanakirja esiin.
Meillä myös find my IPhone käytössä molemminpuolisesti. Mutta eihän se kerro mitään jos ukko painaa jotain sihteeriä töissä. Gynellä otatan aina varmuuden vuoksi myös kaikki sp-testit, mulla kun ei ole koskaan sellaisia ollut eikä oman käytöksen vuoksi sellaisia tule. Jos sellainen joskus löytyy, avioero ilman avioehtoa on fakta.