Olisitko ollut kiinnostunut puolisostasi jo teininä jos olisitte tunteneet silloin
vai puhkesiko hän kukkaan vasta vanhemmalla iällä?
Te siis jotka ette silloin vielä rakastuneet... :)
Kommentit (10)
Todellakin olisin! Hän oli kuvista päätellen silloin todella hyvännäköinen. Tapasin hänet vasta kun hän oli nelikymppinen, ylipainoinen ja vaikean avioliiton ja -eron uuvuttama ihmisraunio.
Mulla on sellainen tunne, että puolisoni taisi olla teininä hiukan hemmoteltu tapaus. Myöhempinä vuosina vasta joutunut toteamaan, että kaikkea ei voi saada ja oppinut tulemaan sen ajatuksen kanssa toimeen.
Kun taas itse olen köyhästä perheestä ja oppinut siihen, että mitä tahansa voi saada, jos onnistuu tekemään riittävästi töitä hankkiakseen sen. Eri asia sitten, mitä kaikkea ihmisen edes pitää haluta.
Luultavasti emme siis olisi tulleet toimeen teineinä kovinkaan hyvin...
Olisin. Jos nyt tutustusin häneen en olisi kiinnostunut.
Uuh... Aika kiva ajatus ;)
Mitä olen naisen vanhoja kuvia katsellut, oli tämä aika kissa jo teininä <3
Ja itse täysi kakara...
Luultavasti en. Kuvissa ihan Ok näköinen kyllä.
Miehen oman kuvauksen mukaan hän on ollut kovasti ujo ja angstinen ja sitä myötä myös hölmöillyt kaikenlaista peittääkseen näitä ominaisuuksia.
Mun mielestä mies on parantunut vanhetessaan.
Vierailija kirjoitti:
16-30v nainen on kiinnostunut vain alffoista. Sitten kun on useampi kilometri munaa otettu jokaiseen reikään, alkaa kummasti ne kiltit, perheelliset miehet kiinnostaa. Surullinen tarina ja saan varmasti alapeukkua, mutta totuus on, että ei AV-mammoja olisi ne beta-elättäjämiehet nuorina tyttöinä kiinnostaneet.
Teininä olisin ollut kiinnostunut hänestä, mutta en nuorena aikuisena kun hän oli sliipattu myyntimies. Nyt kun hän on työtön kyläjuoppo, hän kelpaa minulle.
En olisi. Mieheni oli teininä kiltti urheilijapoika eikä ördännyt pussikaljaporukoissa.
Jos olisi osoittanut kiinnostusta minuun, niin olisin. Aina olen kiinnostunut ihan jokaisesta.
Hassua että juuri tähän keskusteluun törmäsin, olen juuri alkanut tapailla miestä joka ihastui minuun jo teininä, nyt ollaan +30v.
Itse en osaa sanoa, koska en silloin tuntenut häntä. Pitää joskus pyytää näyttämään kuvaa miltä on teininä näyttänyt. Itse näemmä olisin kelvannut silloin ja yhä edelleen :)
Todennäköisesti silloin olisin ollut kiinnostuneempi.