Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko se seksi pikkulapsien vanhemmille nyt NIIN älyttömän tärkeää???

Vierailija
20.10.2017 |

Olenko ainoa pikkulapsiperheen äiti, joka keksii niiiiiiin monta muuta mielenkiintoista asiaa kuin seksi vaikka puoliso onkin ihan komea ja pitää itsestään huolta. Kaksi pientä lasta, 4.v ja 1.v ja joku lusikka-asento aamuisin piirrettyjen aikana tai suihkussa häröily lukkojen takana pikkukakkosen aikana todella ihmetyttää! En osaa kuvitella että sellainen kiinnostaisi tai olisin lasten läsnäollessa niin halukkaalla tuulella. Saunon mieluiten rauhassa ja lämpimässä suihkussa kävisin kyllä mieluiten yksin. Iltaisin lasten nukkumaanmentyä on meillä sitä seksiä. Ja senkin ajan voisin ihan hyvin käyttää muuhunkin, vaikka oman alan opiskeluun tai urheiluun, herkutteluun, sarjojen katseluun, venyttelyyn, järjestelyyn... miksiköhän tuo seksi ei vaan tunnu olevan itselle mitenkään tärkeää. Onko muita samanlaisia? - perheenäiti 35, kaksi lasta

https://www.vauva.fi/artikkeli/vanhemmuus/parisuhde/naiset-kertovat-men…

Kommentit (450)

Vierailija
281/450 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä.

Kyllä minäkin teen ja tykkäänkin ns. miesten hommista. Kiitos muurari-ukkini ja muuten vaan käsistään kätevän isäni, osaan jotain tehdäkin ja koneitakin käyttää.

Mieheni selkeästi käyttää hyväkseen, että on vanhempikin lapsi kotona. Jos ei olisi niin minäkin voisin vaan jättää kaiken.

Harmi että nää pienetkin asiat voi viedä liiton aika huonoon jamaan. On mulla muutama kaveri joka on aika samanlainen mitä itse kuvailit ja eipä heidän liitoissa kovin vahvasti mene. Miesten hommia on, että puristellaan jätkäporukalla hallilla niitä autojen karvanoppia ja kiilotellaan sitä konepeltiä, että peilikuvansa näkee siitä! Osaan mä auton korjata jos siinä on jotain vikaa mut ei sen enempää kiinosta yhtään. Pari kertaa kysyneet mua siihen hallille porukkaan, että tuut sinne aina heidän kanssa ku osaat. Sanoin , että mielummin puristelen illat vaimon tissejä ja räplään ihan jotain muuta makuuhuoneessa , kun sitä auton moottoria siellä hallilla poikien kanssa😃 Voimia sinulle!

Niin, ne eivät ole pieniä asioita siinä vaiheessa kun yksi ottaa vapaamatkustajan roolin ilman mitään tunnontuskia.

Tänään yritin keskustella asiasta. Että eikö mies yhtään huomaa, että on jättänyt kaikki hommat minulle (myös ulkotyöt siis). Hän katsoi minua kuin halpaa makkaraa ja kysyi että "ai mitkä muka?"

Noh, minä sitten luettelin kaikki, siivoukset, pyykkihommat, koiran hoidon, kaupasss käynnin, ruuanlaiton jne.

Mies katsoi vain ja totesi kuin vähä-älyiselle että "no onpa iso homma". Siis niin alentavasti kuin nyt voi sanoa. Minä kuitenkin hoidan myös vauvan.

No kunnon riitahan siitä sitten saatiin aikaan. Inhoan riitelyä ja inhoan myös tuota miestä kun ei millään näe omassa toiminnassaan mitään kummallista.

Surettaa kun tämä on mennyt tällaiseksi. En olisi uskonut. :-(

Eipä tuossa näytä olevan paljon sulla vaihtoehtoja. Helpompi olla varmasti ilman yhtä murkkuikäistä lisää...miehesihän käyttäytyy kuin murrosikäinen. En kyllä ymmärrä, et kuin jaksat katella moista!

Vierailija
282/450 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin mutta entäs kun ei kiinnosta seksi, muut asiat paljonkin enemmän. Väkisin panemallako siitä parisuhteesta huolta pidetään? -Ap

https://www.vauva.fi/keskustelu/alue/kysy_seksuaaliterapeutilta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/450 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, ne eivät ole pieniä asioita siinä vaiheessa kun yksi ottaa vapaamatkustajan roolin ilman mitään tunnontuskia.

Tänään yritin keskustella asiasta. Että eikö mies yhtään huomaa, että on jättänyt kaikki hommat minulle (myös ulkotyöt siis). Hän katsoi minua kuin halpaa makkaraa ja kysyi että "ai mitkä muka?"

Noh, minä sitten luettelin kaikki, siivoukset, pyykkihommat, koiran hoidon, kaupasss käynnin, ruuanlaiton jne.

Mies katsoi vain ja totesi kuin vähä-älyiselle että "no onpa iso homma". Siis niin alentavasti kuin nyt voi sanoa. Minä kuitenkin hoidan myös vauvan.

No kunnon riitahan siitä sitten saatiin aikaan. Inhoan riitelyä ja inhoan myös tuota miestä kun ei millään näe omassa toiminnassaan mitään kummallista.

Surettaa kun tämä on mennyt tällaiseksi. En olisi uskonut. :-(

Mä sanoisin tuossa vaiheessa, että jos kyseessä ei ole kerta iso homma, niin hänhän voisi niitä pikkuhommia tehdä mun kanssa. Ja en todellakaan enää pesisi miehen pyykkejä, vain omani ja lasten. Ja kaupasta safkat oman ja lasten tarpeiden mukaan vain, syö niitä sitten jos kelpaa. Ehkä sitten heräisi. Silti epäilen. On vaan tyhmä mies joka on varmaan pian eronnut mies. Sittenpä saa tehdä taas itse niitä pikku kotihommia.

Mä oon alkanut epällä, että jotkut miehet luottaa siihen, ettei vaimot halua rikkoa lapsiperhettä, joten voi olla miten haluaa ja palvelu pelaa ja joiltakin vaimoilta irtoaa vielä seksikin, vaikka se olisi vain ravistus ja tyhjennys, eroa ei tule kuitenkaan. Mutta miten voi kehdata kohdella toista ihmistä niin? Omien lasten äitiä. Ei voi käsittää.

Vierailija
284/450 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nro 50 lisää:

Minäpä väännän rautalangasta miksi seksiä on vaikea antaa toisen mieliksi ja miksi se on eri asia kuin joku muu palvelus, esim. Imurointi, selän hierominen tai tiskaus.

Koska seksuaalisuus on herkkä asia, se on vaan ihmisiltä unohtunut tässä seksikeskeisessä maailmassa. Ihminen on seksuaalisuudeltaan hyvin haavoittuva. Jos toistuvasti toimii itseään ja kehoaan vastaan antautumalla seksiin ilman todellista halua, se tappaa hiljalleen seksuaalisen halun. Oman kehon käyttöönanto EI ole sama kuin ylimääräinen tiskivuoro. Seksissä oma keho on hyvin intiimisti yhteydessä toiseen. Minä en neuvoisi ketään antamaan toisen mieliksi, varsinkaan jos takana on sanaton uhkaus että toinen hakee sitten muualta/jättää perheen. Siinä voi olla pidemmän päälle hintana koko seksuaalisuuden kuoleminen ja viha ja halveksunta sitä toista kohtaan.

Juuri näin. En ymmärrä, miksi seksin "antamattomuus" on parisuhteen suurinta ilkeyttä, vaikka muuten arjessa tekisikin kaikkensa sen kumppanin eteen. Hoidat lapset, siivoat, teet lempiruokaa, hierot niskaa, katsot hänen kanssaan lempielokuvan, järjestät liput ja lastenhoitajan konserttia varten, naurat hänen kanssaan hänen lempiohjelmalleen, tuet ja kuuntelet huolissa ja murheissa, tuot kaupasta lempisuklaata ja hyvän oluen. Kaikki hyvin. Mutta h*lvetin akka kun se pihtaa! Mitä tuollaisella tekee? Miten kukaan voi olla niin julma puolisolleen? 

Ja tässä taas kerran nähdään, että naisten ja miesten tarpeet ja odotukset parisuhteelta ovat niin erilaiset, että se aiheuttaa ristiriitaa.

Itse en miehenä odota vaimoltani ruokaa, en siivousta, en hierontaa, en lastenhoitoa, en lomamatkojen tai verhojen värin suunnittelua, en lempielokuvani katsomista, en.

En ole hänen kanssaan siksi, että odotan hänen passaavan minua. Kaikkea sitä saa kaupasta tai ravintolasta tai hierojalta tai MLL:ta tai sisustussuunnittelijalta yms, jos haluaa ja jos haluaa siitä maksaa.

Ainoa asia, mikä tässä yhteiskunnassa koetaan ongelmalliseksi oston ja myynnin välineeksi - on seksi.

Sitä minä parisuhteelta haluan.

Kaiken muun voi halutessaan ihan vapaasti ostaa.

Eikä kukaan täysijärkinen mies edelleenkään ryhdy naisen kanssa seksittömään asumiskimppaan vain siksi, että se on niin helvetin kivaa. Parisuhteeseen miehet lähtevät siksi, että heillä on alunperin sellainen oletus ja kuvitelma, että tähän sisältyy sitä seksiäkin.

Vierailija
285/450 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nro 50 lisää:

Minäpä väännän rautalangasta miksi seksiä on vaikea antaa toisen mieliksi ja miksi se on eri asia kuin joku muu palvelus, esim. Imurointi, selän hierominen tai tiskaus.

Koska seksuaalisuus on herkkä asia, se on vaan ihmisiltä unohtunut tässä seksikeskeisessä maailmassa. Ihminen on seksuaalisuudeltaan hyvin haavoittuva. Jos toistuvasti toimii itseään ja kehoaan vastaan antautumalla seksiin ilman todellista halua, se tappaa hiljalleen seksuaalisen halun. Oman kehon käyttöönanto EI ole sama kuin ylimääräinen tiskivuoro. Seksissä oma keho on hyvin intiimisti yhteydessä toiseen. Minä en neuvoisi ketään antamaan toisen mieliksi, varsinkaan jos takana on sanaton uhkaus että toinen hakee sitten muualta/jättää perheen. Siinä voi olla pidemmän päälle hintana koko seksuaalisuuden kuoleminen ja viha ja halveksunta sitä toista kohtaan.

Juuri näin. En ymmärrä, miksi seksin "antamattomuus" on parisuhteen suurinta ilkeyttä, vaikka muuten arjessa tekisikin kaikkensa sen kumppanin eteen. Hoidat lapset, siivoat, teet lempiruokaa, hierot niskaa, katsot hänen kanssaan lempielokuvan, järjestät liput ja lastenhoitajan konserttia varten, naurat hänen kanssaan hänen lempiohjelmalleen, tuet ja kuuntelet huolissa ja murheissa, tuot kaupasta lempisuklaata ja hyvän oluen. Kaikki hyvin. Mutta h*lvetin akka kun se pihtaa! Mitä tuollaisella tekee? Miten kukaan voi olla niin julma puolisolleen? 

Ja tässä taas kerran nähdään, että naisten ja miesten tarpeet ja odotukset parisuhteelta ovat niin erilaiset, että se aiheuttaa ristiriitaa.

Itse en miehenä odota vaimoltani ruokaa, en siivousta, en hierontaa, en lastenhoitoa, en lomamatkojen tai verhojen värin suunnittelua, en lempielokuvani katsomista, en.

En ole hänen kanssaan siksi, että odotan hänen passaavan minua. Kaikkea sitä saa kaupasta tai ravintolasta tai hierojalta tai MLL:ta tai sisustussuunnittelijalta yms, jos haluaa ja jos haluaa siitä maksaa.

Ainoa asia, mikä tässä yhteiskunnassa koetaan ongelmalliseksi oston ja myynnin välineeksi - on seksi.

Sitä minä parisuhteelta haluan.

Kaiken muun voi halutessaan ihan vapaasti ostaa.

Eikä kukaan täysijärkinen mies edelleenkään ryhdy naisen kanssa seksittömään asumiskimppaan vain siksi, että se on niin helvetin kivaa. Parisuhteeseen miehet lähtevät siksi, että heillä on alunperin sellainen oletus ja kuvitelma, että tähän sisältyy sitä seksiäkin.

Tämän lisäksi voisin lyödä vetoa että tuo nainen jolle vastasit, ei hiero miehensä niskaa. Tai jos hieroo, niin mies hieroo häntä 10x useammin.

Vierailija
286/450 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parin vuoden päästä ihmettelet, miksi mies petti ja jätti.

Minulle kävi just näin. Pihtasin pari kuukautta, mies kävi vieraissa ja löysi uuden naisen. Nyt asumme erossa, eri kaupungissa.

Vierailija
287/450 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljä lasta 6-14 vuotta. Toisen lapsen jälkeen alkoi muutos vaimossa aivan todenteolla. Seksin harrastamisen esteitä oli jos jonkinlaisia. Ilmoitin silloin ykskantaan, että hän voi kyllä lopettaa puolestani panemisen elämässään. Mutta minä en niin tulisi tekemään. Silloin aukesi vaimon silmät.  Siitä lähtien viimeiset seitsemän vuotta onkin ollut vaimon kanssa säännöllinen seksielämä.  Vain vässykkä jää ilman.

Vierailija
288/450 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.vauva.fi/keskustelu/3017350/olen-lesbo-kysyttavaa?changed=1…

Vierailija
289/450 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen mies, joka ei ole haluamassa seksiä väsyneeltä ja vastentahtoiselta kumppanilta. Esikoisen kanssa seksielämä alkoi olla olemassa vasta imetyksen jälkeen, eikä se ollut mikään asia sinänsä.

Sitten, kun lapsi kasvoi ja kasvoi, ei ollut yöheräämisiä ja elämä alkoi olla muutenkin urillaan, ei seksihaluja vaimolla ollutkaan enää. Tästä kärsin, vaikka en asiaa näyttänytkään suoraan, hän näki sen koko olemuksestani, joka kuoleentui ja jopa katkeroitui. En tehnyt juurikaan aloitteita, koska torjunnat haavoittivat entisestään.

Sitten vaimo alkoi haluta toista lasta, ja kiinnostus seksiin alkoi kumma kyllä kasvaa. No, otin tämän asian puheeksi, ja kerroin siitä, kuinka ajatus toisesta lapsesta loukkasi minua tällä tasolla. Tämä oli kova paikka vaimolle, ja tässä vaiheessa minua alkoi olla vaikeaa houkutella seksiin. Lopulta saimme asiaa korjattua, toinen lapsi sai alkunsa, mutta myönnän, että en ole nyt raskausaikana halunnut vaimoa hirveästi enää. Tämä taas tuntuu hänestä pahalta, ja sen hän tuo kyllä esiin. Mutta en koe että minä olisin vastuussa siitä, että hänen pitäisi nyt saada halukasta seksiä minulta. Olen jo tottunut olemaan haluamatta häntä, siis hoidan tarpeeni itse.

Hienosti kirjoitit ja kiteytit asian. Näin se juuri menee että, se torjutuksi tuleminen on niin nöyryyttävää ja tästä samasta syystä en enää vonkaa.

Vierailija
290/450 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä on taaas yksi omahyväinen nainen, joka ei halua ymmärtää miestään. Miksi et päästä miestäsi vieraisiin, vai oletko varma että miehesi ei muka pane vieraita?

Vierailija
291/450 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vähän jäävi ottamaan kantaa, kun synnytyksen jälkeinen aika ja imeväisaika on perheessäni niin kaukana takana. Sen vain muistan, että yhteispelillä ja hellyydellä selvittiin. Vaimo antoi käsipeliä minulle, jos jaksoi, ja itse ainakin jaksoin.  Minä pusin ja hellin.

Sittemmin taas jaksoimme molemmat iloisesti jo pannakin.

Jossain kohtaa, kun olemme noin nelikymppisiä, vaimoni sanoi, että saan aina kun mieleni tekee (paitsi jos hän on sairas). Hänestä on hauska tulla mukaan, vaikkei aluksi olisi hänelle itselleen tullut mieleen ryhtyä seksiin. Hänen mielestään naisen elin ei panemisesta kulu.

Nyt olemme seitsemänkymppisiä ja vieläkin halimme ja panemme 1-2 kertaa viikossa.  Vaimo näyttää nauttivan ja sanoo nauttivansa, ja uskon sen, sillä  eikä hän muissakaan asioissa vaivaudu teeskentelemään.

Vierailija
292/450 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täyttä asiaa., jos asioita ymmärrettäisiin oikein ilman tyhmää itsekkyyttä, niin avioerojakin olisi paljon vähemmän.

Vierailija
293/450 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.vauva.fi/keskustelu/3021906/en-pysty-harrastamaan-sesia?cha…

Vierailija
294/450 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaan tajua näitä haluttomia ja jopa kosketusta kaihtavia naisia, ihmemammoja kun pyöräyttävät yhdenkin lapsen maailmaan... Enkä käsitä tuollaisten tätien kanssa sinnitteleviä miehiä, joilla ei ole myöskään munaa jättää vaimoaan, vaan pettävät jatkuvasti.

Sairasta.

Itse olen 3 lapsen 40v-äiti, jolla hormonit ovat aina hyrränneet enkä kuivaan suhteeseen ikinä jäisi. En vaan jotenkin käsitä, mikä siinä lapsiarjessa niin hemmetin vaikeaa on, ettei edes seksi maistu?

Vierailija
295/450 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu täysin haluaako ap olla yksinhuoltaja tulevaisuudessa vai tarjota lapsille ehjän kodin. Parisuhde ei toimi jos toinen osapuoli jättää huomioimatta toisen tarpeet kun ei ole omia tarpeita juuri silloin. Jos ei muuten onnistu niin lyö kalenteriin kunnes rupeaa tekemään muutenkin mieli.

Vierailija
296/450 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On aika kaksinaismoralistista kun toisaalta kauhistellaan, kun joissakin maissa ja kulttuureissa raiskaus avioliitossa on ihan hyväksyttävää ja naisen tulisi palvella miestään eikä naisella saisi olla omaa tahtoa, mutta aika hyvin elää ja kukoistaa tämä ajatusmaailma näköjään täällä tasa-arvon lintukodossakin. Eikä pelkästään palstamielipiteissä, vaan ihan julkisessa keskustelussa ja parisuhdeneuvonnassa ja seksuaalisuutta käsittelevissä artikkeleissa. Kaikkialla vihjataan, että kyllä naisen pitää vain tyydyttää mies, vaikka kuinka pahalta tuntuisi. 

Ja tähän vielä jatkan, että aika nurinkurista on myös se, että teineille painotetaan sitä, että poikaystävä ei saa painostaa seksiin ja seksin tulee aina olla täysin vapaaehtoista, eikä siihen tarvitse suostua, jos ei halua. Ilmeisesti tällä tarkoitetaankin sitten vain ekaa kertaa ja tilannetta, jossa ei ole parisuhdetta, kun sitten kun olet oikeassa aikuisten parisuhteessa, asia ei enää olekaan näin. Miksi teineille ei kerrota, että parisuhde tarkoittaa myös velvollisuutta seksiin? 

Miksi nuorille miehille ei kerrota, että intohimoa ja seksiä on tarjolla vain suhteen alussa? Sitten parisuhde vaihtuu siihen, että äityli saa leikkiä kotia.

Vierailija
297/450 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On aika kaksinaismoralistista kun toisaalta kauhistellaan, kun joissakin maissa ja kulttuureissa raiskaus avioliitossa on ihan hyväksyttävää ja naisen tulisi palvella miestään eikä naisella saisi olla omaa tahtoa, mutta aika hyvin elää ja kukoistaa tämä ajatusmaailma näköjään täällä tasa-arvon lintukodossakin. Eikä pelkästään palstamielipiteissä, vaan ihan julkisessa keskustelussa ja parisuhdeneuvonnassa ja seksuaalisuutta käsittelevissä artikkeleissa. Kaikkialla vihjataan, että kyllä naisen pitää vain tyydyttää mies, vaikka kuinka pahalta tuntuisi. 

Ja tähän vielä jatkan, että aika nurinkurista on myös se, että teineille painotetaan sitä, että poikaystävä ei saa painostaa seksiin ja seksin tulee aina olla täysin vapaaehtoista, eikä siihen tarvitse suostua, jos ei halua. Ilmeisesti tällä tarkoitetaankin sitten vain ekaa kertaa ja tilannetta, jossa ei ole parisuhdetta, kun sitten kun olet oikeassa aikuisten parisuhteessa, asia ei enää olekaan näin. Miksi teineille ei kerrota, että parisuhde tarkoittaa myös velvollisuutta seksiin? 

Miksi nuorille miehille ei kerrota, että intohimoa ja seksiä on tarjolla vain suhteen alussa? Sitten parisuhde vaihtuu siihen, että äityli saa leikkiä kotia.

Miksi nuorille miehille ei kerrota että naisen kuuluu seksissä myös saada kunnon orgasmi, tai se kyllästyy koko seksiin pidemmän päälle? En ole vielä kuullut että kukaan olisi kyllästynyt orgasmeihin.

Vierailija
298/450 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi nuorille miehille ei kerrota että naisen kuuluu seksissä myös saada kunnon orgasmi, tai se kyllästyy koko seksiin pidemmän päälle? En ole vielä kuullut että kukaan olisi kyllästynyt orgasmeihin.

Mutta eihän tässä(kään) keskustelussa ole kovinkaan selkeästi ollut esillä se, että naiset olisivat pettyneitä seksin laatuun vaan se, että ei seksi ei kiinnosta. 

Vierailija
299/450 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö ja löpö. Ja sama tietysti toisinpäin kun miestä vaivaa haluttomuus, voidaan kaivaa syiksi naisen levinnyt takalisto ja lahnailu. Totuus on kuitenkin jotain muuta.

Usein kyse on vielä tilanteesta, jossa se seksi on aiemmin ollut oikein hyvää - molemmille.

Meillä tässä haluttomuustilanteessa(vaimon) saa kumppani aina halutessaan hyväilyä ja orgasmeja - usein niin että minä jään ilman.

Tämä on minun panostukseni koska a) rakastan häntä ja b) uskon että positiiviset kokemukset pitävät hänet lähempänä varsinaisen ongelman ratkaisua, joka tosin on vielä mysteeri.

On pikkusen rasittavaa kun aidosti monisyinen ja parisuhteita rikkova ongelma sysätään miehen viaksi.

"No kai ny on haluton, koska

-et imuroi tarpeeksi

-et kosketa ilman odotusta seksistä

-et muista huomioida

-olet huono sängyssä"

Entäs kun kyse ei ole noista?

Vierailija
300/450 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata vähätellä sitä tosiseikkaa, että seksi on perustarve useimmille. Itse tulen pahalle tuulelle, kun pussit täyttyy ja varsi (nuppi)herkistyy. Ei siinä oikein auta sanoa, että ole nyt mies ja kestä se. Toki voi masturboida, mutta se ei täytä psyykkisiä tarpeita. Jokainen vastaan kävelevä nainen alkaa näyttämään kuumalta. Tämä ei onneksi ole itselleni hirveän usein ongelma, sillä neljän lapsen jälkeen meillä on edelleen seksielämä ja vieläpä molempia tyydyttävä. Halusin vain kuvailla, miltä se parinkin viikon seksittömyys ainakin viriilistä miehestä tuntuu. Ja vaikka kuin tietää, että se on ehkä lapsellista, niin minkäs teet kun elimistö huutaa seksiä.

Minä en ole tässä puolustelemassa naisiaan orjuuttavia ja masturbointialustoisiksi pakottavia miehen vätyksiä, jotka eivät tikkuaan laita ristiin kotinsa eteen. Kyllä miehen kuuluu nähdä vähän vaivaa sen toosan saamiseksi. Kyllähän sitä tehdään siinä pariutumisvaiheessakin kaikki mahdollinen, jotta se naaras saadaan hurmattua.

Mutta pointti tässä on se, että ne seksihalut eivät oikeasti ole mikään lapsellisuuden ja itsekkyyden merkki. Ne halut ovat voimakkaita, eikä niitä voi tappaa ilman, että saa itse asiaa. Tai voihan ne tappaa, mutta seurauksena tulee masennusta, ärtymystä jne jne... Eroonhan ne johtaa.

Te naiset, jotka ette ymmärrä seksin olevan perustarve, niin poistakaapa nautinto ravinnon saamisesta. Juotte vain vettä, syötte näkkäriä ilman voita/juustoa/leikkeleitä. Ruuaksi vain pottuja ja ehkä jotain vihanneksia ilman kastikkeita/lihaa/muuta lisukkeita. Luonnollisesti karkit, kakut, limukat, härskit, suklaat jne ovat kiellettyjä. Kokeilkaapa tällaista se aika minkä vaaditte seksittömyyttä. Luulen, että saatatte ehkä kokea puolet siitä tuskasta, minkä seksittömyys aiheuttaa

Ketju on lukittu.