Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sairastan bulimiaa ja harrastan seksiä rahasta. Apua?!

Vierailija
20.10.2017 |

Tuntuu, että elämäni on ohi nuoresta iästäni huolimatta (21v). En pysty lopettamaan tätä. En vaikka kuinka haluaisin! Suuri osa rahasta menee ruokaan jonka oksennan. Haluaisin normaalin elämän mutta se tuntuu mahdottomaölta,en oikesti jaksa enää!!!! Sain vähän aika sitten kuulla etäisen sukulaisen itsemurhasta ja olen siitä asti pyöritellyt smaa päässäni

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa menet lääkäriin tai otat yhteyttä johonkin syömishäiriöisten tukikeskukseen.

Vierailija
2/23 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet NHS:n klinikalle, kerrot siellä kaiken  (myös perhetaustastasi). Lopetat maksullisen suhteen, teet normaaleja töitä jos pystyt. Tarvitset myös normaaleja, terveitä ystäviä. Et pysty lopettamaan tuota omin avuin, mene siis lääkäriin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota rohkeasti yhteyttä lääkäriin. Saat sieltä apua, aivan varmasti sekä syömishäiriöön että elämäntilanteeseesi.

Kuntasi sosiaalivirasto auttaa myös!

Vierailija
4/23 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sössö is back...

Vierailija
5/23 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menet NHS:n klinikalle, kerrot siellä kaiken  (myös perhetaustastasi). Lopetat maksullisen suhteen, teet normaaleja töitä jos pystyt. Tarvitset myös normaaleja, terveitä ystäviä. Et pysty lopettamaan tuota omin avuin, mene siis lääkäriin!

Walk in centerit(joihin minulla ilman vakuutusta jne oikeus) hoitaa vain fyysisä vaivoja!!! Teen jo normaalia työtä samalla mutta en saa siitö tarpeeksi rahaa!! Minulla on normaleja ystäviä. En pysty lopettaman suhdetta. Meneytäisin suuren osan incomista ap

Vierailija
6/23 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi, toinen bulimikko täällä. Olen itse kanssa todella vakavasti sairas joten en tiedä osaanko niin olla avuksi, mutta halusin vain kertoa että meitä on monia jotka kamppailevat saman asian kanssa. Muista myös että tämä sairaus saa sut ajattelemaan tuollaisia, minäkin ajattelen. Sulla on kuitenkin vasta elämä edessä vaikka se tuntuu tosi kaukaiselta ajatukselta nyt. Moni aisa ehtii vielä muuttua ja paljon.

Mun paras neuvoni olisi hakea apua. Tiedän että se ei oo helppoa ja tuntuu mahdottomalta mutta silti. Tee se. Sun on turha antaa periksi tälle ja antaa sen syödä sun sieluas.

Ja joo, tiedän ton tunteen kun kaikki rahat tuntuu menevän vaan ruokaan joka käytännössä menee heti viemäristä alas. Masentavaa. Mut sen ei ole pakko olla niin.

Saanko kysyä miksi oksennat ja syöt?

Masennus, tylsyys, laihuuden tavoittelu esimerkiksi? Syyn ymmärtäminen vie jo taas pitkälle....

Älä luovuta vielä!

Vierailija
7/23 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Friikkiä. Olet häiriintynyt.

Vierailija
8/23 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moi, toinen bulimikko täällä. Olen itse kanssa todella vakavasti sairas joten en tiedä osaanko niin olla avuksi, mutta halusin vain kertoa että meitä on monia jotka kamppailevat saman asian kanssa. Muista myös että tämä sairaus saa sut ajattelemaan tuollaisia, minäkin ajattelen. Sulla on kuitenkin vasta elämä edessä vaikka se tuntuu tosi kaukaiselta ajatukselta nyt. Moni aisa ehtii vielä muuttua ja paljon.

Mun paras neuvoni olisi hakea apua. Tiedän että se ei oo helppoa ja tuntuu mahdottomalta mutta silti. Tee se. Sun on turha antaa periksi tälle ja antaa sen syödä sun sieluas.

Ja joo, tiedän ton tunteen kun kaikki rahat tuntuu menevän vaan ruokaan joka käytännössä menee heti viemäristä alas. Masentavaa. Mut sen ei ole pakko olla niin.

Masennus, tylsyys, laihuuden tavoittelu esimerkiksi? Syyn ymmärtäminen vie jo taas pitkälle....

Älä luovuta vielä!

Ylläpidän alhaists painoa, ehkä masennus?! Se etten tiedä mitä tehdä elämässä. En tiedä syytä. Oikeasti. En jsksa enää ap

Vierailija
9/23 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyisitkö taloudellisen tilanteesi puolesta lopettamaan seksin myymisen, jos bulimiasi ei enää oireilisi? Tuo seksin myyminen ei taida ainoastaan mahdollistaa syömishäiriötäsi, vaan on varmaan myös yksi syy sen oireilun taustalla. 

Vierailija
10/23 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Walk in centerit(joihin minulla ilman vakuutusta jne oikeus) hoitaa vain fyysisä vaivoja!!! Teen jo normaalia työtä samalla mutta en saa siitö tarpeeksi rahaa!! Minulla on normaleja ystäviä. En pysty lopettaman suhdetta. Meneytäisin suuren osan incomista ap

EU-kansalaisena sinun pitäisi kaiketi saada ihan normaalia hoitoa ilman vakuutustakin. Hyvä, että teet normaalia työtä, mutta ongelmasi on se, että ruokaan menee älyttömästi ylimääräistä rahaa, koska oksentelet. Jos saat oksentelun hallintaan, et tarvitse yhtä paljon rahaa elämiseen kuin nyt, silloin voit lopettaa suhteenkin. Moni tälläkin palstalla toivoo sulle tsemppiä, jos menet lääkäriin ja kerrot siellä tästä ongelmasta, hän varmasti osaa neuvoa sua eteenpäin. Pliis mene lääkäriin ja kerro, että sulla on syömishäiriö. Se on ensimmäinen askel.

Vierailija
11/23 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä luovuta vielä!

Ylläpidän alhaists painoa, ehkä masennus?! Se etten tiedä mitä tehdä elämässä. En tiedä syytä. Oikeasti. En jsksa enää ap

Eikö laihuus teekään sua onnelliseksi? Uli uli.

Vierailija
12/23 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä luovuta vielä!

Eikö laihuus teekään sua onnelliseksi? Uli uli.

Rakastan laihuutts ja muotia eikä mielipiteeni lihavuudesta ole muuttunut mihinkään. Eikä tule muuttuman. Olen kuitenkin täysin loppu tähän tilanteeseen enkä jaksa sitä enää. Ei liity laihuusihanteeseeni ok?!?! Ap

Vierailija
13/23 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä Sössö tänne kirjoittaa, kun hän ei kuitenkaan halua ottaa vastaan apua? Ottaisit itseäsi niskasta kiinni.

Vierailija
14/23 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pystyisitkö taloudellisen tilanteesi puolesta lopettamaan seksin myymisen, jos bulimiasi ei enää oireilisi? Tuo seksin myyminen ei taida ainoastaan mahdollistaa syömishäiriötäsi, vaan on varmaan myös yksi syy sen oireilun taustalla. 

Periaatteessa kyllä mutta suhyeen lopettaminen ei ole edes helppoa. Aikaisemmin käytin alkpholia kun nähtiin nykyään en tarviyse sitä.Pidän tästä mihiestä mutta seksiä on liikaa ja se sattuu. En tiedä enöä mitä ajatella,en vain jaksa tätä enää!!!!!!!!? Rahoitan myöd opiskeluja niillä rahoilla eli en... En tiedä. Haluaisin vain jonkun jolle kertoa kaikki irl. En luota kehenkään. Ja itkettää tämän ajatteleminenkin.ap

Vierailija
15/23 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene oikeasti lääkäriin. Mitä tulevaisuuteen tulee, sun pitäisi jatkaa opintoja(?) tai aloittaa opiskelu, saisit sisältöä elämään ja uusia kavereita. Tarvitset lääkäreitä ja hoitohenkilöstöä alkuun, että pääset eroon sh:sta tai pystyt stabilisoimaan sh:n. Kaikki sh-kaverit ja -poikaystävät sun pitää ikävä kyllä unohtaa. Hoidossa on tärkeää, että kerrot perheestäsi ja siitä, mikä on saanut sut tähän pisteeseen. Haluat itsekin jo muutosta, mikä on kaikkein tärkeintä! Nyt sun pitää vain ottaa se ensiaskel ja kertoa kaikesta tästä lääkärissä.

Vierailija
16/23 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet sen verran ilkeä ihminen, etten tunne sinua kohtaan yhtään myötätuntoa. Sitä saa mitä tilaa.

Vierailija
17/23 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä Sössö tänne kirjoittaa, kun hän ei kuitenkaan halua ottaa vastaan apua? Ottaisit itseäsi niskasta kiinni.

Tämä on ainoa paikka jossa tiedön että saan edes jotain vastausta!!! Olen täysin yksin tämän kaiken kanssa,ollut ains. Kukaan ei tiedä koko totuutta. Osa ystävistä tietää oksentelusta ja kerran menimme buffettiin ja ahmimme ja oksensimme ja joimme. En jaksa sitäkäön enää. Haluan olla normaalimpi. Rakadtan mutia ja rakastan vaatteita ja orpolapsien auttamists. Olisin niin paljon enemmän jos vain voisin,mutta en VOi!!!! Ap

Vierailija
18/23 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sössö on oiva esimerkki laihuuden tuomasta onnesta. Not.

Vierailija
19/23 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkärille voit kertoa kaiken, hän ei saa kertoa asioistasi eteenpäin ja on kuullut urallaan kaikenlaista ja pahempaakin, ei tarvitse siis hävetä tai arastella. Häneltä saat apua ja neuvoja.

Vierailija
20/23 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on ainoa paikka jossa tiedön että saan edes jotain vastausta!!! Olen täysin yksin tämän kaiken kanssa,ollut ains. Kukaan ei tiedä koko totuutta. Osa ystävistä tietää oksentelusta ja kerran menimme buffettiin ja ahmimme ja oksensimme ja joimme. En jaksa sitäkäön enää. Haluan olla normaalimpi. Rakadtan mutia ja rakastan vaatteita ja orpolapsien auttamists. Olisin niin paljon enemmän jos vain voisin,mutta en VOi!!!! Ap

Orpolapsien auttamista? Niin varmaan. Miten heitä auttaisit? Opettaisit oksentamaan? Auttaisit ensin itseäsi. Sama vanha laulu. Huomenna taas kaikki on hyvin ja kaikki muut ovat läskejä ja läskidenialsteja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kolme