Missä voisi chattailla satunnaisten ihmisten kanssa?
Suomeksi tai englanniksi. Ei seksijuttuja. Aina kun menen johonkin chattiin, joku on vonkaamassa, ja olen mies. Joskus viisi tai kymmenen vuotta sitten chatit oli oikeasti hauskoja. Onko kunnon chatteja enää?
Kommentit (7)
Oli miten oli, meinaan tehdä nyt makaronilaatikkoa.
ap
Vierailija kirjoitti:
Suomeksi tai englanniksi. Ei seksijuttuja. Aina kun menen johonkin chattiin, joku on vonkaamassa, ja olen mies. Joskus viisi tai kymmenen vuotta sitten chatit oli oikeasti hauskoja. Onko kunnon chatteja enää?
No ei varmaan miestä vonkaa kukaan tai sitten olet vain homosäteissä käynyt.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin haluaisin jutella sellaisessa chatissa.
N30
Sanos muuta. Olisi kiva vaan puhua jonkun kanssa.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei varmaan miestä vonkaa kukaan tai sitten olet vain homosäteissä käynyt.
Äläs nyt. Se on tosi juttu, että suurin osa sulki kanavan kuullessaan, että olen mies, mutta kaipa se riippuu sovelluksesta/chatista. Aikanaan mitään sovelluksia ei latailtu. Nyt lataillaan. Latasin jonkun ja mua pyydeltiin saman tien kameraan pari kertaa. Ne leidit ja herrat oli epätoivoisia. Pari naikkosta koitti soittaakin mulle sen sovelluksen kautta. Ehkä ne oli lompakon perässä, mutta mua ei kiinnosta.
Siellä tosiaan oli homojakin.
ap
Joskus vietin pitkiä aikoja chateissa ja ihan vaan niitä näitä puhuttiin. Paitsi jos väitti olevansa nainen. Kokeilin joskus. Muuten oli ihan hauskaa, jos oli aktiivinen.
ap
Minäkin haluaisin jutella sellaisessa chatissa.
N30