Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen pelkää kaikkea

Vierailija
20.10.2017 |

Onko ihan normaalia? Yli 20v nainen. Pelkää pimeää, hämähäkkejä, koiria, hukkumista, ulkomaalaisia miehiä. Katsoo silmät pyöreinä jos laitan auton oven kiinni. Kysyy mistä olen vihainen vaikken mistään.

Tapailtu kesästä asti. Onko ihan normaalia noin nuorelle? Itse en kolmekymppisenä muista pitkään aikaan nähneeni vastaavaa. Toki olen ollut pitkässä suhteessa vanhemman naisen kanssa.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painaisin aikani, sitten kaasua

Vierailija
2/20 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiselle on voinut tapahtua jotain traumaattista, josta ei halua välttämättä edes puhua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa äärimmäisen herkältä tai mahdollisesti huomionhakuiselta yksilöltä. Voihan lapsuudessakin toki olla jotain häiriötä. Itse en varmaan kauaa jaksaisi seurata, ellen kovasti tykkäisi.

Vierailija
4/20 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikuttaa äärimmäisen herkältä tai mahdollisesti huomionhakuiselta yksilöltä. Voihan lapsuudessakin toki olla jotain häiriötä. Itse en varmaan kauaa jaksaisi seurata, ellen kovasti tykkäisi.

Miksi pidät huomiohakuisena? MInun naisystäväni on myös herkkä ja pelkää sairauksia. Hän ei mitenkään hae oireilullaan huomiota, vaan nimenomaan turvaa. Noin kaunis nainen kuin hän saa huomiota ihan riittävästi (jopa liikaa) joten mitäänhuomionhakua se ei tosiaan ole, vaikka tyhmemmät voisivat niin luulla.

Vierailija
5/20 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet naiset myös pelkää kaikenlaisia pöpöjä ja bakteereja ihan sairaasti.

Vierailija
6/20 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se muuten normaali järjenjuoksultaan? Kuulostaa retardilta.

Vierailija
7/20 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut moisen kanssa 15 vuotta. Tai ei se alusta asti niin vakavaa ollut, mutta lapsen saannin jälkeen puhkesi jotain. Pelkäsi jopa itseäänkin.

Terapiaan nainen tai sulla tulee pitkiä iltoja, kun pitää käsitellä nukkumaan mennessä -> menee aamuöhön. Ja sit huomaat että sun isotkin huolet ohitetaan aina olankohautuksella.

Vierailija
8/20 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaisin jonkunlaisia mielenterveysongelmia, oikeastaan ne ongelmat on luultavasti vähän pahempiakin ja niistä toipumiseen todennäköisesti menee jonkun verran aikaa.

Vierailija
9/20 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On älyllisesti normaali. Suoriutuu töistä ja koulusta ihan kiitettävästi.

On joutunut raiskatuksi joskus, mutta kyseessä tuttu, ei siis mitään tekemistä pimeän, ulkomaalaisten tms kanssa. Pesee kyllä käsiään usein, eli varmaan myös jotain bakteerikammoa.

On ihan helppo persoona muuten, ei mitenkään dramaattinen mielestäni. Mutta tärisee, pitää kädestä kovaa ja muutenkin erikoisia juttuja välillä..

Ap

Vierailija
10/20 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

heh

Vierailija
11/20 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No osa ihmisistä vaan on pelokkaampia kuin toiset.

Vierailija
12/20 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole kärsivällinen ja anna hänelle turvaa <3

Vierailija
13/20 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapaillaanko me, ap?

No tuskin. Mutta oon itse vähän samanlainen. Suoriudun kyllä elämästä ihan mallikkaasti, olen opiskellut ja painanut duunia ja ehtinyt kasvattamaan ja myymään oman yrityksen, vaikka olen vasta parikymppinen. Ulkoisesti olen menevä, ihan normaali ihminen, tulen toimeen kaikkien kanssa. Olen kuitenkin melko ahdistunut ja herkkä ihminen, tuntuu että välillä pelkään ihan kaikkea, ulos menemisestä ja sosiaalisista tilanteista lähtien. Ilmaisen nämä tunteet ainoastaan läheisille ihmisille, mutta heiltä tuleekin sitten varmistettua toisinaan, että ollaanko me ok, ethän ole vihainen jne. Tiedän, että se on ärsyttävää, mutta ne läheiset jotka mulla on elämässä, ymmärtävät ja ovat ok asian kanssa. Jaksavat vastata, että ollaan ookoo enkä ole vihainen mistään, ja selittää mistä esim. ärtyisä äänensävy on johtunut.

Helpoimmin voisin kai kuvailla tätä niin, että olen jatkuvasti jotenkin "ylivirittyneessä" tilassa.

Itse kasvoin perheessä, jossa vaihdoin kotia joka toinen viikko, isällä oli mielenterveys- ja äidillä päihdeongelma. Koulussa mua kiusattiin niin pahasti, että sain kahdesti aivotärähdyksen. Mut on pahoinpidelty kahdesti täysin tuntemattomien ihmisten toimesta ilman mitään provosointia (toinen kerta oli raiskaus, toisella kerralla keskellä päivää 14-vuotiaana Helsingin keskustassa, tekijänä joku keski-ikäinen mies jota en tervehtinyt takaisin, kun en ollut kuullut).

Tiedostan, ettei uhkia ole joka nurkan takana, mutta olen joka tapauksessa tosi säikky, ahdistunut ja pelokas. Käyn terapiassa tästä yli päästäkseni, koska jatkuva ahdistus tuntuu kamalalta, enkä usko tän stressin olevan pitkässä juoksussa terveellistäkään. Suosittelen myös aloituksen naiselle.

Sanoisin, että jos naisesi on samaa ihmistyyppiä kuin minä, niin hänen kanssaan oleminen vaatii ehkä hieman kärsivällisyyttä, mutta jos oikeasti tykkäät hänestä se on kyllä sen arvoista. :)

Vierailija
14/20 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On älyllisesti normaali. Suoriutuu töistä ja koulusta ihan kiitettävästi.

On joutunut raiskatuksi joskus, mutta kyseessä tuttu, ei siis mitään tekemistä pimeän, ulkomaalaisten tms kanssa. Pesee kyllä käsiään usein, eli varmaan myös jotain bakteerikammoa.

On ihan helppo persoona muuten, ei mitenkään dramaattinen mielestäni. Mutta tärisee, pitää kädestä kovaa ja muutenkin erikoisia juttuja välillä..

Ap

Vähätteletkö sitä raiskausta koska se oli tuttu eikä joku mamupuskaraiskaaja? Toivottavasti et mutta toi sun kirjoitus kuulosti vähän siltä. Ei pelot aina tule suoraan jostain asiasta mitä on joutunut pelkäämään.

Vierailija
15/20 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en vähättele, mutta varsinaista asiyhteyttä ei ole. Toki ehkä tilastollisesti järkevää pelätä ulkomaalaisia hieman enemmän. Pimeys taas ei asiaan liity mitenkään. Tai, no olihan tapahtuma-aikana käsittääkseni yö.

En koe olevani millään tasolla agressiivinen, edes passiivisesti, joten jatkuva kysely mahdollisesta vihaisuudestani on hieman hämmentävää. En ole ikinä huutanut, tiuskinut tms hänelle. Toisaalta jos joskus suuttuisin, haluaisin vierelleni ihmisen joka ei heti itkisi ja pelkäisi.

Kumppanin tulisi myös olla tasavertainen, joten tässä suhteessa se on hieman haastavaa välillä.

Ap

Vierailija
16/20 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sulla ongelmat. Jätä jos et kestä elämän jälkiä..

Vierailija
17/20 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kai sitä järjellä ajateltuna kannattaa laittaa nainen vaihtoon, jos et vielä rakastunut ole.

Itse otin tupakoivan miehen, kun luulin että polttaa 2 päivässä. Meneekin aski, ja minkäs sitä rakkaudelle mahtoi? Ärsyttää vieläkin se haju. Muuten hyvä ja kunnollinen mies.

Kuvaamasi nainen ei tule ikinä seosomaan omilla jaloillaan. Jotkut miehet pitävät siitä piirteestä. Saattaa tosin päättyä myös sairaan miehen vierelle herkästi.

Vierailija
18/20 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en vähättele, mutta varsinaista asiyhteyttä ei ole. Toki ehkä tilastollisesti järkevää pelätä ulkomaalaisia hieman enemmän. Pimeys taas ei asiaan liity mitenkään. Tai, no olihan tapahtuma-aikana käsittääkseni yö.

En koe olevani millään tasolla agressiivinen, edes passiivisesti, joten jatkuva kysely mahdollisesta vihaisuudestani on hieman hämmentävää. En ole ikinä huutanut, tiuskinut tms hänelle. Toisaalta jos joskus suuttuisin, haluaisin vierelleni ihmisen joka ei heti itkisi ja pelkäisi.

Kumppanin tulisi myös olla tasavertainen, joten tässä suhteessa se on hieman haastavaa välillä.

Ap

Noi on sun toiveita kumppanille ja sitten olet just täysin päinvastasen naisen kanssa? Miksi?

Vierailija
19/20 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Noi on sun toiveita kumppanille ja sitten olet just täysin päinvastasen naisen kanssa? Miksi?

En osaa sanoa. En ihmiseen tutustuessa käy mitään listaa läpi. Oli alkuun viehättävä, iloinen ja tasapainoisen oloinen muutenkin. Nuo pelot ovat tulleet ilmi vähitellen.

Uutena ahdistuksena on uusi työkaveri, mies joka seisoo liian lähellä, ettei hän meinaa saada henkeä. Mietin vaan montako tällaista juttua tulee.

Ap

Vierailija
20/20 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten taas mietin hainko itse ihan tietoisesti vastakohtaa eksälle, ja nyt on todettava, että lähdin liian kauas.

Ap