Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hirveä ikäkriisi.

Vierailija
20.10.2017 |

Mies jättänyt ihan yksin lasten kanssa ja huitelee ties missä. Lapset hankalassa iässä ja ystävät kaikonneet. Mikä avuksi? En saa mitään tehtyä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo ole sinänsä vain ikäkriisi, nuo asiat eli esim yksinäisyys tuntuu pahalta missä iässä vain. Mistä löytää ystäviä aikuisena, en todellakaan tiedä.

Vierailija
2/7 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaiken kukkuraksi en tiedä kuka mut tähän jamaan on saattanut, oma vika vai?

Tekee meľkein mieľi alkaa ryypätä.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin ne ystävät on kaikonneet ihan ilman mitään syytä. Eiköhän homma ole mennyt niin, että olet pistänyt ne ystävät jäihin kun olet keskittynyt pyörimään itsekkään miehen ja lasten välissä. Ja itse olet myös päästänyt tilanteen sellaiseksi, että mies voi huidella yksinään missä haluaa. Ota elämäsi haltuusi, pistä ukko kuriin tai omaan osoitteeseen, hanki oma elämä.

Vierailija
4/7 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin ne ystävät on kaikonneet ihan ilman mitään syytä. Eiköhän homma ole mennyt niin, että olet pistänyt ne ystävät jäihin kun olet keskittynyt pyörimään itsekkään miehen ja lasten välissä. Ja itse olet myös päästänyt tilanteen sellaiseksi, että mies voi huidella yksinään missä haluaa. Ota elämäsi haltuusi, pistä ukko kuriin tai omaan osoitteeseen, hanki oma elämä.

jos kerrot ensin miten se oma elämä hankitaan?

ap

Vierailija
5/7 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihis ystävät kaikonneet? Minulla ei lapsena pahemmin ystäviä ollut, aikuisena niitä oli sitten jo liikaa... Kokoajan tapaa vaan uusia ystäviä, mutta ei sitä jaksa joka paikkaan venyä niin kaikkien kanssa en voi ylläpitää ystävyyssuhdetta. Itse saanut ystäväni naapurien lapsista (osa hyvinkin läheisiä, osa kavereita), aikuisena sitten työnkautta ja internetin ihmeellisestä maailmasta. Uusin ystävä on jopa alakerran naapuri. :) Kahta ystävääni en olisi saanut, ellen itse olisi ollut se oma-aloitteinen ja töiden lomassa mennyt kyselemään puhelinnumeroa/saanko lisätä fb kaveriksi. Onneksi olin rohkea, nyt nämä kaksi ovat hyvin hyvin rakkaita. Joskus täytyy myös itse nähdä vaivaa, että saa ystäviä, mutta usko pois se kannattaa.

Minulla on nyt paljon ystäviä, olin sinkkuna ja lapsettomana onneton, nykyään äiti ja parisuhteessa ja läheisiä ystäviä on monta, yllättävän monta. En olisi koskaan uskonut teininä, että minulla olisi joskus paljon ystäviä ja nimenomaan rakkaita, luotettavia sydänystäviä.

Jos minä, hyvin yksinäinen ja epäsuosiossa oleva teini, löysin aikuisena mitä ihanimpia ystäviä, löydät varmasti sinäkin. Töissä tapaa aina ihmisiä, toinen on internet. :)

Vierailija
6/7 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap sairastui vakavaan masennukseen joitain vuosia sitten, ystävät kaikonneet sen vuoksi, jotenkin kuilu välissä. Samaten on ollut koulukiusattu myös. Eli ei ollut lähtöjäänkään montaa ystävää ja hankala tutustua uusiin kun pelkää pettymyksiä koulukiusaamisen takia.

ap

Vierailija
7/7 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap sairastui vakavaan masennukseen joitain vuosia sitten, ystävät kaikonneet sen vuoksi, jotenkin kuilu välissä. Samaten on ollut koulukiusattu myös. Eli ei ollut lähtöjäänkään montaa ystävää ja hankala tutustua uusiin kun pelkää pettymyksiä koulukiusaamisen takia.

ap

No tämäkään ei ole syy. Nimimerkillä itse juuri koulukisattu peruskoulussa, kiusattuna naapurustossa, hyljeksittynä ammattikoulussa ja nyt minulla on ystäviä jokaiselle sormelle. Aina ei menneisyys kerro tulevasta. Terkuin vierailija #5.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan seitsemän