Nainen, annatko miehellesi "sitä" tänään? Jos et, niin miksi?
Ihan mielenkiinnosta kysyn, koska terveellä heteromiehellä se on aina mielessä.
m27
Kommentit (31)
On epäreilua miehiä kohtaan levittää tuollaista harhakäsitystä, että normaali mies ajattelee koko ajan sitä.
Annan kyllä, yöllä ulkona porealtaassa. Koko päivän lähetellyt seksuaalissävytteisiä viestejä ja kinunnut.
Sitten mieheni on kai sairas, koska kyllä mä olisin suostuvainen, mutta aika harvakseltaan mitään tapahtuu.
Mies ei anna minulle tänään kun tulee työvuorosta myöhään ja väsyneenä
Piti antaa mut mies lähti ryyppää ku suutuin siit faktasta et meidän perheen ainoo auto meni sen takia lunastukseen. Helvetin hienoo ettii uus perhe auto joka täyttää kriteerit ja jol pääsee synnärilt turvallisesti kotiin.
Meinaako kukaan naisista antaa miehelleen tänään perspillua tavallisen lisäksi? Tämä minua kiinnostaisi tietää.
Vierailija kirjoitti:
Sitten mieheni on kai sairas, koska kyllä mä olisin suostuvainen, mutta aika harvakseltaan mitään tapahtuu.
Sama täällä. Eikä aika harvakseltaan vaan tosi harvakseltaan. En uskalla enää edes painostaa. Nätisti yritän kysellä josko edes lähiviikkoina...
En koska miehen viikonloppulapset tulivat taas meille asumaan ja se tappaa seksihaluni 100%
Juu en kyl anna tänää. Eilen ei osallistunu siivouksen joi bissee vaan ja saunoi kun minä hoidin kaiken ja lapset nukkumaan myös! siinähän hoidelkoot omin käsin tai ihan sama vaihtoon kyl joutais koko ukko...
En anna koska menkat. Aika usein menkkojen aikana otan suihin ja tuntuu tykkäävän. Ekan kerran katsoi silmät pyöreänä että mistä moinen. Mukavahan se on välillä antaa täysi huomio toiselle ilman että vaatii mitään takaisin.
Vierailija kirjoitti:
En anna koska menkat. Aika usein menkkojen aikana otan suihin ja tuntuu tykkäävän. Ekan kerran katsoi silmät pyöreänä että mistä moinen. Mukavahan se on välillä antaa täysi huomio toiselle ilman että vaatii mitään takaisin.
Niin tai sitten voisit antaa ihan sitä pillua. On mullakin menkat ja naitiin aamulla. Mitä ne haittaa?
Voin kyllä antaa jos mies haluaa. Olisin antanut eilenkin mutta oli liian väsynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin tai sitten voisit antaa ihan sitä pillua. On mullakin menkat ja naitiin aamulla. Mitä ne haittaa?
Minun mieheni ei suostu menkkojen aikaan ja pitää odottaa vielä pari päivää niiden jälkeenkin, jotta hän ei joudu näkemään yököttävää tummaa limaa. Voi mennä joskus 2 viikkoa ilman siksi. Tämä saa minut tuntemaan itseni vastenmielisen saastaiseksi ja likaiseksi. Mies on ihan suomalainen.
Koska mies on kertausharjoituksissa viikonlopun. Annan sitten kun tulee kotiin.