Jos saisit nyt tyttövauvan ja poikavauvan, niin mitkä nimet antaisit heille? :)
Kommentit (46)
Mä mietin joskus teininä ihania nimiä mun tulevaisuuden lapsille, ja jossain jenkkilän ghettoleffassa näin nimen D'Angelo. Se oli niin ihanan kauniisti soljuva persoonallinen nimi, joten kirjoitin sen ylös.
No, eräs sukulaisplikka pölli sen listan ja kysy mikä lista tääää on. Kerroin, ja tämä sitten kommentoi nimiä, ja tätä D'Angeloakin "No onpa hölmöjä nimiä, mikä hiton dangelo? :D
No se dangelo lähti sitten siltä seisomalta listalta pois, tajusin että noinhan se tullaan Suomessa lausumaan :D
Vierailija kirjoitti:
Mä mietin joskus teininä ihania nimiä mun tulevaisuuden lapsille, ja jossain jenkkilän ghettoleffassa näin nimen D'Angelo. Se oli niin ihanan kauniisti soljuva persoonallinen nimi, joten kirjoitin sen ylös.
No, eräs sukulaisplikka pölli sen listan ja kysy mikä lista tääää on. Kerroin, ja tämä sitten kommentoi nimiä, ja tätä D'Angeloakin "No onpa hölmöjä nimiä, mikä hiton dangelo? :D
No se dangelo lähti sitten siltä seisomalta listalta pois, tajusin että noinhan se tullaan Suomessa lausumaan :D
Aika moni mamma tarvitsisi tuollaisen kokemuksen.
Ne nimet jotka annoimme 38 ja 35 vuotta sitten. Hyvin ovat nimet toimineet ja rakkaat ovat nimien kantajat edelleen, sisko ja sen veli! ❤️❤️
Kyösti Pertti Kiureli ja Kyllikki Martta Kaarina
Tyttö: vaihtaisin sukunimekseni Ydinvoimala ja etunimeksi lapselle Loviisa.
Poika: vaihtaisin sukunimekseni Mies ja etunimeksi lapselle Ukko.
Vierailija kirjoitti:
Ne nimet jotka annoimme 38 ja 35 vuotta sitten. Hyvin ovat nimet toimineet ja rakkaat ovat nimien kantajat edelleen, sisko ja sen veli! ❤️❤️
Olet ihana! Viestistäsi kuvastuu aito rakkaus lapsiasi kohtaan, olisitpa minun äitini. Arvelen että olet siskon ja sen veljen äiti.
Tytöstä tulis Vilma ja pojasta Valo.
Ella ja Tuomas eli ihan tavisnimet.
Tyttö olis Selena ja poika Benjamin tai Aleksander
Poika olisi Matias, Viljami, Erik...
Tyttö olisi Mette, Livia, Linnea tai Mimosa
Aino ja Tapio. Normaalit, perinteiset nimet joilla on meille merkitys.
Yrpä ja illu