Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei ravintolassa muka saisi imettää?

Vierailija
20.10.2017 |

Mikä siinä ihmisiä häiritsee tai ahdistaa?

Luin erään jutun, missä eräs ravintola oli tehnyt imetysnurkan vessaan, koska salissa imetys oli aiheuttanut palautteita ihmisiltä. Näissä taas näkee, kenen mielipide on muka parempi.

Kommentit (2693)

Vierailija
741/2693 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaa olla köyhä elämä kun pittää imettäjiä kyylätä ravintoloissa.

Eikö teillä ressukoilla ole pöytäseuraa koskaan itsellänne joiden kanssa keskustella ja ruokailla kyyläämisen sijasta?

Enkä edelleenkään usko äitien käyvän ravintoiloissa varta vasten imettämässä ja tissejään esittelemässä.

Tosin en ole missään nähnyt äiti-ihmisen tissishowta, joten se siitä.

Enkä ole saanut tissimaitosuihkua päälleni tai ruokaani, koska vähänkään maalaisjärjellä varustettu ihminen tietää ettei ne maidot minnekään suihkua sieltä tisseistä, elokuvissa ehkä näin tapahtuu mutta ne ovatkin fiktiota.

Ja rintamaito on steriiliä ja puhdasta, ei millään tapaa likaista ja tappavaa, tämänkin normaali, maalaisjärjen omaava ihminen tietää.

Rintamaito ei ole verrannollinen muiden eritteiden kanssa, ellei jonkun ruokavalioon kuulu virtsa ja kakka. Tai räkä ja sperma.

Minusta on todella huonoa käyttäytymistä muiden ihmisten tuijottelu. Se on epäkohteliasta. Ei kuulu HYVIIN KÄYTÖSTAPOIHIN sellainen. Tiedoksi näistä käytöstavoista märisijöille.

Ei ne imettäjät paljastele ja ole "katsokaa tissi", te itse kuvittelette asian niin olevan likaisessa mielessänne.

Jos joku imettää, niin se on hänen asiansa, ei kuulu minulle eikä sen pitäisi kuulua kenellekään muullekaan.

Todella törkeää ja epäkohteliasta jäädä tuijottamaan ja taivastelemaan.

Hauskaa tässä on se, että jengi märisee imettämisestä VAUVA - lehden keskustelupalstalla.

Vinkkinä vaan että voitte perustaa mielipahallenne fb- ryhmän jossa sitten purkaa traumojanne tästä aiheesta :)

Vierailija
742/2693 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me mennään tietysti perheen kanssa ravintolaan, niin miksen antaisi vauvalle tissiä? Ja kyllä sitä tissiä on tarvinnut antaa ihan liki joka paikassa, mihin ollaan menty. Ei kai kukaan vauvaa huutamaan jätä kun apu on lähellä? Kukin tavallaan ja tyylillään.

Vessa ei ihan sovelias ruokapaikka kuitenkaan ole.. Tietysti vaikka sitten sinne jos äiti haluaa, mutta minä en menisi.. Mielummin tilaan kahvilassa kupin kahvia ja imetän siinä kun pääsee istumaan, mutta vessaan en menisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
743/2693 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko se yksi on päässyt irti niistä eritteistä vai hukkuiko se reppana niihin? 😂

Vierailija
744/2693 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö teillä ressukoilla ole pöytäseuraa koskaan itsellänne joiden kanssa keskustella ja ruokailla kyyläämisen sijasta?

Enkä edelleenkään usko äitien käyvän ravintoiloissa varta vasten imettämässä ja tissejään esittelemässä.

Enkä ole saanut tissimaitosuihkua päälleni tai ruokaani, koska vähänkään maalaisjärjellä varustettu ihminen tietää ettei ne maidot minnekään suihkua sieltä tisseistä, elokuvissa ehkä näin tapahtuu mutta ne ovatkin fiktiota.

Ja rintamaito on steriiliä ja puhdasta, ei millään tapaa likaista ja tappavaa, tämänkin normaali, maalaisjärjen omaava ihminen tietää.

Rintamaito ei ole verrannollinen muiden eritteiden kanssa, ellei jonkun ruokavalioon kuulu virtsa ja kakka. Tai räkä ja sperma.

Minusta on todella huonoa käyttäytymistä muiden ihmisten tuijottelu. Se on epäkohteliasta. Ei kuulu HYVIIN KÄYTÖSTAPOIHIN sellainen. Tiedoksi näistä käytöstavoista märisijöille.

Ei ne imettäjät paljastele ja ole "katsokaa tissi", te itse kuvittelette asian niin olevan likaisessa mielessänne.

Jos joku imettää, niin se on hänen asiansa, ei kuulu minulle eikä sen pitäisi kuulua kenellekään muullekaan.

Hauskaa tässä on se, että jengi märisee imettämisestä VAUVA - lehden keskustelupalstalla.

Vinkkinä vaan että voitte perustaa mielipahallenne fb- ryhmän jossa sitten purkaa traumojanne tästä aiheesta :)

Näin. Mutta täytyy myöntää että olen joskus poikennut kahvilaan ja tilannut ihan kahvin ja viinerin että kehtaan siinä hetken istua ja imettää vauvan. Et sillain olen kyllä " varta vasten" ravintolaan joskus mennyt ihan imettämään. Olenpa ilkeä mami.

Vierailija
745/2693 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko se yksi on päässyt irti niistä eritteistä vai hukkuiko se reppana niihin? 😂

Ehkä hän tervehtyi flunssasta sen verran, että pääsi taas kouluun. Yläasteilla riehuu paha lenssu.

Vierailija
746/2693 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä niin mieleni pahoitin kun matulle täti syötti kakkua enkä minä saanut yhtään :(

Olen traumatisoitunut tästä vääryydestä ja huonosta käytöksestä :/

Vierailija
747/2693 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi olkoon naiset. Te istutte kusiverirätit housuissanne RUOKARAVINTOLASSA ja parhaissa tapauksissa ette edes huomaa sitä länttiä persuuksissanne ja tuolissa jossa olette istuneet.

Menkää vessaan vuotamaan!!! Tai pysykää kotona!!!

Vierailija
748/2693 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset hyppii nykyään tielle kuukahtaneen mummelin yli ja kukaan ei ole huomaavinaan mutta vauvan tissin syönti huomataan kilometrien päähän ja luvataan vetää sukuelimiä esiin. Aika paha.

Vierailija
749/2693 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi olkoon naiset. Te istutte kusiverirätit housuissanne RUOKARAVINTOLASSA ja parhaissa tapauksissa ette edes huomaa sitä länttiä persuuksissanne ja tuolissa jossa olette istuneet.

Menkää vessaan vuotamaan!!! Tai pysykää kotona!!!

Heh, mulla tuli loppuraskaudesta ravintolassa kuule pissa housuun, kun hötäsin ruokaa väärään kurkkuun. Oli vähän noloa kuiskuttaa tarjoilijalle asiansa ja lupailla kustantaa kangaspäällyksen pesu.

Onneksi tarjoilija oli varttuneempi ja fiksu ja ymmärsi asiani oikein hyvin.

Kaikkee sitä elämässä sattuukin!!!:D

Vierailija
750/2693 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Imettäminen on luonnollinen asia, mutta niin on piereskeleminenkin. Miksen minä siis voisi vain piereskellä ravintolassa? Pakkohan ne suolikaasut on päästää pois.

No, jos se kerran niin luonnollista on, imetä sinä ravintolasalissa vaan ja minä, kun olen tukevan aterian syönyt, pierasta räsäytän sinun kohdalla mennessäni maksamaan ja ulos.

Luonnollisuus kuuluu kaikille nääs.

Vierailija
751/2693 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole mitään imetystä vastaan mutta jo ihan näiden tisseistä traumatisoituneiden vuoksi vedän seuraavalla ravintolakäynnillä tissit esiin jo ovella ja huudan "tissit tiskiin" :D

Kannustan imetystä, se kuulemma pienentää rintasyövän riskiä. Jos minulla joskus on lapsia niin aion imettää. Siinä on niin paljon positiivisia vaikutuksia naisen keholle että suosittelen tutustumaan aiheeseen vaikkei imetäkään.

Vierailija
752/2693 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten helvetissä jotkut näkevät paljaita tissejä kaikkialla jos joku imettää?

Mä en ole nähnyt kertaakaan. Missään. Enkä kakkavaippojakaan ravintolapöydässä vaihdettavan.

Missä ihmeen ravintoloissa te oikein käytte ja missä maailman kolkassa kun en ainakaan Tampereella ole missään ravintolassa nähnyt tissejä ja kakkavaippojen vaihtoa?

Pointti on siinä, että ihminen tulee ravintolaan ruokailemaan, siinä monelta ruokahalu menee sen siliän tien kun ymmärtää että joku heruttelee siinä viereisessä pöydässä elimensä eritettä.. Haluatko sä miettiä eritetteitä syödessäs.

Vierailija
753/2693 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua nähdä finniäkään puristeltavan kun syön. Oli kuinka luonnollista vaan. Tissihän on vähän kuin iso finni, puristaessa sieltä tulee rasvaista mönjää ulos. 

Vierailija
754/2693 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole mitään imetystä vastaan mutta jo ihan näiden tisseistä traumatisoituneiden vuoksi vedän seuraavalla ravintolakäynnillä tissit esiin jo ovella ja huudan "tissit tiskiin" :D

Kannustan imetystä, se kuulemma pienentää rintasyövän riskiä. Jos minulla joskus on lapsia niin aion imettää. Siinä on niin paljon positiivisia vaikutuksia naisen keholle että suosittelen tutustumaan aiheeseen vaikkei imetäkään.

Tässähän tuo ravintolaimettäjien asenne näkyy, sitä tehdään vaan muiden kiusaksi ja huomion takia, vaikka tiedetään  ettei se ole korrektia.

Vierailija
755/2693 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole nähnyt kertaakaan. Missään. Enkä kakkavaippojakaan ravintolapöydässä vaihdettavan.

Missä ihmeen ravintoloissa te oikein käytte ja missä maailman kolkassa kun en ainakaan Tampereella ole missään ravintolassa nähnyt tissejä ja kakkavaippojen vaihtoa?

Pointti on siinä, että ihminen tulee ravintolaan ruokailemaan, siinä monelta ruokahalu menee sen siliän tien kun ymmärtää että joku heruttelee siinä viereisessä pöydässä elimensä eritettä.. Haluatko sä miettiä eritetteitä syödessäs.

Voi ei.

Vierailija
756/2693 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tirkisteletkö useinkin imettäviä äitejä ja mietit eritteitä? Mene hoitoon jos todella näin on.

Itse menen sinne ravintolaan syömään. En tirkistelemään ihmisiä ja mietin mitä valitsisin listalta tällä kertaa enkä eritteitä. Sekä keskustelen seurueeni kanssa.

Vierailija
757/2693 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko joku ketjussa muka imetystä vastustanut.

Vierailija
758/2693 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua nähdä finniäkään puristeltavan kun syön. Oli kuinka luonnollista vaan. Tissihän on vähän kuin iso finni, puristaessa sieltä tulee rasvaista mönjää ulos. 

Kuule, ei niitä finnejä kannata puristella, ne vaan tulehtuu.

Ootko sä pyytänyt äitiä ostamaan sulle mitään apuja niihin finneihin? Kaupassa on nykyään hyviä tuotteita.

Vierailija
759/2693 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä!

Ihmettelen kyllä suuresti, että voivatko ihmiset (etenkin palstalaiset) oikeasti niin huonosti, että muiden tekemiset häiritsee niin kovasti?

Itse en edes huomaa kaikenmaailman imettämisiä, en minä viereisiin pöytiin ravintolassa tuijota arvostelevasti :D Syön, nautin ruuasta ja hyvästä seurasta.

Onnelliset ihmiset näkevät onnellisia asioita eivätkä koko ajan keskity arvostelemaan muita, ehkä kannattaisi panostaa siihen ensisijaisesti ;)

Vierailija
760/2693 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne yhtään normaalia ihmistä, jota imetys häiritsee.

Elämäntapavalittajat asia erikseen. Mutta hehän valittavat muutenkin kaikesta. Ikävää, että jollakin on niin kurja elämä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kolme