Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kehtaanko laittaa eteisen ikkunaan valokranssin?

Vierailija
20.10.2017 |

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jaksat katsella sitä monta kuukautta niin miksei. Itse laitan sitten adventtina ja uuden vuoden jälkeen heti veke.

Vierailija
2/12 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos jaksat katsella sitä monta kuukautta niin miksei. Itse laitan sitten adventtina ja uuden vuoden jälkeen heti veke.

Taisin viimeksi joskus helmi-maaliskuussa ottaa pois. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ettei. Jouluvalot laitan adventtina, loppiaisena pois. Parvekkeen kaiteet on valaistu koko pimeimmän kauden.

Vierailija
4/12 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senkun laitat, minäkin laitoin jo valoja. Tähän aikaan on niin pimeää ja ankeata.

Vierailija
5/12 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä johtuu se ettei nykyään ihmisten  älyllinen kapasiteetti enää riitä tällaisesta  triviaalista asiasta päättämiseen itsenäisesti ?

Vierailija
6/12 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo menee ihan syysvalona eli sen kun laitat. Jos kyseessä olisi jokin räikeä vilkkuvalo, niin sen voisi laittaa vasta joulukuussa.

Vierailija
7/12 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä johtuu se ettei nykyään ihmisten  älyllinen kapasiteetti enää riitä tällaisesta  triviaalista asiasta päättämiseen itsenäisesti ?

Musta vaan on kiva kysyä av:n mielipidettä asiaan kuin asiaan 😊 Joko sinä olet laittanut joulu/kausivaloja? Ap

Vierailija
8/12 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita pois. Se on kuitenkin aika maltillinen. Minä näin eilen yhdellä parvekkeella vilkkuvat valot oikeen ameriikan tyyliin.

Vierailija
9/12 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö niistä vilkkuvaloista tule teille päänsärkyä? Ihan asiallisesti kysyn. Mulle ja pojalleni tulis heti migreeni. (Tiedän, asian vierestä)

Vierailija
10/12 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikaan ei ole yhta arsyttavaa kuin syys-lokakuussa parvekkeelle laitetut valot. Kaikista pahimpia ovat ne vilkkuvat valot. Meidan talossa alakerran parvekkeella on rapsyneet valot jo viikkotolkulla. Onneksi ei ole vastapaata asuntoani! Tulisi paa kipeaksi. Miksei ole mitaan lakia, joka kieltaisi nama valot. Olisi vaikka joulukuu ainoastaan sallittu loppiaiseen asti ja sitten veks. Villluvat voisi kieltaa kokonaan, samoin ne raikean variste. Valkoinen on juuri ja juuri siedettava. Maalla tosin eri juttu, jos asuu omassa talossa. Ei hairitse kataan ja on ok, koska muuten ymparisto pimea. Mutta kaupungissa, en ymmarra mita ihmiset saavat naista valoista. Aikuiset? Ymmartaa, jos lasta kiinnostaa, mutta aikuista. 

Vierailija
11/12 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö niistä vilkkuvaloista tule teille päänsärkyä? Ihan asiallisesti kysyn. Mulle ja pojalleni tulis heti migreeni. (Tiedän, asian vierestä)

Itse pidän vilkkuvia valoja rumina. En pidä myöskään värillisistä valoista, valokaapeli on rumannäköistä myös värittömänä versiona. Tykkään lämpimän sävyisistä värittömistä valoista. Kerran oli pettymys suuri, kun ostin kivannäköisen valosarjan, mutta sen valon sävy oli kylmää sinertävää. Tuli tosi kolkko tunnelma sisälle. Ap

Vierailija
12/12 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikaan ei ole yhta arsyttavaa kuin syys-lokakuussa parvekkeelle laitetut valot. Kaikista pahimpia ovat ne vilkkuvat valot. Meidan talossa alakerran parvekkeella on rapsyneet valot jo viikkotolkulla. Onneksi ei ole vastapaata asuntoani! Tulisi paa kipeaksi. Miksei ole mitaan lakia, joka kieltaisi nama valot. Olisi vaikka joulukuu ainoastaan sallittu loppiaiseen asti ja sitten veks. Villluvat voisi kieltaa kokonaan, samoin ne raikean variste. Valkoinen on juuri ja juuri siedettava. Maalla tosin eri juttu, jos asuu omassa talossa. Ei hairitse kataan ja on ok, koska muuten ymparisto pimea. Mutta kaupungissa, en ymmarra mita ihmiset saavat naista valoista. Aikuiset? Ymmartaa, jos lasta kiinnostaa, mutta aikuista. 

Ne antaa kivaa pehmeää ja kodikasta valoa, kun laittelee sisälle ikkunoihin. Sellaista ”jouluntunnelmaa”. Mulle on kotona valaistus tosi tärkeä tunnelmanluoja, todella harvoin käytän kirkasta kattovaloa, lähinnä vain siivotessa. Minulla on paljon jalka- ja pöytälamppuja pääasiassa joilla valaisen kotini. Tykkään sellaisesta pesämäisestä hämäränhyssystä syksy- ja talviaikaan. Myös sisustuksen värit noudattaa lämmintä ja aika tummaa linjaa. Keväällä ja kesäällä taas raikkaampaa sävyä. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kuusi