Anun ja Terhin häistä positiiviset kommentit :)
Aivan ihanat häät ja ihana pari!!! Kaikkea hyvää teille ja paljon onnea!
Kommentit (38)
Puvut oli ihanan persoonalliset. Ja vaikuttivat molemmat melko kypsiltä ja fiksuilta. Ja uskomattoman rauhallisia olivat alusta loppuun!
Anusta ja Terhistä sai todella fiksun ja sympaattisen kuvan, tuollaisia ihmisiä tahtoisin tuntea.
Jos luette tätä, niin kaikkea hyvää teille:)
Tempakka oli just niin kivan oloinen kuin olin kuvitellut jo aiemminkin. Onnea molemmille =)
Herkkää, kaunista ja ihanaa :)
Onnea Anulle ja Terhille häiden johdosta ja myös onnea vauvoista :)
Selkeästi näki et tärkeintä on olla yhdessä eikä jotku HÄÄT vaikka siis nekin oli kauniit
Kaiken pitää olla niin sekunnilleen täydellistä ja häistä tulee enemmän näytelmä.
Näistä häistä välittyi oikea toisesta välittäminen ja halu olla yhdessä.
Ja toivottavasti mahdollisimman moni seksuaalisiin vähemmistöihin varauksellisesti suhtautuva katsoi ohjelman. Häät oli niin perinteiset, että varmasti joillakin ennakkoluulot vähenivät, tyyliin " nehän on ihan tavallisia ihmisiä"
jotenkin tosi tunnelmalliset! Mulle tuli ohjelmaa katsoessani ihan hirmuinen hää- ja vauvakuume, kun vielä miehen saisi suostuteltua tuohon naimisiinmenoon!
Onnea Terhille ja Anulle sekä vauvoille!
Itse yllätyin miten " normaalit" häät olivat, mielestäni homot ja lesbot on ihmisiä siinä missä mekin, enkä tiedä mitä sitten olin ajatellut lesbohäiden olevan, mutta ihanat häät olivat :)
Ja muutenkin teillä tuntui olevan suhteessanne kaikki kohdallaan. Ihanat häät, tippa tuli linssiin. Paljon onnea teidän koko perheelle!!!!
Voisko sitten olla niin, että naisten kesken se sama aaltopituus löytyy helpommin.
Täytyy tunnustaa, että olen niin Ilman johtolankaa -ohjelman koukussa, että näin vain vilauksen häistä mainoskatkojen aikana :-) Vaikutatte molemmat tosi onnellisilta, paljon onnea!
Itku silmässä kuuntelin Terhin kertomaa isänsä suhtautumisesta.
Onnea elämäänne!
Onneksi olkoon ja voimia perhe-elämään teille =)
Ihme kysymys oli kyllä juontajalta se hääyöstä kysely!?
Toinen ällö kommentti oli se pussailu kommentti?!
Rouvat tuntuivat ikäistään kypsemmiltä, ja vihkitilaisuus vaikutti lämminhenkiseltä.
Vihkijän lukema intiaanirukous oli kaunis.
Onnea näinkin paljon jälkikäteen :)
Paljon onnea!