Mitä ajatuksia sinulle tuli kun kuulit Niinistön roikkuneen tsunamitolpassa?
Kommentit (43)
Ööö.. mikä tämän aloituksen tarkoitus on vai kiinnostaako sinua oikeesti mitä ihmiset vois ajatella jos toinen hengenhädässä?
Miksi hänelle tuli kiire maksaa velkansa vuosien jälkeen?
Mitä ajatuksia sinulle tuli kun kuulit kenen tahansa poliitikon roikkuneen hillotolpassa?
Tais herran elämänarvot mennä uusiksi sen reissun jälkeen. Sen jotenkin huomasi.
Ajattelen kaveriani joka oli Niinistön matkaopas ja ajautui piikkilankojen läpi. Pelastui kolmannen kerroksen parvekkeelle sen jälkeen. Hyvät arvet ja kamalat tarinat.
Vierailija kirjoitti:
Tais herran elämänarvot mennä uusiksi sen reissun jälkeen. Sen jotenkin huomasi.
Joo Ulvilan murhakin sitä kovin muutti
Mitäs aloittajalle tuli mieleen? Mikä oli eka ajatuksesi kun kuulit tästä 12 vuotta sitten?
Kuka onnistui pelastautumaan siellä mitenkin, parhaansa mukaan jokainen siellä varmasti yritti neuvokkuuttaan käyttää hyväksi ja havannoida mahdollisia pelastuskeinoja, tai -välineitä sieltä ympäristöstään.
Hänellä oli onni ja kävi tuuri kuulua niihin henkiinjääneisiin ja pelastuneiden joukkoon myöhemmin.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän ne mennyt jo silloin kun vaimo kuoli. (Miks helkkarissa minä edes vastaan tämmöisiin aloituksiin?)
Ajattelin, että kohta puolivallaton poikamies on valmis presidenttiehdokkaaksi..stubbmaisen viran kautta.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs aloittajalle tuli mieleen? Mikä oli eka ajatuksesi kun kuulit tästä 12 vuotta sitten?
No minä kuulin asiasta Ulvilan murhan aikoihin vasta ja siksi kysynkin.
Muistan ton tarinan, vaikka olin alakoulussa. Oli kuulema pumminut savuketta sen jälkeen. Ei herättänyt muita ajatuksia, kun että onneksi pelastui.
Ajattelin että olipa nero kun keksi kiivetä lampputolppaan. Moni muu ei keksinyt mitään keinoa pelastautua ja kuoli.
Mitä pidempi esileikki sitä on on ollut märempi tuo mirri hehhe!
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin että olipa nero kun keksi kiivetä lampputolppaan. Moni muu ei keksinyt mitään keinoa pelastautua ja kuoli.
No kyllähän vapaamurareille opetetaan valoa kohti meneminen ekana.
Vierailija kirjoitti:
Muistan ton tarinan, vaikka olin alakoulussa. Oli kuulema pumminut savuketta sen jälkeen. Ei herättänyt muita ajatuksia, kun että onneksi pelastui.
Hahhaa pumminut savuketta? Vieläkö tää kiskoo täysillä sätkääkin? Aikoinaan oli mennyt pari pakettia per istunto
Niin