Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisen naisen kanssa mies haluaa sitoutua?

seesamieläin
19.10.2017 |

Siinä se otsikossa tuli se kysymys.

Olen empaattinen, lämmin, ystävällinen, hoitoalalla, koulutus ja muut puitteet kunnossa ja pari pitempää parisuhdetta takana. Minä olin kummassakin jättäjä kun alkoi muutaman vuoden jälkeen tuntua siltä ettemme halua suhteelta samoja asioita - minä toivon yhdessäasumista, kihlautumista ja perhettä. Ihan tavallista arkielämää.

Onko vika minussa vai onko minulla sattunut vain älyttömän huono tuuri? Miten ne muut kolmekymppiset on jo ehtineet naimisiin ja saada pari lasta?

Kertokaa kokemuksianne.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt sen huomannut näin 28 vuotiaana.... Miehen ulkonäöllä ei juuri ole merkitystä... Enemmän suomalainen mies kuin tikku tai bodari.... mahdollisimman iso kokoinen... Ei läski... Noniin ja sitten pituus... Oikeestaan riippuu onko kaikki muut miellyttävää... Jos on niin ei väliä jos taas puolestaan ei niin pituutta täytyisi olla...Luonne... Vitsikäs mutta samalla tosikko, hauska, itsevarma, ei puhu kokoajan, ottaa huomioon... osaa yllättää, kuuntelee vaikka ei kiinnosta, tukee kaikessa mihin ryhdynkin, osaa sanoa ei, kiltti, hymyilevä.. Siinä ne oikeestaan on... Työhön ja koulutukseen... voisin sanoa että aika lailla palkka millä pärjää ja jää ylimääräistä jonkin verran... koulutus voisi olla vähintään korkeakoulu.... Talousasiat: auto pitää omistaa... muuten oikeestaan talous kun on kunnossa.... ja olisi vaikka varaa tehdä pari matkaa vuodessa... tai ehkä enemmänkin:D Ei kiellä lapsia mutta ei halua niitä lähivuosina.... Ei kiellä naimisiin menoa mutta ei lähivuosina... ei halua lähivuosina muuttaa yhteen mutta ehkä joskus....

Vierailija
2/2 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämän tarkoituksena on lisääntyä, joten mies oletusarvoisesti etsii naista joka olisi hyvä äiti yhteisille lapsille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kolme