YLE sananvapaus official
Kommentit (23)
Keskustelua kun ei kukaan uskalla puhua aiheesta vaan kierrellään julkisesti. Mitä nuo tuolla tekee?
Toimii paremmin kuin melatoniini..
Keskustellaan keskustelemisesta... Voi hohhoijaa!
Saisio halkuaa vapauttaa heteroseksuaalisen valkoisen miehen(joita on muuten 5% maailmassa toim. huom.)
Onko naiset muka oikeasti noin vässyköitä, että menevät tuon Finlayson-ukon juttuihin?
"Olen aina hakeutunut itseäni fiksumpien naisten seuraan"... ja porukka taputtaa tuollaiselle ällöilylle?
Kyse ei suinkaan ole siitä, että naiset muodostanevat Finlaysonin asiakkaista 99,99 %:a...
Ihan sama, täällä ei kuitenkaan saa keskustella aiheesta.
Vierailija kirjoitti:
Onko naiset muka oikeasti noin vässyköitä, että menevät tuon Finlayson-ukon juttuihin?
"Olen aina hakeutunut itseäni fiksumpien naisten seuraan"... ja porukka taputtaa tuollaiselle ällöilylle?
Kyse ei suinkaan ole siitä, että naiset muodostanevat Finlaysonin asiakkaista 99,99 %:a...
Kyllä valitettavasti monilla naisilla on juuri noin huono itsetunto. Tyhmiltä rahat pois.
YLE on taantunut 70-luvulle. Tai ei, ei ole taantunut, se ei ole koskaan päässyt pois sieltä. Ei kansalle voi kertoa kuinka pitää ajatella. Se ei toiminut Neuvostoliitossa eikä se toimi EUvostoliitossa.
Maryam yrittää hyökätä valkoista räppäriä vastaan, muut keskeytti...höh. Niin eihän tänne ole keskustelamaan tultu.
Paranee, paranee....
"Sinä olet valkoinen heteromies, sun pitää ymmärtää miten sä hyödynnät jatkuvasti sitä etuoikeutta".
Kauhee rakkikoira tuo Maryam, räksyttää, räksyttää.
Vierailija kirjoitti:
Paranee, paranee....
"Sinä olet valkoinen heteromies, sun pitää ymmärtää miten sä hyödynnät jatkuvasti sitä etuoikeutta".
Itse valkoisena heteromiehenä haluaisin tietää oikeasti mitä etuoikeuksia minulla on verrattuna muihin. Monilla valkoisilla heteromiehillä varmasti on, mutta kyllä suurin osa meistä muista on aivan samalla tavalla heidän ikeensä alla kuin muutkin ryhmät. Se jos esim. vallassa on valkoisia heteromiehiä, niin ei tarkoita sitä että minulla olisi yhtään sen enempää valtaa yhtään mihinkään vaikka samaan ryhmään kuulunkin. Tätä Saisio ja tuo räppärikin koitti sanoa, mutta kun ei niin ei. Puhuttiin päälle ja vähäteltiin. Mitä yleistystä parhaimmillaan. Laitetaan koko joukko joidenkin edustajiensa touhuista kärsimään. Tässä tapauksessa tosin ei pysty uhriutumaan, ei saa edes asiasta puhua.
Vierailija kirjoitti:
Tiedät mitä poistit moderaattori. Tätä on "sananvapaus" eikä toimitus tule koskaan ymmärtämään tilanteen ironiaa.
Tämä on keskustelu keskusteluohjelmasta, jossa keskusteltiin keskustelusta.
Saisio puhui asiaa valkoisesta heteromiehestä.
Hieman ironisesti kaksi itseinhoon aivopestyä valkoista heteromiestä yritti mitätöidä hänen mielipiteensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paranee, paranee....
Itse valkoisena heteromiehenä haluaisin tietää oikeasti mitä etuoikeuksia minulla on verrattuna muihin. Monilla valkoisilla heteromiehillä varmasti on, mutta kyllä suurin osa meistä muista on aivan samalla tavalla heidän ikeensä alla kuin muutkin ryhmät. Se jos esim. vallassa on valkoisia heteromiehiä, niin ei tarkoita sitä että minulla olisi yhtään sen enempää valtaa yhtään mihinkään vaikka samaan ryhmään kuulunkin. Tätä Saisio ja tuo räppärikin koitti sanoa, mutta kun ei niin ei. Puhuttiin päälle ja vähäteltiin. Mitä yleistystä parhaimmillaan. Laitetaan koko joukko joidenkin edustajiensa touhuista kärsimään. Tässä tapauksessa tosin ei pysty uhriutumaan, ei saa edes asiasta puhua.
Tämä lähinnä huvittaa itseäni. Työttömänä ja syrjäytyneenä valkoisena heteromiehenä voisin nauttia etuoikeuksistani kun vain tietäisin mitä ne ovat. :D Ainiin Trump ja Sipiläkin ovat valkoisia heteromiehiä. Mehän ollaankin samaa porukkaa. Olen todella pahoillani myös ikiaikaisesta sorrosta joten olen harjoittanut kautta maailman sivun. m27
Maryamille ei kukaan ole kertonut, että Suomessa äänioikeutettuja naisia on enemmistö ja he ovat olleet enemmistöasemassa lainsäädännön suhteen vasta yli vuosisadan.
Hmmm. Mitähän tässä nyt sanoisi ettei joudu bannituksi....