1970-luvun Aihe vapaa.
Kirjoittakaa tähän ketjuun sellaisia viestejä joita tänne olisi kirjoitettu, jos tämä palsta olisi ollut olemassa jo 1970-luvulla.
Kommentit (1605)
Vierailija kirjoitti:
Kakarat on taas kiukussa kun kallan hyllyistä oli Rymdit loppu.
Ostitko California- limsaa ja Mehukattia tilalle? Nykyaikana lapset passataan piloille. Meidän lapset juo kotitekoista puolukka- ja viinimarjamehua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ostitko California- limsaa ja Mehukattia tilalle? Nykyaikana lapset passataan piloille. Meidän lapset juo kotitekoista puolukka- ja viinimarjamehua.
Ettei niistä (meistä) vain kasvaisikin pullamössösukupolvi...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ettei niistä (meistä) vain kasvaisikin pullamössösukupolvi...
En usko että meistä 1970- lukulaisista pullamössöjä tulee. Voi olla että 2000- luvulla syntyvät kasvavat kermapers...ksi. En tiedä miksi näin ajattelen ehkä joku etiäinen kävi.
Tänään kerättiin 4 ämpäriä hilloja koko perheen voimin. Koko päivä Puolangan soilla kuljettiin.
Tv. Annikki
Mä en saanu - taaskaan - väriä päästäviä varkkuja. Äitin mielestä hankalat pyykissä. No, mä keksin sit ommella lahkeensuihin semmoset lisäkaistaleet siskolta jääneestä "oikeasta" varkkukankaasta. Siis niin ihanasti liian pitkät lahkeet, et ne ihanasti rispaantuu tennareiden kaa. Vähänks on makeet. Joskus saan myös lainata siskon paksupohjakenkiä. Wow. Voinha mäki olla muodikas.
Liisa 13v
Käytiin tänään mutsin kanssa Marinalla Hartolassa Junnu Vainion konsertissa ja serkkujen luona. Isä jäi poikien kanssa juomaan saareen ja Upseeriklubille.
Juha ite tuli hakee äitiä tanssiin konsertin jälkeen. Mä olin niin ylpeä - äiti on aika kaunis.
Se jutteli mullekin ja antoi purkkaa. Haminassa oli kuulemma nähty mursu, mutta emmä uskonut -muuten se oli mukava mies.
Serkkujen luona sain lempiherkkuani, itsetehtyä piimää ja uuniruisleipää. Serkku näytti mulle Lepakkomies -sarjakuvan ja pakotti koskemaan sen kikkeliin. Siitä mä en pitänyt.
Halusin heti lähteä kotiin. Onneksi äiti oli jo valmis. Marinassa oli jo parempi olo.
Muista ostaa Rymd-mehua kauppa-autolta.
Suursiivous koko talo puhtaaksi jouluksi ja juhannukseski. Kyllä sitten kelpaa vieraita kestitä. Terv. Hilkka.
Vitsi! Tää ketju on sitten sairaan hauska!
Ekalla lomaviikolla me pestään Keijon kanssa kaikki meidän matot järvellä. Haenkin jo tänään töiden jälkeen mäntysuopaa Aholaidalta.
Naapurin Lissulla on sellainen hiusfööni joka kuivaa tukan pienessä hetkessä. Ostaiskohan Heikki mullekin samanlaisen joululahjaksi.
Meidän töistä lähtee 4 likan porukka viikoksi Mallorcalle. Pitää ostaa uudet bikinit ja laittaa kotipermanentti hiuksiin.
Laitatteko risottoon jauhelihan lisäksi herneitä?
Vierailija kirjoitti:
Lapset lähti koulun jälkeen kavereiden kanssa ulos leikkimään. Nyt alkaa olla iltapala-aika ohi eikä heitä vielä näy. Pitäisikö alkaa huolestua vai ovatko vaan unohtuneet jonnekin pöpelikköön? Kaipa tulevat viimeistään kun huomaavat että on pimeää. Olisipa joku keino saada heihin yhteys kun tuolla juoksentelevat ympäriinsä..
Meidän lapset Matti, Riitta, Anna ja Sirpa ovat kesäisin ulkona aamusta yöhön. Tuolla jossain kulkevat kavereidensa kanssa pitkin kyliä, metsiä ja joen rantoja. Olivat rakentaneet puuhun majan aikoivat olla yön siellä. Annoin mukaan näkkileipää, ruislimppua, puolukkamehua ja nötkötti - ja hernekeittopurkkeja. Matilla on oma puukko niin saa purkit sillä auki. Pitää varmaan käydä kohta huhuilemassa josko tulisivat tänä iltana kotiin.
On niillä nyt kesälomalla hauskaa. Uivat tuolla joellakin puomin päälle keikkumaan. Ollaan kyllä Ension kanssa sanottu että eivät lähtisi uimaan puomin toiselle puolelle, siinä kun on aika kova virta tuossa joessa. Lupasivat pitää hyvän huolen tuosta nuorimmaisesta 6- vuotiaasta Sirpasta.
Tv. Eila 47v.
Vierailija kirjoitti:
Meidän töistä lähtee 4 likan porukka viikoksi Mallorcalle. Pitää ostaa uudet bikinit ja laittaa kotipermanentti hiuksiin.
Onko niitä Keihäsmatkoja?
Vierailija kirjoitti:
Naapurin Lissulla on sellainen hiusfööni joka kuivaa tukan pienessä hetkessä. Ostaiskohan Heikki mullekin samanlaisen joululahjaksi.
Onko fööni sellainen jolla Riitta Väisäsenkin tukka kuivuu kolmessa minuutissa?
Virtasen Olavi ja Mirja matkalla jossain päin Suomessa! Kuunneltiin Merisäätä Ivalossa heinää tehdessä Massey fergusonin radiosa ja radiossa kuulutettin Virtasen perhettä olemaan yhteydessä kotijoukkoihin. Että HOX Olavi ja Mirja!!!
En ehdi keskustella. Meidän Jani ja Katja katsovat jotai lasten ohjelmaa, jotain Kakkosta. Pitää vahtia, että mitä se kuvaputki taas suoltaa. Toivottavasti ei M.A. Nummisen lauluja.
Hei Suvi! Kiitos kirjeestäsi, olit kyllä niin nätit kukkaköynnökset piirtänyt reunoihin, äitikin sanoi että oli kauniit. Oranssi ja sininen on minunkin lempivärit, ne loppuu aina ekana mun tusseista. Tuletteko serkun häihin? Isä tekee sahtia sinne, me käytiin eilen syömässä sitä mäskiä kuurnasta. Äiti ompelee mulle leveäpunttiset vakosamettihousut häihin ja sitten laitan ehkä sinikeltaisen poolopuseron ja mustan vyön jossa on iso pyöreä solki. Sisko osti kuukengät eka tilistä, se pääsi Luhtaselle töihin.
Sitten kun tulette mennään taas naapurin heinälatoon orrelta hyppimään, siellä on nyt paljon kuivaa heinää. Ottakaa uikkarit mukaan, mennään uimaan, ja soudetaan meidän ruuhella joen yli kioskille. Hei ja kirjoita terveisin A. Ps. Äidiltä tädille terveisiä.
Meilläkin on Conic -merkkinen tv-peli, virtalähdettä ei jostain syystä ole mukana niin toimii vain pattereilla, mutta isä ja äiti harvoin muistavat ostaa uusia pattereita tähän. Olisi hauska pelata tällä enemmänkin. Näin nelivuotiaana poikasena ei ole oikein rahaa itsekään pattereita ostella :P