Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

1970-luvun Aihe vapaa.

1980-luvulla syntynyt 1970-luvun fani.
19.10.2017 |

Kirjoittakaa tähän ketjuun sellaisia viestejä joita tänne olisi kirjoitettu, jos tämä palsta olisi ollut olemassa jo 1970-luvulla.

Kommentit (1605)

Vierailija
1141/1605 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko jo kokeilleet Dippididyytä? Mainoksessa väittävät että: Dippididyy se keston antaa, dippididyy se huomataan!

Vierailija
1142/1605 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauanko arvelette Urho Kekkosen vielä pysyvän presidenttinä? Kukakohan olisi hyvä seuraaja Kekkoselle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1143/1605 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tosi vihainen tuolle mun 6-vuotiaalle tytölle. Sen piti vahtia 1-vuotiasta pikkusiskoaan, kun me vanhemmat kävimmr kaupungilla ostoksilla.

Oli antanut tuon nuoremman repiä olohuoneen tapettia tästä vasta rakennetusta talostamme.

Mitä minä tuon kakaran kanssa teen?

No onneksi ei teillä syttynyt tulipaloa poissaollessanne! Apu-lehdessähän oli juuri juttu siitä itäsuomalaisesta Antikaisen perheestä, jossa kolme alle kouluikäistä lasta kuoli lukkojen takana tulipalossa sillä välin kun äiti kävi kaupassa. Aivan kamala tarina!

Vierailija
1144/1605 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aarne kirjoitti:

Armi Luodikko kirjoitti:

Mikä halpa auto kannattais ostaa ensiautoksi. Setämiehellä olis myynnissä kymmeneisen vuotta vanha avomallinen Mustangi. Siinä on vaan yli 7-litrainen kone, joten bentsiiniä kuluu. Myis tutunkauppaa tuhannella markalla, on siistissä kunnossa. Taidan ostaa kuitenkin "sammakko-Renun", kun se varmaan pitää paremmin arvonsakin jatkossa? Ja olis satasen halvempi ja kuitenkin puolta uudempi?

Meillä on perheautona Moskovits Elite. Siinä on takana kivasti avotilaa lapsille, pääsevät leikkimään matkan aikana. Kirkkaan punainen on hyvin näkyvä väri. Naapurin miehellä on Lada, sekin on hyvä ja kestävä auto. Näin maalla tiet ei aina ole aurattu. Nimismiehen kiharaakin on joka tiellä. 

Meidän isä ei tykkää äidin nuorimmasta veljestä Jokkesta koska sillä on Lada.

Sanoo että :joku Taistolainen se Jokke on. Isä sanoo :että ois saanu Jokke lähtee sinne Ruotsiin niinkuin moni muukin lähti meidän kylältä.

No minä ainakin nyt alan kuunteleen Hurriganesia.

Tv. Riitta-Liisa 15v.

Vierailija
1145/1605 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joku jo onnistunut saamaan opiskelija-asuntosäätiöltä soluhuoneen? Sellainenhan on ihan luksusta! Ajatella, oma huone ja suihkuunkin pääsee melkein milloin vaan. Poikaystävänkin voi tuoda yökylään. Keittiötäkin voi käyttää aika vapaasti, eikä kukaan ole jatkuvasti narisemassa siivoamisesta.

Vierailija
1146/1605 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko joku jo onnistunut saamaan opiskelija-asuntosäätiöltä soluhuoneen? Sellainenhan on ihan luksusta! Ajatella, oma huone ja suihkuunkin pääsee melkein milloin vaan. Poikaystävänkin voi tuoda yökylään. Keittiötäkin voi käyttää aika vapaasti, eikä kukaan ole jatkuvasti narisemassa siivoamisesta.

Ei ensimmäisen vuoden opiskelijat mitään omia huoneita saa, kahden hengen huoneeseen voi hyvällä onnella päästä. Meidän sekasolussa on aika monta pariskuntaa jo syntynyt. Kaverin kavereita, jotkut on asunut samassa solussa yhtä aikaa. Kyllä joku aina nalkuttaa, kun ei ole yhtään puhdasta kahvikuppia, kun kukaan ei ole tiskannut. Ja joku on syönyt minun jogurtit jääkaapista.

Vierailija
1147/1605 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ensimmäisen vuoden opiskelijat mitään omia huoneita saa, kahden hengen huoneeseen voi hyvällä onnella päästä. Meidän sekasolussa on aika monta pariskuntaa jo syntynyt. Kaverin kavereita, jotkut on asunut samassa solussa yhtä aikaa. Kyllä joku aina nalkuttaa, kun ei ole yhtään puhdasta kahvikuppia, kun kukaan ei ole tiskannut. Ja joku on syönyt minun jogurtit jääkaapista.

Mun vuokraemäntä ei anna tuoda poikaystävää edes päivällä käymään. Tulee mun huoneeseen aina koputtamatta, vahtii haukkana siivoanko huoneeni vai en. Keittiötä saa käyttää vain klo 17-18 välisenä aikana ja kylpyhuonetta en saa käyttää ollenkaan.

Vierailija
1148/1605 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauanko arvelette Urho Kekkosen vielä pysyvän presidenttinä? Kukakohan olisi hyvä seuraaja Kekkoselle?

Kyllä se on niin, että Urkin ura kestää vielä ainakin kaksi vuosikymmentä! Herra presidentti on niin hyväkuntoinen ja välkky mies, ettei häntä kaada mikään vielä aikoihin ja se on hyvä se! Minä äänestän aina Kekkosta!

Terveisin Ensio Enström, Lohja

Vierailija
1149/1605 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin ruskeat samettihousut.

Vierailija
1150/1605 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitsi kun vanhemmat ei muista koskaan ostaa uusia pattereita meidän TV-peliin, olisi niin kiva pelailla sillä, mutta patterit on aina lopussa!

Vierailija
1151/1605 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jäin kiinni tupakan poltosta. Äiti näki ja uhkasi että Hevoshullu- lehden tilaus loppuu.

Mitä nyt teen?

Jos jompikumpi sun vanhemmista röökaa, nii pölli aina yks rööki ku askista on otettu kaks tai kolme röökii eka. Silloin ne ei enää huomaa varkautta. Sit osta aina Sisu-pastilleja itelles, koska sen tervasalmiakkihajun läpi ei enää tunne röökin hajua. Ai niin ja oo aina ulkona vähintään 10 minsaa röökin polttamisen jälkeen, niin vaatteet ei haise. Silloin kiinnijäämisen riski on minimaalinen. Mä oon toiminu näin jo kaks vuotta. Mun faija röökaa.

T. Tommi Enström, 15 vee, Lohja

Vierailija
1152/1605 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä röyhelöpaidan yhdistäisin samettisiin trumpettihousuihini? Olen menossa jytäämään.

Vierailija
1153/1605 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä röyhelöpaidan yhdistäisin samettisiin trumpettihousuihini? Olen menossa jytäämään.

Valkoinen toimii aina. Se väri sopii kaikkien muiden värien kanssa.

T. Tarja

Vierailija
1154/1605 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ob, se varma tamppooni

Vierailija
1155/1605 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kostutatteko te teidän kakkumaskarat vedellä vai syljellä? Kumpi parempi?

Vierailija
1156/1605 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykypostissa oli kuva Ahti Karjalaisesta uikkareissa ja t-paidassa. Vähänks oudon näköinen, vaikka saahan pääministerikin lomalla pukeutua niin kuin haluaa.

Vierailija
1157/1605 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymy-lehdessä oli iso juttu miehestä joka oli hankkinut itselleen rinnat, sen nimi on Kurt. Kaikkea ne nykypäivänä keksiikin. En tie voiko uskoa kun oli vain Hymyssä.

Vierailija
1158/1605 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jäin kiinni tupakan poltosta. Äiti näki ja uhkasi että Hevoshullu- lehden tilaus loppuu.

Mitä nyt teen?

Jos jompikumpi sun vanhemmista röökaa, nii pölli aina yks rööki ku askista on otettu kaks tai kolme röökii eka. Silloin ne ei enää huomaa varkautta. Sit osta aina Sisu-pastilleja itelles, koska sen tervasalmiakkihajun läpi ei enää tunne röökin hajua. Ai niin ja oo aina ulkona vähintään 10 minsaa röökin polttamisen jälkeen, niin vaatteet ei haise. Silloin kiinnijäämisen riski on minimaalinen. Mä oon toiminu näin jo kaks vuotta. Mun faija röökaa.

T. Tommi Enström, 15 vee, Lohja

Teho-pastillit on kanssa tehokkaita.

Vierailija
1159/1605 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin ihmeeseen on Irwin kadonnut? Ei ole mitään tietoa milloin on keikkoja ja uusia levyjä tulossa. Eikä edes Hymy ole kirjoittanut hänen kuulumisiaan. Tiedä pitääkö paikkansa, mutta tuttavapiirissä kerrotaan, että olisi ihan erakoitunut kotiinsa koskenkorvapullon kanssa. Toisaalta olisiko yllättävää, mutta kun saisi itsensä kuntoon. Hänen kaltaisia laulajaa kun kaivataan näinä aikoina. 

Vierailija
1160/1605 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko se sitä uutta Valion hedelmäpommi- jugurttia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kahdeksan