Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

1970-luvun Aihe vapaa.

1980-luvulla syntynyt 1970-luvun fani.
19.10.2017 |

Kirjoittakaa tähän ketjuun sellaisia viestejä joita tänne olisi kirjoitettu, jos tämä palsta olisi ollut olemassa jo 1970-luvulla.

Kommentit (1605)

Vierailija
1081/1605 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tosi vihainen tuolle mun 6-vuotiaalle tytölle. Sen piti vahtia 1-vuotiasta pikkusiskoaan, kun me vanhemmat kävimmr kaupungilla ostoksilla.

Oli antanut tuon nuoremman repiä olohuoneen tapettia tästä vasta rakennetusta talostamme.

Mitä minä tuon kakaran kanssa teen?

Vierailija
1082/1605 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajateltiin tehdä häämatka Leningradiin. Onkohan Leninin mausoleumiin aina pitkät jonot?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1083/1605 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojat puhuvat, että Elton John olisi muka "niitä miehiä". Puhukoot. Me ei uskota! Kateellisia ovat, kun Elton on niin rohkea ja omaperäinen!

T. Koulun giltsit kasiluokalta

Vierailija
1084/1605 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauanko teidän vauvat huutaa, ennen kuin nukahtavat?

Vierailija
1085/1605 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Istuttiin iltaa naapurin pariskunnan kanssa. Minä ja se naapurin Sinikkakin otettiin kahvia ja koskenkorvaa melkein kuin miehet.

Otetaan varmaan uudestaankin, kun heillä on samanikäisiä lapsia kuin meilläkin, niin pysyivät poissa jaloista.

Tuo on kätevää. Meilläkin sama tilanne. Ei tarvitse vahtia lapsia lainkaan. :)

Vierailija
1086/1605 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostin tytölle Sarah Kayn julisteen huoneeseen. Kiinnitin sen sinitarralla ja nyt on julisteen nurkat ikäänkuin rasvaläikillä sen sinitarran kohdalta. :(

Ne tytöt on niiiin söpöjä! Ihanat myssyt niillä päässä ja kukalliset leningit ja esiliinat!

Mulla on James-farkut, keltainen huppari yleensä aina päällä. Fleur-pyörälläni ois kyllä vaikea ajaakkin mekko päällä.

Vierailija
1087/1605 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime perjantaina jouduin jälki-istuntoon koulun jälkeen. En siis nähnyt Mustaa oria!

Vierailija
1088/1605 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoitteko Cannonin keskiviikkona? Mitä siinä nyt tapahtu?

Vierailija
1089/1605 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seppälään oli tullut ihania vaaleanpunaisia ja - sinisiä toppavaatteita.

Vierailija
1090/1605 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Intian basaarissa on ALE!

Vierailija
1091/1605 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun nilkka nyrjähti kun olin tansseissa uudet korkkipohja sandaalit jalassa. Niissä on aika korkea se pohja. Punaiset posket, syksy yö, siniset silmät...kaiken lyö. Kappale kauneinta Suomea. Reijo Kallio on kyllä hyvä laulamaan ja se vihellys!

Vierailija
1092/1605 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shirly ja Eve uudella kaudella narskuilemassa

Vierailija
1093/1605 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

* TRRRR....FLÄP-FLÄP-FLÄP-FLÄP-FLÄP-FLÄP-FLÄP-FLÄP... *

- Pihan pojat ajaa fillareillaan täysillä kaikkien aikuisten ohi räpättimet päristen

Laitoin tänään uudet räpättimet jopooni floora-paketin kansista.

Meiän äiti kerkes heittämään tyhjän Flora-rasian roskikseen, joten mun täytyy oottaa tosi kauan ennenku se tyhjenee ja voin ottaa sen kannen itelleni. Vähän ärsyttävää!

Mä asensin mun fillariin väliaikasesti pari faijan pelikorttia. Se pelaa joskus pokeria, mut tuskin se huomaa jos mä pari korttii otan lainaan. Pyykkipojat mä lainasin mutsilta. Mä kiinnitin ne kortit kii mun fillariin niillä. Mullaki on Jopo. Se on sininen. Isosysterillä on Poni.

T. Marko, 8 vee

Meillä ei ole Floraa,, kun äiskä sanoi että margariinit on tehty kissoista. Siksi syödään vaan voita, vaikka margariini on parempaa. Sitä saa aina mummolassa. Pahvista pitää tehdä räpätin minun Combi pyörään. Jopoa en saanut, äiskä sanoo että se oli liian kallis. Mun kaverilla on jopo, mutta sen iskä onkin insinööri.

Vierailija
1094/1605 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska aloitus pitkästä aikaa. Nauran ihan kippurassa näitä lukiessa!

Vierailija
1095/1605 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostin sieltä nakhaisen lompakon mutta siinä oli joku kumma haju etten kehtaa sitä käyttää.

Annoin sen kummitytölle rippilahjaksi kun siitä tykkäsi.

Vierailija
1096/1605 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Shirly ja Eve uudella kaudella narskuilemassa

Toivottavasti Paul ei ole mukana, ettei taas terapiaa noiden harpyijojen jäljiltä

Vierailija
1097/1605 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ostin sieltä nakhaisen lompakon mutta siinä oli joku kumma haju etten kehtaa sitä käyttää.

Annoin sen kummitytölle rippilahjaksi kun siitä tykkäsi.

Se haju on varmaan niistä suitsukkeista. Niitäkin myydään siellä. Isosisko niitä aina polttaa huoneessaan ja kuuntelee Uriah Heeppiä. On se kyllä parempi haju kun iskän polttaman punaisen nortin lemu.

Vierailija
1098/1605 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Telkassa mainostetaan sellaista nyppyjen poistajaa neulevaatteista. Onko kellään kokemusta onko tuo toimiva peli vai humpuukia?

Vierailija
1099/1605 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me saadaan suihku ja kylpyamme uuteen kotiin! On se kiva sitten kun on pesutilat sisällä.

Vierailija
1100/1605 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun saisin Pentiltä mun mieheltä ne Carmen- lämpörullat meidän 1-vuotishääpäivälahjaksi

Tv. Irmeli.