1970-luvun Aihe vapaa.
Kirjoittakaa tähän ketjuun sellaisia viestejä joita tänne olisi kirjoitettu, jos tämä palsta olisi ollut olemassa jo 1970-luvulla.
Kommentit (1605)
On hienoa, kun vasemmistopuolueet Suomessa tekevät oikeasti politiikkaa eivätkä vain puhu tai kumarra kapitalismia nöyränä; teollisuus-ja työllisyyspolitiikan hoito saa allekirjoittaneelta erityistä kiitosta. Jatkakaa samaa rataa! Kyllä tämä sadantuhannen työttömyys tarvii tavalla tahi toisella sulattaa. Suuret valtion investoinnit esimerkiksi elektroniikkateollisuuteen on hyvä asia. Rauha, ystävyys ,solidaarisuus!
Onx kukaan menossa haaparantaan hakemaan voita? Tarvisin kyydin oulusta johon tulisin hiihtämällä kouvolasta. Nimim. Onhan sulla kattotelineet.
Vierailija kirjoitti:
Me oltiin eilen äidin ja siskon kanssa hiihtämässä. Sisko sai urheilumajalta Hartsporttia, mutta minä en kun äiti sanoo, että se ei ole ihan näin pienille lapsille. Harmittaa! Se väri on ihana ja sitä olisi niin kiva juoda. Veli jäi hoitotädin luo, nyt on niin kylmä, ettei sitä voinut jättää enää nukkumaan autoon kuten kesällä. Ladulta lähdettäessä me ei päästy autoon sisään, koska lukot oli jäässä. Onneksi jollain miehellä oli tulitikkuja, joiden lämmöllä lukko saatiin sulamaan. Illalla me saadaan siskon kanssa makkaraperunat grilliltä puoliksi. Se on niin ihanaa! Meidän taloon on muuttanut kiva uusi tyttö Karhulasta. Me käydään yhdessä sen kanssa kerhossa kävellen. Kaikki on niin ihanaa nyt kun mulla on oma avain. Laitoin sen kaulaani, en ole mistään ollut näin ylpeä. Olen toivonut sitä varmaan neljänvanhasta asti. Syksyllä menen kouluun. Oppiikohan siellä vielä jotain kun opin lukemaan ja kirjoittamaan vuosi sitten? Odotan koulua todella paljon!
Minä en äitinä ymmärrä miksi lapsille annetaan avain. Meillä on ovet auki aina, paitsi jos lähdetään lomamatkalle. Silloin laitetaan luuta oven eteen merkiksi, ettei olla kotona. Naapureiden ei tarvitse turhaan yrittää sisään. Ehkä tuo lasten kaula-avain on kaupunkilaisten kotkotuksia.
Eilen ajoi meidän kylällä Saabi, jossa oli hyvän näköisiä kundeja. Tänään täytyy mennä päivystämään kylille, jos ne ajaisi taas.
Meille tuli tänään puhelinlasku ja isä huusi kuin hinaaja. Olin soitellut liikaa rupattelurinkiin mun frendin kans. Me tullaan koulun jälkeen aina meille ja juodaan kaakaota, syödään näkkäriä ja kuunnellaan mankalla Duran Durania ja Ahaata. Ja soitellaan sinne "rupikseen"'. Joskus myös kirjotellaan teinariin (teinikalenteri) ja luetaan Suosikkia. Okei, tää oli ehkä kuitenkin kasarimeininkiä ☺
Meijänki kylillä ajelee pari makeeta kundia saabilla, harmi et ne on jotenkin poikkeavia, ne tykkää tytöistä vaikka opiskelevat merkonomiaa
En löytänyt Anttilan postimyyntikuvastoa mistään kunnes vein puhtaita pyykkejä pojan huoneeseen, siellä se pilkisti sängyn alta. Täytyykö huolestua vai onko normaalia?
Seuraa vailla olisi 24-vuotias betoniraudoittaja nastolasta, harrastuksena hirvenmetsästys ja disco. Ulkonäöltäni olen muotivirtausten mukainen, viiksekäs veijari muhkeilla reisiharjoilla. Musiikkimakuni on monipuolinen, disko ja humppa käy, muusta en juuri piittaa. toiveena olis löytää karvaiseen kainalooni naaras joka osaa tehdä ruokaa. Asun modernissa betonielementti-kerrostalossa jossa kaikki mukavuudet yhteissaunaa myöten. Vastaukset lehden konttoriin nimim. Lomalle kuusamoon-74
Kaveri väitti, että farkut voi ostaa pari kokoa pienempänä ja ne istuvat täydellisesti, jos ne kiskoo jalkaan heti pesun jälkeen. Kuulemma joustavat kosteina hyvin. Kokemuksia tästä?
Vähän epäilyttää ostaa liian pienet farkut, mutta haluaisin kyllä mahdollisimman piukat.
Porukat pakottaa mut pitämään KYPÄRÄÄ kun ajelen mopolla! Ihme vouhottajia.
Vietnamin sota loppui ja ajattelin, että uutisissa ei enää tule mitään jännää, korkeintaan tuponeuvotteluja ja hyvässä lykyssä joku markan devalvointi. Muistin sitten että onhan vielä sentään Idi Amin.
Miten olis Lou Reed, Iggy Pop, David Bowie, Led Zeppelin, Deep Purple, Uriah Heep, Black Sabbath, Queen, AC/DC, Kiss, Rainbow, Ramones, Sex Pistols ja The Clash.
Ei muutaku Bohemian Rhapsody leffaa tsiigaamaan leffateatteriin nyt marraskuussa, ensi-ilta on nyt 2.11.2018. Rami Malek Freddie Mercuryna. 👍😉
Vietnamin sota oli niin turha. Onneksi hipit oli fiksumpia "make love, not war" mottoineen.
Heikki "Hector" Harma on fiksu äijä,
folk- ja rockmusiikin taituri Suomessa.
Ei taida 1990- ja 2000-luvulla syntyneet
tietää ja perustaa yhtään mitään hippiliikkeestä 1960-luvun lopulla.
Burt kirjoitti:
Seuraa vailla olisi 24-vuotias betoniraudoittaja nastolasta, harrastuksena hirvenmetsästys ja disco. Ulkonäöltäni olen muotivirtausten mukainen, viiksekäs veijari muhkeilla reisiharjoilla. Musiikkimakuni on monipuolinen, disko ja humppa käy, muusta en juuri piittaa. toiveena olis löytää karvaiseen kainalooni naaras joka osaa tehdä ruokaa. Asun modernissa betonielementti-kerrostalossa jossa kaikki mukavuudet yhteissaunaa myöten. Vastaukset lehden konttoriin nimim. Lomalle kuusamoon-74
Hmm... jos ei nyt kuitenkaan sitten.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kaikki sisustavat kotinsa samoilla trendiväreillä? Kaikki ruskeaa, vihreää, keltaista tai oranssia.
Sanoppa muuta...ällö väriskaala useimpien kotona, ja sitten vielä mustavalkoiset verhot...hyi synlkyys sentään!
Entäpä 70-luvun oranssit muovituolit ja pyöreä muovipöytä...hyi että ällöttää!
Musta nahkasohva...niin kasari- ja ysäritrendiä.
Wake up people and get a life!
Barokin ja rokokoon aikana osattiin sentään sisustaa kartanoita ja kuninkaanlinnoja. Nykypäivän ihmiset ovat blah ja boring.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kaikki sisustavat kotinsa samoilla trendiväreillä? Kaikki ruskeaa, vihreää, keltaista tai oranssia.
Sanoppa muuta...ällö väriskaala useimpien kotona, ja sitten vielä mustavalkoiset verhot...hyi synlkyys sentään!
Entäpä 70-luvun oranssit muovituolit ja pyöreä muovipöytä...hyi että ällöttää!
Musta nahkasohva...niin kasari- ja ysäritrendiä.
Wake up people and get a life!
Barokin ja rokokoon aikana osattiin sentään sisustaa kartanoita ja kuninkaanlinnoja. Nykypäivän ihmiset ovat blah ja boring.
Burt kirjoitti:
Sitten se tärkein ja ratkaiseva ominaisuus, onko autoa?
Kun tulin koulusta kotiin sain katsoa TV:stä Lassien. Mun kaikki kaveritkin rakastaa sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä kävin kioskilta ostaan röökiaskin. Oon 12 mut ei se eukko mitään sanonut. Kiva poltella oman huoneen ikkunasta ja kattella näkyyks ketään frendejä.
Kerron isällesi, niin saat remmiä.
Mäki röökaan usein mun huoneessa salaa. Nyt kun on kesäloma, oon monena yönä valvonu koko yön ja kuunnellu "Yöradioo" joka tulee rinnakkaisohjelmalta. Tosi kiva kun tulee radiosta ohjelmaa ihan koko yön ajan. Sitä Yöradioo tulee vaan kesän ajan sit taas syksyllä se loppuu.
Sielt tulee välillä tosi hyvii biisejä, kerranki tuli Sailorin biisi.
Aina kun mä ostan meijän ostarilta röökiboxin nii mä ostan joka kerta eri merkkii, ku mä haluun kokeilla niit kaikkii. Vihree Nortti ei oo kyl kauheen hyvää ku siin ei oo filtterii. Vitsi ku maista ei saa ostaa Dunhillii ku se on nii makeen näkönen röökiboxi ku se on sellanen eri muotonen ja kova boxi.
Joo, se kävi meidän koulussa näyttämässä jytäjumppaa!