Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

1970-luvun Aihe vapaa.

1980-luvulla syntynyt 1970-luvun fani.
19.10.2017 |

Kirjoittakaa tähän ketjuun sellaisia viestejä joita tänne olisi kirjoitettu, jos tämä palsta olisi ollut olemassa jo 1970-luvulla.

Kommentit (1605)

Vierailija
781/1605 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jekovit-suklaata ostettiin systerin kans puoleksi ja syötiin. Arja sano ei sitä voi ottaa kuin palan päivässä...

Vierailija
782/1605 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

1980-luvulla syntynyt 1970-luvun fani. kirjoitti:

Kirjoittakaa tähän ketjuun sellaisia viestejä joita tänne olisi kirjoitettu, jos tämä palsta olisi ollut olemassa jo 1970-luvulla.

seitkyt luvulla kaikki miehet otti vastaan rehellisesti nyrkeillä ja painimalla. Nyrkillä yritettiin osua nenään tai leukaan että riita olisi saatu selvitettyä nopeasti. Usein kuitenkin hakattiin vaan käsille tai mahaan, koska kukaan ei halunnut isoja ruhjeita likkafrendien takia. Nahkatakki ei sovi arpinaamoille vaan siloposkisille sileäsäärisille rokkarinuorukaisille.

Eli mitää akkamaista huutelua ei ollut tai paskanpuhumista. Rockn roll.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
783/1605 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumi on sulanut jo navetan takana, me harjoitellaan kärrynpyöriä pälvien kohdalla.

Olispa yhtä n o t k i a kuin Olka Korbut ja Nadia Comaneci.

Vierailija
784/1605 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

rockn roll määns kirjoitti:

1980-luvulla syntynyt 1970-luvun fani. kirjoitti:

seitkyt luvulla kaikki miehet otti vastaan rehellisesti nyrkeillä ja painimalla. Nyrkillä yritettiin osua nenään tai leukaan että riita olisi saatu selvitettyä nopeasti. Usein kuitenkin hakattiin vaan käsille tai mahaan, koska kukaan ei halunnut isoja ruhjeita likkafrendien takia. Nahkatakki ei sovi arpinaamoille vaan siloposkisille sileäsäärisille rokkarinuorukaisille.

Eli mitää akkamaista huutelua ei ollut tai paskanpuhumista. Rockn roll.

Rokkarit on kuulemani mukaan kovia pieremään. Raskas ruoka, kahvi, patonki, tupakka ja alkoholi saa vatsan turpoamaan. Varmasti rokkareiden kaljamahoista lähtee ääniä.

Vierailija
785/1605 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin kaveriporukalla Jyväskylän Suurajoissa viikonloppuna. Jäi yksi nuori suomalaiskuski mieleen huvittavan nimensä vuoksi. Hänen nimi oli Juha Kankkunen. 

Ei itse kisassa pärjänyt kovin hyvin. Auto kun oli alitehoinen ja epäluotettava että ei ollut ihan kärkivauhtiin asia. 

Jotkut povaa kyllä hänestä tulevaisuuden nimeä ja eiköhän hän yhden Hannu Mikkolankin haasta siinä samassa sitten. 

Vierailija
786/1605 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa! Mä sain nimpparilahjaksi Armin ja Dannyn ”Tahdon olla sulle hellä” singlen. Sen B-puolella oli Dannyn kappale ”Beatles”.  Synttärilahjaksi pitää kyllä saada koko älppäri. 

Vierailija
787/1605 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin Oulun Anttilasta ensimmäisiä ns. bilelevyjä.

Ovat tallella vieläkin

Vierailija
788/1605 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävin viime kesänä Länsi-Saksassa Stuttgartissa yhe suomalaisen tuttavaperheen luona. Ku ajeltiin autobaanaa kuunneltiin viimeisimpiä rokkihittejä läheisen NATOn tukikohdan radioasemalta.

Olis tosiäreetä jos Suomikin liittyisi NATOon niin meilläkin soisi rokkia radiosta päivät pitkät eikä aina tota sävelradion tätimusaa!

Vierailija
789/1605 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koulun ruokatunnilla livahdettiin Elantoon ostamaan polakkaa ja lauantaimakkaraa. Koulussa olis ollut veripalttua ja valkokastiketta, yök. Mulla on uusi poncho ja V-sauma farkut. Must ne on tosi makeet. Mun Retu-tossut on tosi kuluneet, täytyy pyytää äidiltä uusia kun seuraavan kerran käydään Pukevassa. Teinitalossa ois ihana sammaritakki myynnissä. Näin Introssa että Muska Babitzinilla on sellainen. Saisinpa mäkin! Ooteko muuten kokeilleet Max Factorin roll-on huulikiiltoja? Niitä mitkä on pienissä lasipulloissa ja punainen korkki? Mul on mansikka ja passion ja ne on tosi hyviä.

Nauran ääneen. Nuo V-farkut oli totta!

Vierailija
790/1605 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annatteko 10-vuotiaanne ottaa permiksen. Mää en anna. Lapseni luokalla yhdellä tytöllä on jo permis. Mielestäni vasta lukiolaisen sopii ottaa permis.

Tyttöni toivoo paukkutakkia joululahjaksi. En osta. Se on hiostava.

Vierailija
791/1605 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koulun ruokatunnilla livahdettiin Elantoon ostamaan polakkaa ja lauantaimakkaraa. Koulussa olis ollut veripalttua ja valkokastiketta, yök. Mulla on uusi poncho ja V-sauma farkut. Must ne on tosi makeet. Mun Retu-tossut on tosi kuluneet, täytyy pyytää äidiltä uusia kun seuraavan kerran käydään Pukevassa. Teinitalossa ois ihana sammaritakki myynnissä. Näin Introssa että Muska Babitzinilla on sellainen. Saisinpa mäkin! Ooteko muuten kokeilleet Max Factorin roll-on huulikiiltoja? Niitä mitkä on pienissä lasipulloissa ja punainen korkki? Mul on mansikka ja passion ja ne on tosi hyviä.

Nauran ääneen. Nuo V-farkut oli totta!

Häh, mulla on Beaversit.

Vierailija
792/1605 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvitelkaa - joku yrittää päteä lasten vaatteilla päiväkodissa. Ihme pelle!

Tarkoitatko leikkikoulua? Meidän kaupungissa on tehtaan lapset sellaisessa. Itse en lapsiani sellaiseen säilöntään laittaisi.

Mitä ihmettä! Meidän lapsi on leikkikoulussa seurakunnalla ja sitä on kaksi kertaa viikossa muutama tunti.

Tehtaan työntekijöiden lapset ovat lastentarhassa.

Vierailija
793/1605 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vallankumous koittaa toverit! Muistakaa levittää aatetta.

Vierailija
794/1605 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykö teidän lapset pyhäkoulussa? Meillä ei kuopus tykkää mennä, mut esikoinen menee ihan innolla. Onneksi samassa talossa vanha mummu on antanut asuntonsa käyttöön sunnuntaisin.

Vierailija
795/1605 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin tytölle melodiikan musiikkikaupasta. Nyt soittaa sitä koko ajan. Nokkahuiluakin koittaa opetella. Piano meillä myös on käytössä,ja innolla käy tunneilla. Naapurit vain tuntuu koputtelevan patteriin. Tosin yläkerran tyttö hyppii hypinnarulla sisällä. Joskus tuntuu et pitäisikö muuttaa maalle, kun talossa asuu niin paljon vihaisia vanhoja ihmisiä, jotka laittavat postiluukusta vihaisia lappuja. Vaikka viikonloppuisin soitetaan Eino Gröniä tauotta levysoittimista. Tuo Heikki Kahila on sitten komea mies, ja sillä on hyvä ääni.

Vierailija
796/1605 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn joka viikonloppu discossa joraamassa ja tuossa alempana on mielestäni viisi parasta discobiisiä. Discomusa on mun mielestä ihanaa enkä bonjaa miks pitäs kuunnella jotain rokkii tai teddyä.

https://youtu.be/5_U50Z1yzN4

https://youtu.be/_HXfRVBh0PI

Vierailija
797/1605 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seisköötäluvun teinari kirjoitti:

Miten ootte onnistuneet laamapaitojenne värjäyksessä?

Mulla nyt viimein onnas ja näytän kyl aika stydiltä, kun oon aika laihakin, kuten kaikki muutkin teinarit.

Antiikkisamettihousut pitkillä lahkeilla, jotka menee melkein paksupohjaisten popojen kantojen alle, mut ei ihan.

Hyvät prässit niihin saa, kun säilyttää laverisängyssä patjan alla.

Ai niin oon nyt kammannut jakauksen keskelle päätä ja tykkään Mary Quantin meikkaustyylistä.

Diskoissa on ollut kiva sheikata orkan tahdissa.

Kerran saatiin tyttökaverin kanssa Joukolta ja Kostilta nimmarit, ujostutti ihan tosissaan, ei meinattu uskaltaa niitä silmiin katsoo. <3

Tosin, kun juostiin sinne diskon veskiin ihan lääpällään niitä nimmareita tutkiin niin jumankekka niissä luki jotain Tauno ja Pena.

Vakosamettihousut oli kivoja, tarkeni pakkasellakin ilman aluspitkiksiä tai sukkahousuja ne silloin oli.

Värjättiin solmubatiikilla vihreiksi laamapaitoja.

Vierailija
798/1605 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tuo Fredi nyt tosissaan tuon Pylly vasten pyllyä pum pum -laulunsa kanssa????? Siis mitä mä just kuulin....

Kiva liikunnallinen esitys, vaikka joku paheksui.   Sitten sanottiin: on ittellä ennakkoluuloja.

Vierailija
799/1605 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa! Mä sain nimpparilahjaksi Armin ja Dannyn ”Tahdon olla sulle hellä” singlen. Sen B-puolella oli Dannyn kappale ”Beatles”.  Synttärilahjaksi pitää kyllä saada koko älppäri. 

Toi Danny on kyllä jo aika vanha ainaki 30. Paljo vanhempi ku toi Armi. Ei se varmaan enää kovin kauaa jatka laulamist.

Vierailija
800/1605 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä olitte Erkki Liikasen Jokkantiin voitosta syksyn sävelessä? Minusta Salomonin Unisatu olis ollut paljon parempi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yksi