1970-luvun Aihe vapaa.
Kirjoittakaa tähän ketjuun sellaisia viestejä joita tänne olisi kirjoitettu, jos tämä palsta olisi ollut olemassa jo 1970-luvulla.
Kommentit (1605)
Musta Marianne Åström olis saanut voittaa missikisat, en tykkää Armi Aavikosta. Kaikki vaaleet on muutenkin leuhkoja tai lunttuja.
Pitää kuulostella, mitä Neuvostoliitossa tästä ajatellaan. Voi olla, että sieltä tulee jyrkkä ei koko hankkeelle.
Oltiin siskon kanssa mattolaiturilla eilen. No sillä mäntysuovalla oli hyvä hinkata samalla farkutkin puhtaaksi. Onhan niissä sammioissa silti vähän hassua seisoa.
Mikä rymdi mehu on teistä parasta?
Kuunteletteko te paljon jytää tai purkkaa? Mä kuuntelen Sweetiä ja Midle of theRoadia. CCR on aika rajua ihan ku laulajalla ois peruna suussa ku se laulaa.
Vierailija kirjoitti:
Kuvitelkaa - joku yrittää päteä lasten vaatteilla päiväkodissa. Ihme pelle!
Tarkoitatko leikkikoulua? Meidän kaupungissa on tehtaan lapset sellaisessa. Itse en lapsiani sellaiseen säilöntään laittaisi.
siis toi Eini on kaikkein paras! "Jess söör alkaa polttaa..." jos se tulee esiintymään nuorisoseurantalolle, niin varmalla menen sinne! Mut ei se tuu. Ei tommoiset kuuluisuudet ikinä käy missään perähikiällä. Helsingissä ne vaan laulaa. Ja Tampereella. Ehkä. Muutan pois täältä heti kun ammattikoiuluun menen.
Pehmennys vai permanentti etuhiuksiin?
Miten ootte onnistuneet laamapaitojenne värjäyksessä?
Mulla nyt viimein onnas ja näytän kyl aika stydiltä, kun oon aika laihakin, kuten kaikki muutkin teinarit.
Antiikkisamettihousut pitkillä lahkeilla, jotka menee melkein paksupohjaisten popojen kantojen alle, mut ei ihan.
Hyvät prässit niihin saa, kun säilyttää laverisängyssä patjan alla.
Ai niin oon nyt kammannut jakauksen keskelle päätä ja tykkään Mary Quantin meikkaustyylistä.
Diskoissa on ollut kiva sheikata orkan tahdissa.
Kerran saatiin tyttökaverin kanssa Joukolta ja Kostilta nimmarit, ujostutti ihan tosissaan, ei meinattu uskaltaa niitä silmiin katsoo. <3
Tosin, kun juostiin sinne diskon veskiin ihan lääpällään niitä nimmareita tutkiin niin jumankekka niissä luki jotain Tauno ja Pena.
Gimma 14v kirjoitti:
Millä te saatte fritsut peitettyä? Mulla on kyllä korkeakauluksinen banlonpaita, mutta silti fritsut näkyy. Ja meidän jommanope tuijottaa. Kyllä mä tein Hannullekin pari fritsua, mutta se sanoi, ettei se haittaa.
Väittävät hammastahnan vaalentavan ihan parissa päivässä,kun illalla laittaa.
Päiväksi kannattaa peittää Gover girl meikkivoiteella,on hyvä ja paksu. Puuteria vielä päälle.
Mä sain tänään Osmondien älppärin. Siinä on ihana kansikuva, missä Donny hymyilee.
On ne ihania ne muutki veljekset.
Ens kuun Suosikissa on niitten juliste. Pakko saada.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiesittekö että siitä Uuno Turhapuro -hahmosta on tehty elokuva? Kävimme naapurin perheen kanssa katsomassa sen elokuvateatterissa ja kyllä oli hauskaa. Toivottavasti tekevät näitä vielä lisää!
Ei varmaan tehdä saman hahmon ympärille toista elokuvaa. Kyllä Turhapurot on nähty. Kuka jaksaa mennä elokuviin katsomaan uudelleen samaa hahmoa? Pekat ja Pätkät olivat poikkeuksia. Ne olivat oikeasti hauskoja. Olen kuullut vähän sisäpiirin tietoa. Se Pede tekee seuraavan elokuvan joko ufomiehistä tai viuhahtajista.
Tarzan elokuvat on hyviä. Afrikka alkuasukkaineen näyttää pelottavalta.
Joku väitti, että tulisi turvavyöpakko. Pitääkö joka autoon asentaa sellaiset myös takapenkille? Minun olisi vaikea pitää vauvaa sylissä, jos pitää olla turvavyö. Pitääkö vauva sitten laittaa takapenkille nukkumaan? Miten sen saa pönkättyä, ettei kierähdä jalkatilaan vaikka jarrutuksessa? Vinkkejä vauvan kanssa matkusteluun?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiesittekö että siitä Uuno Turhapuro -hahmosta on tehty elokuva? Kävimme naapurin perheen kanssa katsomassa sen elokuvateatterissa ja kyllä oli hauskaa. Toivottavasti tekevät näitä vielä lisää!
Ei varmaan tehdä saman hahmon ympärille toista elokuvaa. Kyllä Turhapurot on nähty. Kuka jaksaa mennä elokuviin katsomaan uudelleen samaa hahmoa? Pekat ja Pätkät olivat poikkeuksia. Ne olivat oikeasti hauskoja. Olen kuullut vähän sisäpiirin tietoa. Se Pede tekee seuraavan elokuvan joko ufomiehistä tai viuhahtajista.
Tarzan elokuvat on hyviä. Afrikka alkuasukkaineen näyttää pelottavalta.
Love story oli ihana. 😢💟 niin surullinen tarina nuoresta rakkaudesta.
Mitä jos jostain muusta kuin Kekkosesta tulee presidentti? Miten käy Neuvistoliiton suhteiden sitten? Kekkonen on niin osaava ja pystyvä.
Vierailija kirjoitti:
Joku väitti, että tulisi turvavyöpakko. Pitääkö joka autoon asentaa sellaiset myös takapenkille? Minun olisi vaikea pitää vauvaa sylissä, jos pitää olla turvavyö. Pitääkö vauva sitten laittaa takapenkille nukkumaan? Miten sen saa pönkättyä, ettei kierähdä jalkatilaan vaikka jarrutuksessa? Vinkkejä vauvan kanssa matkusteluun?
Meillä on volkkarissa takapenkin takana syvä, kapea tila tavaroille. Siellä on hyvä vauvan nukkumapaikka. Turvallinenkin, koska siinä on seinät lähellä joka puolelta.
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää kun puhelimen johto menee aina tosi väkkärään, ja aina saa olla oikomassa. Ja puhelimen kanssa ei pääse liikkumaan kauas. Ja aina joku soittaa kun on kotityöt kesken.
Mää ostin jatkohoidon puhelimeen. Mieletön keksintö. Nyt voi rauhassa toisessa huoneessa jutella naisten juttuja,eikä ukko kuuntele koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää kun puhelimen johto menee aina tosi väkkärään, ja aina saa olla oikomassa. Ja puhelimen kanssa ei pääse liikkumaan kauas. Ja aina joku soittaa kun on kotityöt kesken.
Mää ostin jatkohoidon puhelimeen. Mieletön keksintö. Nyt voi rauhassa toisessa huoneessa jutella naisten juttuja,eikä ukko kuuntele koko ajan.
Siis jatkojohdon
Onko muita kenen mielestä Rubettesin Juke Box Jive on kova?
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos jostain muusta kuin Kekkosesta tulee presidentti? Miten käy Neuvistoliiton suhteiden sitten? Kekkonen on niin osaava ja pystyvä.
Eiköhän Urkki jatka vielä parikymmentäkin vuotta. Kertovat sen ostaneen kilpikonnanpoikasen, kun se haluaa itse katsoa, elävätkö ne muka satavuotiaaksi, joten idänsuhteet on turvattu hamaan tulevaisuuteen.
On paska nyt, ei pyyhi nyt. On paska jo nyt paperiinsa pyyhkinyt.