Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

1970-luvun Aihe vapaa.

1980-luvulla syntynyt 1970-luvun fani.
19.10.2017 |

Kirjoittakaa tähän ketjuun sellaisia viestejä joita tänne olisi kirjoitettu, jos tämä palsta olisi ollut olemassa jo 1970-luvulla.

Kommentit (1605)

Vierailija
501/1605 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneton äiti 34v. kirjoitti:

Nyt tuli ongelma. Minulla on miehen kanssa lapset, joiden nimet ovat Sari, Mari, Kari, Jari, Ari, Sakari ja Oskari. Lisää lapsia emme suunnitelleet hankkivamme, koska emme enää keksineet lisää tarpeeksi samankaltaisia nimiä mutta nyt huomasin olevani raskaana. Minkä nimen annamme lapselle, sellainen joka sopisi sisarusten nimiin? Raskauden keskeytystä en suostu tekemään.

Oskari? Oletteko ihan seonneet? Vanhan papan nimi. Ei nykyään kukaan Oskariksi lasta laita. Mitenkähän olis sellainen kuitenkin kuin Lari. Sellainen on olemassa, vaikka onkin aika outo nimi.

Jos annatte lapselle nimeksi Oskari niin ihan varmaan kiusataan. Tuolla meidän pihalla lapset lällättää sellaista että oskari olematon nollakatu nolla, jos ette tiedä niin antaapi olla... muistaako joku miten jatkuu? Jotain törkeyksiä siinä lopussa on.

Meillä ainakin lällätetän jatkoa, että läskiset portaat ja luurankohissi, ovenpäällä luki, että Oskarin tissi.

Vierailija
502/1605 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoin isomulkkuafrolle saturday night feeverin tahdissa pihkapöllyissä. Kysyttävää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
503/1605 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää ikinä ottako vakuutusta Pohjolasta! Minä olen maksanut koko aikuisikäni eli 15 vuoden ajan tapaturmavakuutusta, ja nyt kun olisi pitänyt saada korvausta, ei tippunut pennin penniä!

Kävi näin: ajoin pyörällä, kun yhtäkkiä oikea lahkeeni meni pyörän pinnojen väliin, kaaduin pahasti ja oikea ranteeni murtui niin pahasti, että se jouduttiin leikkaamaan ja nyt olen sairaslomalla.

Mutta vakuutusyhtiö Pohjola siis väitti, että olen itse syypää onnettomuuteen ja että se ei sen tähden ole korvausvelvollinen. Kyllä nyt vaihtui vakuutusyhtiö! Suosituksia?

Vierailija
504/1605 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terttu kirjoitti:

Oletteko antaneet lastenne katsoa uutta yleisradion lasten makasiiniohjelmaa "Pikku kakkonen"?

Hieman arveluttaa päästää mukuloita television ääreen kolmena päivänä viikossa. Ei meillä ole lapset televisiota arkena katsoneet.

Onhan siinä kyllä todella upeita lastensatuja, kuten se DDR:läinen "Nukkumatti". Ennennäkemättömän hienosti toteutettu.

Anna katsoa milloin vaan, nythän on kuitenkin kultainen vapaan kasvatuksen aika ja vuosi -73! Tuon Nukkumatin ansiosta lapsia näkeekin joskus. Aiemmin meidän Jari ja Jaana olivat monta päivää poissa jossain.

Vierailija
505/1605 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs mieltä olette tästä uudesta laulajakyvystä Juice Leskinen? Minä olen suuresti vakuuttunut hänen kappaleista ja etenkin nokkelasta kielenkäytöstä mikä monista lauluistaan huokuu. 

Hän on huomenna keikalla Tampereen YO-talolla ja koska kulmilla ollaan niin lähden katsomaan häntä. 

Mä olen varma että siitä pojasta tulee vielä jotain suurta. Sehän on nero mut näyttää liemi maistuvan.

Eli omaa perus taitieiljian mentaliteetin. 

Vierailija
506/1605 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua niin hävettää kun joudun käyttämään koulussa äidin tekemiä vaatteita. Hän on kutonut mulle kyllä ihan kivanvärisen sinapinkeltaisen villapuseron jossa on ruskeita raitoja, mutta siinä ei lue mitään merkkiä! Siitä näkee, että se on käsin tehty. Hävettää.

Olen itse ommellut ruskeasta vakosamettikankaasta hameen.

Voisikohan noihin ommella itse jotain merkkejä?

IHAN KAIKILLA muilla on kaupasta ostetut merkkivaatteet.

Haluaisin Jamekset ja puukengät.

Oi, lauantaitanssit alkaa! Moido!

Vierailija
507/1605 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs mieltä olette tästä uudesta laulajakyvystä Juice Leskinen? Minä olen suuresti vakuuttunut hänen kappaleista ja etenkin nokkelasta kielenkäytöstä mikä monista lauluistaan huokuu. 

Hän on huomenna keikalla Tampereen YO-talolla ja koska kulmilla ollaan niin lähden katsomaan häntä. 

Mä olen varma että siitä pojasta tulee vielä jotain suurta. Sehän on nero mut näyttää liemi maistuvan.

Eli omaa perus taitieiljian mentaliteetin. 

Niin mutta oletteko kuullu kun Hulkon poika skulaa skebaa? Naurakaa vaan mut sille tullaan pystyttämään patsas keskelle kylää!

Vierailija
508/1605 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kaikissa uusissa kerrostaloasunnoissa kylpyamme? Onko sille teillä muilla käyttöä? Mieluiten käyn naisten saunavuorolla taloyhtiön saunassa tiistaisin ja joskus myös lauantaisin.

Vierailija
509/1605 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahdon Led Zeppelinin keikalle!

Vierailija
510/1605 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsin 3 kuukauden ikäiselle lapselleni päivähoitajaa. Vein ilmoituksia kauppojen ilmoitustauluille ja sähkötolppiin.

Vierailija
511/1605 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mullakin oli kapulakassi ja puukengät aina jalassa

Kapulakassi, hauska nimitys putkikassista :) Meilläpäin kyllä hollannikkaat ei ole olleet enää aikoihin muodissa, niitä käyttää enää ainoastaan rekkamiehet. Mutta siis etkö enää käytä putkikassia, nehän ovat edelleenkin kuuminta hottia? Meidänkin luokalla on jokaisella, paitsi yhdellä landepaukku Kakella, joka joutuu käyttämään edelleenkin reppua ja vähän me sille siittä aina kuittaillaan.

Kapulakassi ole sama kuin putkikassi..!

Vierailija
512/1605 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etsin 3 kuukauden ikäiselle lapselleni päivähoitajaa. Vein ilmoituksia kauppojen ilmoitustauluille ja sähkötolppiin.

Vierailija
513/1605 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti ei anna syödä d-vitamiinisuklaata kuin yhden palan päivässä. Mälsää. Ja sitä kalkkijauhetta, semmoista raemaistakaan ei saa kuin lusikallisen.

Naapurin täti sai laihdutuslääkettä ja se imuroi hulluna öisinkin. On kyllä laihtunut, mutta puuhastelee koko ajan jotain pupillit pienenä.

Vierailija
514/1605 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi kotirouvaksi lupasi hoitaa lapseni päivisin. Hänellä on itsellä 7 kuukauden ikäinen lapsi. Minun on 3 kuukautta. Maidot pitää laittaa mukaan valmiiksi pulloissa. Hedelmäsoseita pitää tehdä valmiiksi. Rouva pyytää palkkaa puolet nettotulostani. Ei auta kun maksaa, kun on asuntolainan lyhennys tulossa.

Vierailija
515/1605 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pian alkaa olympialaiset ja mieheni haluaa väritelkkarin.

Vierailija
516/1605 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmakiväärillä on kiva ampua tyhjiä viri purkkeja jotka maksaa ennustajan mukaan tulevaisuudessa 25 markkaa? Velikin alkoi voittaa kisoja kun isä sitten pitkin hampain osti kalliit lasikuitu Järviset 1975.

Vierailija
517/1605 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi 3kk vanha vauvani ei suostu juomaan appelsiinimehua tai syömään esim. munankeltuaisesta ja banaanista tai kalanmaksasta ja kasviksista tehtyjä soseita? Pelkään niin kovasti, että lapsiraukkani sairastuu vaikka riisitautiin, koska eihän pelkkä äidinmaito voi millään sisältää tarpeeksi ravintoaineita sen kehitykselle!

Vierailija
518/1605 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seura-lehdessä Armi Aavikko paperinukke.

Se oli Sivussa 😁

Vierailija
519/1605 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seura-lehdessä Armi Aavikko paperinukke.

Se oli Sivussa 😁

Sori. Siis se oli Avussa.

Vierailija
520/1605 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä järki siinä on, että nuoret pitävät niin leveälahkeisia housuja?? Nyt on vielä talvi, luulisi nilkkoja paleltavan.