1970-luvun Aihe vapaa.
Kirjoittakaa tähän ketjuun sellaisia viestejä joita tänne olisi kirjoitettu, jos tämä palsta olisi ollut olemassa jo 1970-luvulla.
Kommentit (1605)
Annoin isomulkkuafrolle saturday night feeverin tahdissa pihkapöllyissä. Kysyttävää?
Älkää ikinä ottako vakuutusta Pohjolasta! Minä olen maksanut koko aikuisikäni eli 15 vuoden ajan tapaturmavakuutusta, ja nyt kun olisi pitänyt saada korvausta, ei tippunut pennin penniä!
Kävi näin: ajoin pyörällä, kun yhtäkkiä oikea lahkeeni meni pyörän pinnojen väliin, kaaduin pahasti ja oikea ranteeni murtui niin pahasti, että se jouduttiin leikkaamaan ja nyt olen sairaslomalla.
Mutta vakuutusyhtiö Pohjola siis väitti, että olen itse syypää onnettomuuteen ja että se ei sen tähden ole korvausvelvollinen. Kyllä nyt vaihtui vakuutusyhtiö! Suosituksia?
Terttu kirjoitti:
Oletteko antaneet lastenne katsoa uutta yleisradion lasten makasiiniohjelmaa "Pikku kakkonen"?
Hieman arveluttaa päästää mukuloita television ääreen kolmena päivänä viikossa. Ei meillä ole lapset televisiota arkena katsoneet.
Onhan siinä kyllä todella upeita lastensatuja, kuten se DDR:läinen "Nukkumatti". Ennennäkemättömän hienosti toteutettu.
Anna katsoa milloin vaan, nythän on kuitenkin kultainen vapaan kasvatuksen aika ja vuosi -73! Tuon Nukkumatin ansiosta lapsia näkeekin joskus. Aiemmin meidän Jari ja Jaana olivat monta päivää poissa jossain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs mieltä olette tästä uudesta laulajakyvystä Juice Leskinen? Minä olen suuresti vakuuttunut hänen kappaleista ja etenkin nokkelasta kielenkäytöstä mikä monista lauluistaan huokuu.
Hän on huomenna keikalla Tampereen YO-talolla ja koska kulmilla ollaan niin lähden katsomaan häntä.
Mä olen varma että siitä pojasta tulee vielä jotain suurta. Sehän on nero mut näyttää liemi maistuvan.
Eli omaa perus taitieiljian mentaliteetin.
Mua niin hävettää kun joudun käyttämään koulussa äidin tekemiä vaatteita. Hän on kutonut mulle kyllä ihan kivanvärisen sinapinkeltaisen villapuseron jossa on ruskeita raitoja, mutta siinä ei lue mitään merkkiä! Siitä näkee, että se on käsin tehty. Hävettää.
Olen itse ommellut ruskeasta vakosamettikankaasta hameen.
Voisikohan noihin ommella itse jotain merkkejä?
IHAN KAIKILLA muilla on kaupasta ostetut merkkivaatteet.
Haluaisin Jamekset ja puukengät.
Oi, lauantaitanssit alkaa! Moido!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs mieltä olette tästä uudesta laulajakyvystä Juice Leskinen? Minä olen suuresti vakuuttunut hänen kappaleista ja etenkin nokkelasta kielenkäytöstä mikä monista lauluistaan huokuu.
Hän on huomenna keikalla Tampereen YO-talolla ja koska kulmilla ollaan niin lähden katsomaan häntä.
Mä olen varma että siitä pojasta tulee vielä jotain suurta. Sehän on nero mut näyttää liemi maistuvan.
Eli omaa perus taitieiljian mentaliteetin.
Niin mutta oletteko kuullu kun Hulkon poika skulaa skebaa? Naurakaa vaan mut sille tullaan pystyttämään patsas keskelle kylää!
Onko kaikissa uusissa kerrostaloasunnoissa kylpyamme? Onko sille teillä muilla käyttöä? Mieluiten käyn naisten saunavuorolla taloyhtiön saunassa tiistaisin ja joskus myös lauantaisin.
Tahdon Led Zeppelinin keikalle!
Etsin 3 kuukauden ikäiselle lapselleni päivähoitajaa. Vein ilmoituksia kauppojen ilmoitustauluille ja sähkötolppiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mullakin oli kapulakassi ja puukengät aina jalassa
Kapulakassi, hauska nimitys putkikassista :) Meilläpäin kyllä hollannikkaat ei ole olleet enää aikoihin muodissa, niitä käyttää enää ainoastaan rekkamiehet. Mutta siis etkö enää käytä putkikassia, nehän ovat edelleenkin kuuminta hottia? Meidänkin luokalla on jokaisella, paitsi yhdellä landepaukku Kakella, joka joutuu käyttämään edelleenkin reppua ja vähän me sille siittä aina kuittaillaan.
Kapulakassi ole sama kuin putkikassi..!
Vierailija kirjoitti:
Etsin 3 kuukauden ikäiselle lapselleni päivähoitajaa. Vein ilmoituksia kauppojen ilmoitustauluille ja sähkötolppiin.
Äiti ei anna syödä d-vitamiinisuklaata kuin yhden palan päivässä. Mälsää. Ja sitä kalkkijauhetta, semmoista raemaistakaan ei saa kuin lusikallisen.
Naapurin täti sai laihdutuslääkettä ja se imuroi hulluna öisinkin. On kyllä laihtunut, mutta puuhastelee koko ajan jotain pupillit pienenä.
Yksi kotirouvaksi lupasi hoitaa lapseni päivisin. Hänellä on itsellä 7 kuukauden ikäinen lapsi. Minun on 3 kuukautta. Maidot pitää laittaa mukaan valmiiksi pulloissa. Hedelmäsoseita pitää tehdä valmiiksi. Rouva pyytää palkkaa puolet nettotulostani. Ei auta kun maksaa, kun on asuntolainan lyhennys tulossa.
Pian alkaa olympialaiset ja mieheni haluaa väritelkkarin.
Ilmakiväärillä on kiva ampua tyhjiä viri purkkeja jotka maksaa ennustajan mukaan tulevaisuudessa 25 markkaa? Velikin alkoi voittaa kisoja kun isä sitten pitkin hampain osti kalliit lasikuitu Järviset 1975.
Miksi 3kk vanha vauvani ei suostu juomaan appelsiinimehua tai syömään esim. munankeltuaisesta ja banaanista tai kalanmaksasta ja kasviksista tehtyjä soseita? Pelkään niin kovasti, että lapsiraukkani sairastuu vaikka riisitautiin, koska eihän pelkkä äidinmaito voi millään sisältää tarpeeksi ravintoaineita sen kehitykselle!
Vierailija kirjoitti:
Seura-lehdessä Armi Aavikko paperinukke.
Se oli Sivussa 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seura-lehdessä Armi Aavikko paperinukke.
Se oli Sivussa 😁
Sori. Siis se oli Avussa.
Mikä järki siinä on, että nuoret pitävät niin leveälahkeisia housuja?? Nyt on vielä talvi, luulisi nilkkoja paleltavan.
Meillä ainakin lällätetän jatkoa, että läskiset portaat ja luurankohissi, ovenpäällä luki, että Oskarin tissi.