Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten olla viettämättä joulua, vaikka on lapsia

Vierailija
19.10.2017 |

Inhoan joulua yli kaiken. Ajatuskin siitä ahdistaa jo nyt vaikka on lokakuun puoliväli. Olen turvautunut ihanaan ajatukseen, ettemme viettäisi joulua ollenkaan. Varaa ei ole matkustaa Taikkuihin tms paikkaan jossa sitä ei vietetä, vaan pitäisi yrittää sitä kotimaassa.

Miten myyn idean miehelle. Miten saan lapsten itkun ja huudon lakkaamaan? Ja mistä Suomessa sellainen paikka?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Säälin ihan oikeasti ihmisiä, jotka inhoavat joulua. Mutta kai niillä on siihen inhoon hyvät syynsä. Aika itsekästä kuitenkin olla mitenkään valmistelematta joulua, kun perheessä on lapsia. He sitten kuuntelevat sivullisina toisten lasten hehkuvia kuvauksia omista jouluistaan.

No en mä muista että kavereiden kanssa oltais koskaan vertailtu jouluja. Ehkä lahjoja esiteltiin innoissaan ja leikittiin uusilla jos nähtiin pian joulun jälkeen.

Yhellä lapsuuden kaverilla ei vietetty joulua, koska hänen vanhemmat ei kuulemma halunneet lähteä pukki-valheeseen alunperinkään. Taisivat nekin lapset jotain lahjoja saada joulun tienoilla.

Vierailija
22/24 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Witu te mammat ootte yksinkertaisia jouluintoinenne!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen viimeisen päälle jouluihminen ja teen juuri sellaisen joulun kuin haluan. Tee lapsille sellainen joulu kuin haluat ja halua jotain lasten vuoksi!

Vierailija
24/24 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ette vietä. Jouluna tarjoat pakastepizzaa. Katsotte salkkareiden uusintoja. Mies voi vetää kännit.

Mutta lapsiperheen isän kännithän on yksi jouluperinteistä ja ap ei nimenomaan halua viettää joulua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kaksi