Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seurustelu yksinhuoltajan kanssa

Vierailija
19.10.2017 |

Lapsi sai juuri diagnoosin, että hänellä on kehityshäiriö. Tykkää mm. katsoa 1 vuotiaiden lastenohjelmia (lauletaan numeroista 1-10 ja muodoista ympyrä, neliö, kolmio). Lopetti tuttipullon 3 ja puol vuotiaana, vaipat 4 vuotiaana. Huutaa ja kiljuu jos jokin ei mene tietyssä järjestyksessä, esim. syödään aikaisemmin tai käydään suihkussa aikaisemmin.

Tällä hetkellä hän on 4 ja puol vuotias. Seurusteltu ollaan vuosi. En alussa edes tiennyt miten lasta hoidetaan, mutta ihmettelin kyllä tuttipullojen ja vaippojen käyttöä. Pelkäsi vessanpönttöä, älytön itku ja rimpuilu jos joutui pöntölle tai potalle. Halusin mielummin mennä piiloon ja kakata vaippoihin, jonka jälkeen äiti pesi pepun. Itse olisin antanut kakkojen olla muutaman minuutin ja kysynyt lapselta, että olisiko mukavampi olla jos vain kakkaisit pottaan tai pönttöön. Toisaalta lapsi ei osaa puhua, eikä ymmärrä puhettakaan kun muutamia sanoja.

Tää taitaa olla liian mahdoton tehtävä mulle. Lapsikin oli yllätys, jonka näin kuukauden tapailun jälkeen. Oli aina tyttöystävän vanhempien hoidossa kun meni mun kanssa treffeille.

20 vuotias olen, eikä rehellisesti kiinnosta lapset yhtään. Aina olen ollut koira ihmisiä, jos muijalla ois ollu joku koiranpentu niin jättipotti tää ois ollu.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa iässä miehen tulee pitää hauskaa ja napata mukava naapurintyttö jos osuu kohdalle.

Itse pystyisin jo 33-vuotiaana ottamaan vastuun toisen lapsesta, mutta ei tilanne houkuttelisi minuakaan.

Vierailija
2/7 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta jos et halua lasta niin et halua.Tuo nainen lapsineen vain on paketti eli molemmat tai ei kumpaakaan valinta edessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kai olla panokaverina sillävälin kun etsit muijaa vakavempaan suhteeseen? Ei kyllä kannata yhoon kanssa mitään vakavaa yrittää. Jos et ymmärrä niin mieti ne syyt miksi ne muijat yleensä päätyvät yksinhuoltajiksi.

Vierailija
4/7 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kai olla panokaverina sillävälin kun etsit muijaa vakavempaan suhteeseen? Ei kyllä kannata yhoon kanssa mitään vakavaa yrittää. Jos et ymmärrä niin mieti ne syyt miksi ne muijat yleensä päätyvät yksinhuoltajiksi.

Oli kuulemma vahingossa tullu raskaaksi ja huomasi sen vasta 4kk jälkeen kun kävi lääkärissä. Suhde loppui, koska jätkä ei halunnut pitää lasta, mutta muija halusi. Itse en pitäisi lasta 18 vuotiaana, koska en pystyisi tukemaan sitä rahallisesti.

Mjaa, mietitään.

Ap

Vierailija
5/7 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääli lasta. Sen sijaan että ko. yh keskittyisi opettamaan ja ohjaamaan lastaan hän ilmeisesti etsii uutta miestä (on ilmeisesti aika nuori kuten sinäkin, lapsen iästä päätellen jopa teiniäiti). Nuo numerot ym tulee koulussakin ihan alkeista, ykkösestä eteenpäin, joten se ei ole outoa, mutta vaipat ja puhumattomuus kyllä kielii ongelmista. 

Olen itse kolmen lapsen äiti joten on vähän näkökulmaa. En olisi koskaan edes etsinyt seuraa ilmoittamatta heti ennakkoon että lapsia on. Olen perheen perustanut aikoinaan toisen ihmisen kanssa mutta kaikki ei mennyt kuten haaveissa. Lapset ovat kuitenkin ykkösprioriteetti ja jos etsisin uutta kumppania edesmenneen paikalle, olisi aivan reilua kertoa että lapsia on. 

Vierailija
6/7 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä tekstillä osoitit kyllä älyllisen kehitysvammaisuutesi.Itse olen yksinhuoltajana koska mieheni kuoli.

Vierailija
7/7 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sääli lasta. Sen sijaan että ko. yh keskittyisi opettamaan ja ohjaamaan lastaan hän ilmeisesti etsii uutta miestä (on ilmeisesti aika nuori kuten sinäkin, lapsen iästä päätellen jopa teiniäiti). Nuo numerot ym tulee koulussakin ihan alkeista, ykkösestä eteenpäin, joten se ei ole outoa, mutta vaipat ja puhumattomuus kyllä kielii ongelmista. 

Olen itse kolmen lapsen äiti joten on vähän näkökulmaa. En olisi koskaan edes etsinyt seuraa ilmoittamatta heti ennakkoon että lapsia on. Olen perheen perustanut aikoinaan toisen ihmisen kanssa mutta kaikki ei mennyt kuten haaveissa. Lapset ovat kuitenkin ykkösprioriteetti ja jos etsisin uutta kumppania edesmenneen paikalle, olisi aivan reilua kertoa että lapsia on. 

Muijaa kiinnostaa enemmän puhelin kun lapsi. 90% vapaa-ajasta menee facebookin kattelemiseen. Toisaalta itselläkin menee aika nopeaa kiinnostus kun lapsi ei reagoi mihinkään ja oppii todella hitaasti asioita. Toivotaan että puheterapeutti ja toimintaterapia saisi jotain eloa lapseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kaksi