Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystäväni mies pettää

Vierailija
19.10.2017 |

Pitäisikö kertoa? Heillä on kolme pientä lasta ja mies on pettänyt ainakin ensimmäisen lapsen syntymästä lähtien. Onko tuollainen mies edes sopiva isäksi? Mies tienaaa hyvin ja huolehtii perheestään kyllä rahallisesti mutta se ei mielestäni riitä.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäköhän kaikesta muusta mies kusettaa naista, kun pettäminenkin on noin helppoa. Mä en ymmärrä heitä, jotka ei kerro. Totta kai vaimon pitää itse saada päättää, mitä elämällään tekee. Jos päättää jäädä suhteeseen tietäen, että mies pettää ja valehtelee, niin se on sitten hänen valintansa. Mutta useimmat nyt haluavat suhteen, jossa kumppaniin voi luottaa. Ei tämän valinnan, kertoako vai ei, pitäisi olla näin vaikea. Ja kerro suoraan vaimolle. Hänen ystävähän sinä olet. Miehelle et ole mitään velkaa. 

Vierailija
22/24 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksinkertaisesti*

Ja en ole tyhmä. Se mitä vanhempien suhteessa tapahtuu, ei ole lasten asia. Ällöttävää edes ajatella, että lapsi olisi jotenkin osa parisuhdetta. Jotkut sanovat, että täytyisi miettiä lapsia kun käy petoksen polulla. Eiköhän ole ihan hyvä, ettei siinä tilanteessa käy mielessä LAPSI :DDD Jos on vaikka n*ssimassa jotain toista. Siinä pitäisi sitten PIENETLAPSETPIENETLAPSET olla samalla mielessä?

Mitä vttua kuvittelette että vanhempien tekemät virheet tekevät PIENISTÄLAPSISTA jotenkin yhteiskuntakelvottomia. Jokainen tekee omat ratkaisunsa ja kantaa seuraamukset niistä.

Kiitos. Tuolla kirjoituksella osoitit todellisen tyhmyytesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä kertoisin. Ihan vain faktat mitään värittämättä. Saa vaimo sitten päättää mitä tahtoo. Monellehan se hyvä talous ja iso koti ja lomamatkat jne lopulta on tärkeämmät kuin itsetunto ja oma arvo.

Vierailija
24/24 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain tietää, että miehesi pettää sinua x:n kanssa. En puutu mielelläni näin henk.koht. asiaanne, mutta koen ystävän velvollisuudekseni kertoa sulle, koska on mahdollista, ettet tiedä. T. Tiina

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän neljä