Miten saisi laihdutettua 50kg?
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Syö päivässä vain yksi ruoka. Ei aamupalaa, iltapalaa tai välipaloja. Vaikkapa 250g pihvi ja vähän perunaa, pastaa tai riisiä. Ei varmasti terveellisin tapa laihduttaa, mutta laihdut varmasti ja pysyt silti hengissä. Nuo kehon säästöliekille menemiset liian pienen ruokamäärän takia, ovat vain väliaikaisia kehon toimintoja ja muutenkaan sen vaikutus ei ole niin suuri kuin väitetään.
Vähän kaloreja niin laihtuu.
Hulluja ehdotat. Kannattaa mieluummin syödä kuten lihavuusleikattu eli kuusi kahden desin suruista ateriaa ja puoli litraa maitoa/piimää/jogurttia ja puolitoista litraa vettä sen lisäksi.
Painonvartijat oli ainoa toimiva ja selkeä menetelmä. Harmi, että se loppui Suomesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syömällä vähemmän kuin kulutat. 50 viikkoa ja kilo per viikko. Vaihtoehtoisesti puoli kiloa viikossa ja 100 viikkoa. Punnitset sapuskat ja lasket, että tulee riittävä kalorivaje.
Mutta syöminen on ainoa iloni.
Siinä tapauksessa sun kannattais panostaa hyvään ja ravitsevaan ruokaan. Enkä todellakaan tarkoita vähärasvaista mautonta sapuskaa. Jätät sokerit pois ruokavaliosta ja panostat rasvaan. Kasvikset kuullotat voissa ja haudutat kermassa, kylkeen kala/kana/liha, on ravitsevaa eikä tee makeaa mieli, silti mieli on makea. Jälkkäriksi kermavaahtoa (ei sokeria) marjoilla. Ilo on taattu, mutta läskit vyötäröstä hävii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene lihavuusleikkaukseen.
Ihan tosissani vihjaisin. Tunnen 2 jotka ovat olleet leikkauksessa. Kumpikaan ei todellakaan kadu pätkääkään. Rankka ylipaino ei ole ollenkaan kiva juttu kun ikää tulee mittariin.Olen jo melko iäkäs ja ystäväni meni, sai pahoja sydänongelmia. Itsellä ollut sydänongelmia nuoresta lähtien vaikka olin silloin hoikka ja pelottaa se leikkaus.
Leikkaus ei aiheuta itsessään sydänongelmia. Toki esim. kofeiini voi aiheuttaa lisääntynyttä sykettä kun paino kevenee. Ainakin minulta otettiin ennen leikkausta sydänfilmi jne. En ole katunut päivääkään leikkausta mutta se vaatii tiukkaa sitoutumista kurinalaiseen elämään.
Minulla on onni olla hyvän ja kivan ravitsemusterapeutin seurannassa. Terveyttäni seuraava lääkäri hokee vain etten saisi syödä liikaa kerta toisensa jälkeen. Hän ei vaikuta oikein paneutuneen painohistoriaani tai Finelin ruokapäiväkirjaani.
Hän oli aivan terve ennen leikkausta ja nyt kun 3v on leikkauksesta kulunut on hänellä ollut useita flimmereitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene lihavuusleikkaukseen.
Ihan tosissani vihjaisin. Tunnen 2 jotka ovat olleet leikkauksessa. Kumpikaan ei todellakaan kadu pätkääkään. Rankka ylipaino ei ole ollenkaan kiva juttu kun ikää tulee mittariin.Olen jo melko iäkäs ja ystäväni meni, sai pahoja sydänongelmia. Itsellä ollut sydänongelmia nuoresta lähtien vaikka olin silloin hoikka ja pelottaa se leikkaus.
Leikkaus ei aiheuta itsessään sydänongelmia. Toki esim. kofeiini voi aiheuttaa lisääntynyttä sykettä kun paino kevenee. Ainakin minulta otettiin ennen leikkausta sydänfilmi jne. En ole katunut päivääkään leikkausta mutta se vaatii tiukkaa sitoutumista kurinalaiseen elämään.
Minulla on onni olla hyvän ja kivan ravitsemusterapeutin seurannassa. Terveyttäni seuraava lääkäri hokee vain etten saisi syödä liikaa kerta toisensa jälkeen. Hän ei vaikuta oikein paneutuneen painohistoriaani tai Finelin ruokapäiväkirjaani.
Hän oli aivan terve ennen leikkausta ja nyt kun 3v on leikkauksesta kulunut on hänellä ollut useita flimmereitä.
Ne flimmerit voivat johtua ihmisen ikääntymisestä. Eivät kuulu mitenkään pienennetyn vatsalaukun sivuoireisiin.
Itse laihdutin jotain 45-55kg, tarkkaa läskin määrää en tiedä kun kävin salilla samaan aikaan ja sain (ihan näkyvääkin) lihasmassaa. Elämäni vaikein mutta paras päätös. Lopetin myös samalta istumalta kaiken prosessoidun sokerin ja kaikki päihteet.
Huh, outo ajatus että jonkun pitäisi laihduttaa sen verran kuin minä painan normaalisti!!?? Karmeeta
Vierailija kirjoitti:
Itse laihdutin jotain 45-55kg, tarkkaa läskin määrää en tiedä kun kävin salilla samaan aikaan ja sain (ihan näkyvääkin) lihasmassaa. Elämäni vaikein mutta paras päätös. Lopetin myös samalta istumalta kaiken prosessoidun sokerin ja kaikki päihteet.
Mä en käytä alkoholia enkä polta mutta tuo sokerin poisjättäminen tekee tiukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en käytä alkoholia enkä polta mutta tuo sokerin poisjättäminen tekee tiukkaa.
Mistä olet saanut sellaisen kuvitelman, että sokerista on vaikea luopua? Se kun on ainoa aine, jota pitää välttää, jos haluaa laihtua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syö päivässä vain yksi ruoka. Ei aamupalaa, iltapalaa tai välipaloja. Vaikkapa 250g pihvi ja vähän perunaa, pastaa tai riisiä. Ei varmasti terveellisin tapa laihduttaa, mutta laihdut varmasti ja pysyt silti hengissä. Nuo kehon säästöliekille menemiset liian pienen ruokamäärän takia, ovat vain väliaikaisia kehon toimintoja ja muutenkaan sen vaikutus ei ole niin suuri kuin väitetään.
Vähän kaloreja niin laihtuu.
Ei näin.
Juuri näin. Väitätkö että näin toimimalla ei laihdu? Itse laihduin 30kg vuodessa tällä menetelmällä. Voi siihen sekaan tietty laittaa vihanneksia vielä. Ei ihmisen tarvitse puputtaa tunnin välein jotain että keho pysyy käynnissä. Sen takia te olette niin pirun lihavia koska kokoajan täytyy mässyttää jotain, ettei "kroppa mene säästöliekille".
Miten elät, oletko sairas, miksi olet noin lihava?
Peruskysymyksiä, joita ilman ei pääse alkuun.
Itse olen laihduttanut lisäämällä liikuntaa,tarkistamalla ruokavalion, pienentämällä annoksia, nukkumalla hyvin ja karsimalla tunnesyömistä.
Perinteisen tylsää, mutta toimii. Motivaatio on a ja o. Jos et halua keventyä, et ole valmis muutoksiin, etkä laihdu.
Kuukausi pari Nutrilettiä alkuun, sitten kunnon ruokavalio; huonot hiilihydraatit kokonaan pois. Tolla Nutriletillä saisit alkuun hyviä tuloksia, se skarppaisi kohti uusia haasteita.
Näin itse teen.
Mä olen laihtunut kaikists helpoiten karppaamalla. Painoin ruokavalionmuutoksen alussa 128kg, nyt 62kg. Ei tarttee laskea kaloreita, mun ainakaan.