Miten saisi laihdutettua 50kg?
Kommentit (33)
Syömällä vähemmän kuin kulutat. 50 viikkoa ja kilo per viikko. Vaihtoehtoisesti puoli kiloa viikossa ja 100 viikkoa. Punnitset sapuskat ja lasket, että tulee riittävä kalorivaje.
Vierailija kirjoitti:
Syömällä vähemmän kuin kulutat. 50 viikkoa ja kilo per viikko. Vaihtoehtoisesti puoli kiloa viikossa ja 100 viikkoa. Punnitset sapuskat ja lasket, että tulee riittävä kalorivaje.
Mutta syöminen on ainoa iloni.
Kannattaisi käydä terveyskeskuksessa. Sieltä voisi saada monipuolista apua tuohon hommaan.
Mene lihavuusleikkaukseen.
Ihan tosissani vihjaisin. Tunnen 2 jotka ovat olleet leikkauksessa. Kumpikaan ei todellakaan kadu pätkääkään. Rankka ylipaino ei ole ollenkaan kiva juttu kun ikää tulee mittariin.
Ei tohon pysty vastaamaan, jos ap ei kerro minkälainen ruokavalio sillä on nyt. Ja onko HALUA sellaiseen muutokseen, millä kilot karisee.
Vierailija kirjoitti:
Ihan tosissani vihjaisin. Tunnen 2 jotka ovat olleet leikkauksessa. Kumpikaan ei todellakaan kadu pätkääkään. Rankka ylipaino ei ole ollenkaan kiva juttu kun ikää tulee mittariin.
Olen jo melko iäkäs ja ystäväni meni, sai pahoja sydänongelmia. Itsellä ollut sydänongelmia nuoresta lähtien vaikka olin silloin hoikka ja pelottaa se leikkaus.
Syö päivässä vain yksi ruoka. Ei aamupalaa, iltapalaa tai välipaloja. Vaikkapa 250g pihvi ja vähän perunaa, pastaa tai riisiä. Ei varmasti terveellisin tapa laihduttaa, mutta laihdut varmasti ja pysyt silti hengissä. Nuo kehon säästöliekille menemiset liian pienen ruokamäärän takia, ovat vain väliaikaisia kehon toimintoja ja muutenkaan sen vaikutus ei ole niin suuri kuin väitetään.
Vähän kaloreja niin laihtuu.
Vierailija kirjoitti:
Älä ehdota tällaista terveydelle haitallista menetelmää.
Vierailija kirjoitti:
Ei tohon pysty vastaamaan, jos ap ei kerro minkälainen ruokavalio sillä on nyt. Ja onko HALUA sellaiseen muutokseen, millä kilot karisee.
Syön liikaa kaikenlaista eli huono on ruokavalio ja pitkin päivää tulee syötyä.
Vierailija kirjoitti:
Syö päivässä vain yksi ruoka. Ei aamupalaa, iltapalaa tai välipaloja. Vaikkapa 250g pihvi ja vähän perunaa, pastaa tai riisiä. Ei varmasti terveellisin tapa laihduttaa, mutta laihdut varmasti ja pysyt silti hengissä. Nuo kehon säästöliekille menemiset liian pienen ruokamäärän takia, ovat vain väliaikaisia kehon toimintoja ja muutenkaan sen vaikutus ei ole niin suuri kuin väitetään.
Vähän kaloreja niin laihtuu.
Ei näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta syöminen on ainoa iloni.
Se on nyt sitten mielessä puntaroitava, haluatko laihtua vai jatkaa mässyttelyä.
Itse olen laihduttanut onnistuneesti punnitsemalla ruoat keittiövaa'alla ja tarkistamalla energiasisällöt finelistä. Ketjuravintoloiden energiasisällöt löytyy usein nettisivuilta. Hyvä puoli on se, ettei mistään tarvitse luopua kokonaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, onko sulla halua muutokseen, vai odotatko jotain "ihmejuttua", millä kilot hävii?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, onko sulla halua muutokseen, vai odotatko jotain "ihmejuttua", millä kilot hävii?
On mulla halua muutokseen.
Vierailija kirjoitti:
lasket, että tulee riittävä kalorivaje.
Muista, että joillakin voi olla poikkeava elimistö ja kalorivaje lihottaa.
Jösses mitä vinkkejä.
Syö lautasmallin mukaan. Puolet vihanneksia/kasviksia, loput terveellistä, normaalia kotiruokaa. Juo raikasta vettä ja keksi jotain tekemistä ulkona josta nautit.
Syö hyvin ja pidä itsestäsi huolta.
Näillä eväillä laihdutin 48 kiloa vuodessa. Ei jäänyt nahkakaan roikkumaan. Olen oikeasti iloinen että siihen ei sen enempää tarvittu. Vain päätös etten jaksa olla lihava.
Paino on pysynyt poissa jo 12 vuotta vaikka 2 lasta olen tehnyt sen jälkeenkin. Paljon tsemppiä sinulle, älä hairahdu kikkakolmosiin, ei laihtumiseen tarvitse tämän enempää :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan tosissani vihjaisin. Tunnen 2 jotka ovat olleet leikkauksessa. Kumpikaan ei todellakaan kadu pätkääkään. Rankka ylipaino ei ole ollenkaan kiva juttu kun ikää tulee mittariin.Olen jo melko iäkäs ja ystäväni meni, sai pahoja sydänongelmia. Itsellä ollut sydänongelmia nuoresta lähtien vaikka olin silloin hoikka ja pelottaa se leikkaus.
Leikkaus ei aiheuta itsessään sydänongelmia. Toki esim. kofeiini voi aiheuttaa lisääntynyttä sykettä kun paino kevenee. Ainakin minulta otettiin ennen leikkausta sydänfilmi jne. En ole katunut päivääkään leikkausta mutta se vaatii tiukkaa sitoutumista kurinalaiseen elämään.
Minulla on onni olla hyvän ja kivan ravitsemusterapeutin seurannassa. Terveyttäni seuraava lääkäri hokee vain etten saisi syödä liikaa kerta toisensa jälkeen. Hän ei vaikuta oikein paneutuneen painohistoriaani tai Finelin ruokapäiväkirjaani.
Syö vähemmän kuin kulutat.